АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Модератори: Leon, LiTtLeRoCk, Секретар на клуба, ///M_Martin, boris, BMW Club BG - Управителен съвет
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
djoni45_18 написа:Здравеите днес бях за първи път в сервиза и изкам да изкажа моето възхищение от отношението и работата на момчетата в сервиза.Благодаря ви.

spiromiro написа:Здравейте, посетих сервиза и останах очарован от отношението и професионализма на колегата Dimitroff. Освен професионалист е и добър човек! Поздравявам го! Препоръчвам!

Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Здравейте! И аз бих искал да изкажа моето мнение относно сервиза "DSCPerformance" Ltd. и Dimitroff. За съжаление то не е позитивно.
След дълго търсене на качествен сервиз и нормално отношение към клиент попаднах на тази тема във форума. Зарадвах се изключително много на коментарите за отношението на Dimitroff към клиентите му. Аз обаче не мога да споделя никакво добро впечатление, даже напротив. Ще се опитам да опиша моя горчив опит.
Миналата седмица отидох в сервиза за първи път. Останах със сравнително добро впечатление- явно момчетата си разбират от работата, но усетих един лек привкус на отношение тип "Баш Майстора" (тези, които са гледали филма ще се досетят). Направиха диагностика, казаха какво има да се прави според тях по колата и така.. Dimitroff обръщаше повече внимание на кучето си, отколкото на клиентите си, но както и да е..
След няколко дни се обадих на Dimitroff и съвсем любезно му зададох въпрос относно ремонта, който предстоеше на колата ми, на който той отговори много рязко и сопнато (да не кажа грубо). Помолих го да смекчи тона и да ми обясни нормално, защото не разбирам от коли (все пак съм отишъл при хора, които би трябвало да разбират вместо мен). Лошото ми предчувствие започна да се затвърждава, но реших все пак да отида отново.
След като извършиха рамонта Иван се извини за начина по който се е държал по телефона, което е похвално. Имал много работа, бил изнервен.. Неща които мен не би трябвало да ме засягат, но както и да е. Аз му казах, че няма проблем, все едно нищо не се е случило. Дотук добре, пак започнаха да се връщат някакви положителни емоции. Но уви не за дълго. Изникнаха още неща за подмяна, едно от които изпускателния колектор, който бил спукан. Посъветваха ме да се търси чугунов такъв (моят бил ламаринен), но споделиха че такъв втора ръка се намирал адски трудно, а нов бил много скъп. Разбрахме се и те и аз да търсим. Вчера се рязтърсих в интернет и попаднах на следните обяви :
http://olx.bg/bmv---chugunen-kolektor-3 ... -i54653980
http://olx.bg/prodavam-bmv-bmw-chugunen ... -i53341652
Обадих се на Dimitroff да поискам съвет дали да взема някой от тези колектори, като той отново започна да се държи сприхаво и грубо с реплики от сорта на "колата си е твоя, взимай каквото искаш" и "какво очакваш да ти кажа бе?". Вече и моите нерви не издържаха и след няколко молби за съвет, на всяка от които ми отвръщаше с някоя от цитираните по-горе реплики казах на Dimitroff, че с него се говори трудно при което той ми затвори телефона.
И аз работя с клиенти и не всички са ми били еднакво симпатични, но никога не съм си позволявял да се държа така както се държа Dimitroff. Все пак всички клиенти си плащат с еднакви пари, нали така??? И всеки клиент заслужава нормално отношение. За съжаление в моите очи думите на Dimitroff от началото на тази тема "Да кажа, че сме „различни” от повечето автосервизи – би било нескромно, но пък тези от Вас, който са ни посетили веднъж са го направили пак..и пак...и пак – сигурен признак, че сме заслужили тяхното доверие – което всъщност е била и целта ни" не се оказаха истина.
Аз определено не бих ги посетил пак.. и пак... и пак. При Dimitroff видях отношение, каквото ще получиш във всеки един средностатистически бг сервиз и при всеки бг "майстор". Просто не смятам, че трябва да си изкарваш негативните емоции, върху клиентите ти, все пак нали заради тях работиш?
Не коментирам това дали си разбират от работата. Сигурно да, но аз така и не успях да се уверя сам.
Христофор
След дълго търсене на качествен сервиз и нормално отношение към клиент попаднах на тази тема във форума. Зарадвах се изключително много на коментарите за отношението на Dimitroff към клиентите му. Аз обаче не мога да споделя никакво добро впечатление, даже напротив. Ще се опитам да опиша моя горчив опит.
Миналата седмица отидох в сервиза за първи път. Останах със сравнително добро впечатление- явно момчетата си разбират от работата, но усетих един лек привкус на отношение тип "Баш Майстора" (тези, които са гледали филма ще се досетят). Направиха диагностика, казаха какво има да се прави според тях по колата и така.. Dimitroff обръщаше повече внимание на кучето си, отколкото на клиентите си, но както и да е..
След няколко дни се обадих на Dimitroff и съвсем любезно му зададох въпрос относно ремонта, който предстоеше на колата ми, на който той отговори много рязко и сопнато (да не кажа грубо). Помолих го да смекчи тона и да ми обясни нормално, защото не разбирам от коли (все пак съм отишъл при хора, които би трябвало да разбират вместо мен). Лошото ми предчувствие започна да се затвърждава, но реших все пак да отида отново.
След като извършиха рамонта Иван се извини за начина по който се е държал по телефона, което е похвално. Имал много работа, бил изнервен.. Неща които мен не би трябвало да ме засягат, но както и да е. Аз му казах, че няма проблем, все едно нищо не се е случило. Дотук добре, пак започнаха да се връщат някакви положителни емоции. Но уви не за дълго. Изникнаха още неща за подмяна, едно от които изпускателния колектор, който бил спукан. Посъветваха ме да се търси чугунов такъв (моят бил ламаринен), но споделиха че такъв втора ръка се намирал адски трудно, а нов бил много скъп. Разбрахме се и те и аз да търсим. Вчера се рязтърсих в интернет и попаднах на следните обяви :
http://olx.bg/bmv---chugunen-kolektor-3 ... -i54653980
http://olx.bg/prodavam-bmv-bmw-chugunen ... -i53341652
Обадих се на Dimitroff да поискам съвет дали да взема някой от тези колектори, като той отново започна да се държи сприхаво и грубо с реплики от сорта на "колата си е твоя, взимай каквото искаш" и "какво очакваш да ти кажа бе?". Вече и моите нерви не издържаха и след няколко молби за съвет, на всяка от които ми отвръщаше с някоя от цитираните по-горе реплики казах на Dimitroff, че с него се говори трудно при което той ми затвори телефона.
И аз работя с клиенти и не всички са ми били еднакво симпатични, но никога не съм си позволявял да се държа така както се държа Dimitroff. Все пак всички клиенти си плащат с еднакви пари, нали така??? И всеки клиент заслужава нормално отношение. За съжаление в моите очи думите на Dimitroff от началото на тази тема "Да кажа, че сме „различни” от повечето автосервизи – би било нескромно, но пък тези от Вас, който са ни посетили веднъж са го направили пак..и пак...и пак – сигурен признак, че сме заслужили тяхното доверие – което всъщност е била и целта ни" не се оказаха истина.
Аз определено не бих ги посетил пак.. и пак... и пак. При Dimitroff видях отношение, каквото ще получиш във всеки един средностатистически бг сервиз и при всеки бг "майстор". Просто не смятам, че трябва да си изкарваш негативните емоции, върху клиентите ти, все пак нали заради тях работиш?
Не коментирам това дали си разбират от работата. Сигурно да, но аз така и не успях да се уверя сам.
Христофор
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Набързичко...
Отговарях на въпросите ти любезно...веднъж,два,три,пет пъти...работата е там, че след като ти отговорех на въпроса - ти ми задаваше същият отново...и отново...и отново.
Аз не съм от хората, който използват "бе" в комуникацията си - моля не си измисляй
Това което казах беше "колата си е твоя, парите също-ти трябва да решиш какво да правиш."
И това след като 5 пъти изкоментирахме !ПОДРОБНО! двете опции...и ти пак ме попита : "Какво да правя??"
Накрая, след като за пореден път ми зададе същият въпрос - отговорих по начина описан по-горе в кавичките.
Явно те засегнах, защото ми каза, че И С МЕН не успяваш да се разбереш, а аз ти отговорих, че ако не е само с мен - явно проблема е в теб.
Колега...ние сме там за да си вършим работата, но тя е пряко свързана с конкретни решения от нашите клиенти - решения, който ти изискваш да взема вместо теб, а аз ти обясних, че не работим така - даваме опции, но клиента избира сам!
Относно това дали си разбираме от работата..., и, че не си се бил уверил...колата ти дойде в събота в 7:45 на репатрак - в понеделник въпреки, че дори нямаше записан час - на обяд си я взе на ход с решен още един второстепенен проблем...само защото спомена, че във понеделник е трябвало да влиза за боя и аз и Васил решихме, че макар без час ще се заемем и ще отремонтираме колата ти максимално бързо...явно обаче това не се зачита - за теб е важно да водим 10минутни телефонни разговори, който обаче не водят до нищо...
Отговарях на въпросите ти любезно...веднъж,два,три,пет пъти...работата е там, че след като ти отговорех на въпроса - ти ми задаваше същият отново...и отново...и отново.
Аз не съм от хората, който използват "бе" в комуникацията си - моля не си измисляй

Това което казах беше "колата си е твоя, парите също-ти трябва да решиш какво да правиш."
И това след като 5 пъти изкоментирахме !ПОДРОБНО! двете опции...и ти пак ме попита : "Какво да правя??"
Накрая, след като за пореден път ми зададе същият въпрос - отговорих по начина описан по-горе в кавичките.
Явно те засегнах, защото ми каза, че И С МЕН не успяваш да се разбереш, а аз ти отговорих, че ако не е само с мен - явно проблема е в теб.
Колега...ние сме там за да си вършим работата, но тя е пряко свързана с конкретни решения от нашите клиенти - решения, който ти изискваш да взема вместо теб, а аз ти обясних, че не работим така - даваме опции, но клиента избира сам!
Относно това дали си разбираме от работата..., и, че не си се бил уверил...колата ти дойде в събота в 7:45 на репатрак - в понеделник въпреки, че дори нямаше записан час - на обяд си я взе на ход с решен още един второстепенен проблем...само защото спомена, че във понеделник е трябвало да влиза за боя и аз и Васил решихме, че макар без час ще се заемем и ще отремонтираме колата ти максимално бързо...явно обаче това не се зачита - за теб е важно да водим 10минутни телефонни разговори, който обаче не водят до нищо...
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Иване, не съм толкова глупав, че да ти задавам един въпрос по толкова много пъти, колкото се опитваш да изкараш.
Ако ти не използваш "бе" в комуникацията си, аз от своя страна не съм от хората, които си измислят
Казах ти, че с теб се говори трудно, не съм казал "и с теб се говори трудно". Ама ти ми затвори телефона, така че едва ли си чул.
Колата беше в сервиза ти около 17h в събота, но това са подробности. Също и че не сме говорили 10 минути по телефона, разговора беше максимум 2 минути.
Като цяло- сервиза си е твой, ти решаваш как ще си го управляваш и как ще се държиш с клиентите ти. А те решават дали ще идват при теб и дали на теб ще си дават парите.
Желая ти успех!
Ако ти не използваш "бе" в комуникацията си, аз от своя страна не съм от хората, които си измислят

Колата беше в сервиза ти около 17h в събота, но това са подробности. Също и че не сме говорили 10 минути по телефона, разговора беше максимум 2 минути.
Като цяло- сервиза си е твой, ти решаваш как ще си го управляваш и как ще се държиш с клиентите ти. А те решават дали ще идват при теб и дали на теб ще си дават парите.
Желая ти успех!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
nikola59 написа::yes: Ванка, благодаря за свършената работа и отношението. Готов съм вече и за -40Поздрави на момчетата в сервиза.


- djoni45_18
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 13.04.2012
- Пол: Мъж
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Здравейте изкам отново да изкажа моята голяма благодарност на Адаша Васко и на всички в сервиза за бързата и качествена работа и професионалното отношение към своите клиенти.БЛАГОДАРЯ ВИ.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
djoni45_18 написа:Здравейте изкам отново да изкажа моята голяма благодарност на Адаша Васко и на всички в сервиза за бързата и качествена работа и професионалното отношение към своите клиенти.БЛАГОДАРЯ ВИ.

- dhubenov
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 31.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е92 N53B30
- Мечтае да кара: конче
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Благодарности на момчетата от DSC - бърза и качествена работа. Ходих при тях за премахване на пеперуди, рециклиране на кормилна рейка и смяна на свещи. Перфектно отношение и коректност. Живи и здрави, момчета 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
dhubenov написа:Благодарности на момчетата от DSC - бърза и качествена работа. Ходих при тях за премахване на пеперуди, рециклиране на кормилна рейка и смяна на свещи. Перфектно отношение и коректност. Живи и здрави, момчета

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Колега може ли една диагностика на 525д за утре?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
(bubsa) написа:Колега може ли една диагностика на 525д за утре?
За понеделник, колега - 0886/402011
- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Ванката иначе отговаря точно на време
След цялостен ребилд на предница при момчетата съм изключително доволен. ( Както при всяко мое посещение при тях бяхме притиснати от времето, но успяха да го направят даже за време, за което не бях мечтал да стане
) 



След цялостен ребилд на предница при момчетата съм изключително доволен. ( Както при всяко мое посещение при тях бяхме притиснати от времето, но успяха да го направят даже за време, за което не бях мечтал да стане



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Denischo написа:Ванката иначе отговаря точно на време![]()
![]()
![]()
След цялостен ребилд на предница при момчетата съм изключително доволен. ( Както при всяко мое посещение при тях бяхме притиснати от времето, но успяха да го направят даже за време, за което не бях мечтал да стане)
Радвам се, че си останал доволен - стараем се и когато старанието е комбинирано с качествени части - проблеми няма и работата спори

П.С. - навреме отговарям - просто при ъп-ване на темата се запаметява датата на посленото ъпване

Назад към Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани