540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540i
spec-V написа:....
Не че нещо се разбира, така както си го написал, но гледам на разхода наблягаш, та да ти направя една лека сметка:
540i среден разход 14/100 (4-та 540-ка карам и средния разход си е точно толкова) за 10000км 1400л бензин х 2.5лв= 3500лв ако е с газ ~1800лв
525d среден разход 8/100 (моля без фантасмагории за 5/100) за 10000км 800л дизел х 2.6лв = 2080лв газ-няма шанс

При дизел - 6бр. дюзи са ~3000лв, ремонт турбина ~500лв
При 540i - смяна на тотално целия ангренаж - 2000лв, други скъпи болешки - няма. Ако се сменят само проблемните части по ангренажа У-плъзгач и верига - ~500-700лв
С това се изчерпва въпроса по поддръжка и разход на гориво

- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: 540i
mad_presley написа:spec-V написа:....
Не че нещо се разбира, така както си го написал, но гледам на разхода наблягаш, та да ти направя една лека сметка:
540i среден разход 14/100 (4-та 540-ка карам и средния разход си е точно толкова) за 10000км 1400л бензин х 2.5лв= 3500лв ако е с газ ~1800лв
525d среден разход 8/100 (моля без фантасмагории за 5/100) за 10000км 800л дизел х 2.6лв = 2080лв газ-няма шанс![]()
При дизел - 6бр. дюзи са ~3000лв, ремонт турбина ~500лв
При 540i - смяна на тотално целия ангренаж - 2000лв, други скъпи болешки - няма. Ако се сменят само проблемните части по ангренажа У-плъзгач и верига - ~500-700лв
С това се изчерпва въпроса по поддръжка и разход на гориво
Налага се да се съглася явно .

Ок това автоматично значи ,че 90% от каращите Е39 явно и очевидно са малоумници ....гледам 540 не ги карат мн мн ... Явно е по - евтино наистина !

П.С. Забрави само разходите за поставяне на пр.дня колко пара е

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540i
spec-V написа:Налага се да се съглася явно .![]()
Ок това автоматично значи ,че 90% от каращите Е39 явно и очевидно са малоумници ....
Това по-горе не съм го написал специално за теб, просто видях че се задълбочавате по разхода. И въобще не се налага да се съгласяваш, просто напиши твоята идея така подредена, че от поста ти на предната страница нищо не се разбира.
Никой не е малоумен, всеки сам си избира, какво да кара. Нафта се намира по-лесно на черно от колкото бензин, фирмите си ползват ДДС-то и т.н и т.н. Дизела си има своето място и никой не го отрича. Въпрос на вкус (..и мизризма по ръцете след зареждане на нафта

Re: 540i
То и дизела има ангренажна верига 
След текущия ми опит с стар турбо дизел, v8 все повече ми се върти в главата

След текущия ми опит с стар турбо дизел, v8 все повече ми се върти в главата

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 540i
Когато се пише за дюзи, редно е да се споделя и цената на 8 бобини + 8 запалителни свещи. А и едва ли на някого се налага да сменя 6 дюзи наведнъж. Отделно бензините имат дросели по 600 лева, ламбда-сонди по близо 200 /някои май бяха с по 4/ и други скъпи части, които са консуматив. Така че всичко според мен е на кантар и въпрос на личен избор - за който е приоритет бръмчене и резки стартове, да си кара V8. За мен този мотор е неприложим при условията в нашата страна - нямаме аутобани, не можем да поддържаме постоянно 200 и нагоре км/ч., а високия разход си остава... При тези условия дизелът също се справя добре, поне според мен.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
Z3Ro* написа:Когато се пише за дюзи, редно е да се споделя и цената на 8 бобини + 8 запалителни свещи. А и едва ли на някого се налага да сменя 6 дюзи наведнъж. Отделно бензините имат дросели по 600 лева, ламбда-сонди по близо 200 /някои май бяха с по 4/ и други скъпи части, които са консуматив. Така че всичко според мен е на кантар и въпрос на личен избор - за който е приоритет бръмчене и резки стартове, да си кара V8. За мен този мотор е неприложим при условията в нашата страна - нямаме аутобани, не можем да поддържаме постоянно 200 и нагоре км/ч., а високия разход си остава... При тези условия дизелът също се справя добре, поне според мен.
От 4 години имам колата и на година навъртам по близо 30 000км , видяла е много из чужбина и из България. Обаче най-важното е , че до ден днешен не сваля усмивката от лицето ми особено като чуя звука на мотора ( на леко свален джам ) или като трябва да направя някоя бърза маневра на дълъг път ( кресненското дефиле например ) и няма чудене са ще успея ли , са в обороти ли съм и т.н.
Хората са казали : Кеф цена няма !!!
За мен това е един голям кеф и с радост ще си я карам още бая време , като гледам и си ме слуша и не прави капризи. Може да е на 330 000км ама поне знам , че са реални

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540i
Z3Ro* написа:Когато се пише за дюзи, редно е да се споделя и цената на 8 бобини + 8 запалителни свещи. А и едва ли на някого се налага да сменя 6 дюзи наведнъж. Отделно бензините имат дросели по 600 лева, ламбда-сонди по близо 200 /някои май бяха с по 4/ и други скъпи части, които са консуматив. Така че всичко според мен е на кантар и въпрос на личен избор - за който е приоритет бръмчене и резки стартове, да си кара V8. За мен този мотор е неприложим при условията в нашата страна - нямаме аутобани, не можем да поддържаме постоянно 200 и нагоре км/ч., а високия разход си остава... При тези условия дизелът също се справя добре, поне според мен.
Да, прав си, НО...свещите са 120лв скъпите (иама и къде къде по-евтини варианти) и се сменят един път на 30к км. Бобини, въпреки че до сега не съм чувал V8 да има проблем с тях, пък камо ли да гръмнат и 8-те. Така или иначе, една бобина втора употреба е 20-25лв. На дизела тръгне ли една дюза, отиват си всички. Ламбда сондите за V8 са 120лв бр. от БОШ. Та в този ред на мисли нещата малко или много се препокриват с другите кахъри на дизела.
Така или иначе, V8-ака си остава една кола, която ще си остане класика иопределено не е за всеки, дали заради разхода на гориво или по други причини..
Дали този двигател е за аутобани...ами НЕ, перфектен е точно за нашите пътища, където стават огромни колони зад камиони и единствения ти шанс да не правиш ситуации и въпреки всичко да си продължиш напред нормално, е да караш кола, която ти позволява това. Лично аз точно за това карам такива коли, защото извънградското си е все още удоволсте, а не напрягане тип-
е мина ли, няма ли да мина.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: 540i
Това с цените на свещи ,бобини,ламбда сонди..... ще го уточня утре ..с точност ,та да не чешем пак пръстите
Та бобини итн.. от по-горе... има втора ръка ,дюзи няма(рециклаж ко ще да е ) ?
Всеки си знае ,и сам преценява ! В8 е супер ! Общо с дизел няма ,но да каже някой ,че е изгодна и еФтина кола за БГ..... малко не сериозно звучи (изключвам фанатизма) !
Проблемите с газификацията също се избягват доста усърдно в темата ( нима там няма поддръжка+редица проблеми) ?
П.С. Туба, ддс , итн... не съм хващал още ...

Та бобини итн.. от по-горе... има втора ръка ,дюзи няма(рециклаж ко ще да е ) ?

Всеки си знае ,и сам преценява ! В8 е супер ! Общо с дизел няма ,но да каже някой ,че е изгодна и еФтина кола за БГ..... малко не сериозно звучи (изключвам фанатизма) !
Проблемите с газификацията също се избягват доста усърдно в темата ( нима там няма поддръжка+редица проблеми) ?
П.С. Туба, ддс , итн... не съм хващал още ...

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 540i
spec-V написа:Това с цените на свещи ,бобини,ламбда сонди..... ще го уточня утре ..с точност ,та да не чешем пак пръстите...
Само да не редиш разни оферти като с крушките, че няма да вържем, да знаеш

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 540i
Аз бих посъветвал колегата с темата, ако неговата кола е поддържана и му харесва като екстри - един качествен ремап в комбинация с по-голям кулер и ще остане доволен от колата за дълго време...
Другото, с подобен род бартери, за мен лично си е авантюра.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540i
Това:
И това:
....отговарят изцяло на въпроса на колегата. За цени на конкретни части и спорове "дизел или бензин" няма да си пишем в тази тема
Z3Ro* написа:Аз бих посъветвал колегата с темата, ако неговата кола е поддържана и му харесва като екстри - един качествен ремап в комбинация с по-голям кулер и ще остане доволен от колата за дълго време...Другото, с подобен род бартери, за мен лично си е авантюра.
И това:
TERLIKA написа:и най важното оставяш кофичката и лопатката и излизаш от пясъчника и почваш да си играеш със големите батковци със такава кола
....отговарят изцяло на въпроса на колегата. За цени на конкретни части и спорове "дизел или бензин" няма да си пишем в тази тема

- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: 540i
Nickelback написа:spec-V написа:Това с цените на свещи ,бобини,ламбда сонди..... ще го уточня утре ..с точност ,та да не чешем пак пръстите...
Само да не редиш разни оферти като с крушките, че няма да вържем, да знаеш


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 540i
Аз като чета какво се случва с тия дизели и като се осланям на познанията си в областта все повече се отдалечавам от идеята да карам дизелова кола на 10-12 години. Всичко по тоя мотор е тръгнало - турбина, дюзи, помпи. Накрая като сметнеш средния разход не излиза кой знае колко евтино. Живот и здраве с възможност за по-нова от е34-ката кола ще се кара нещо със сравнително силен бензинов двигател на газ. И стига с тия проблеми с газта. Като се монтира и настрои некадърно работи некадърно... Направи ли се както трябва се кара с десетки хиляди километри само със смяна на филтри. А при добра настройка можеш и да не разбереш, че мотора работи и върви на газ. Така че съм склонен да повярвам на Мад Пресли като цитира опита си и някои цени, защото това започва да се проявява и при мои приятели вече. Давам пример с един колега от университета, който пътува доста по работа и си взел една С-класа 2000 година с V6 двигател. Със самото закупуване сложи газ за 2к лв., за една година навъртя 50 000км и никакви проблеми - разхода в пари е като на някакъв наистина малък дизел, работата на мотора е като на бензин, динамиката е същата.
Факт обаче, че има и капризни бензинови агрегати, които могат с многобройните си проблеми (основно детски болести) да те откажат от тая идея. Но то това е навсякъде и със всичко.
Факт обаче, че има и капризни бензинови агрегати, които могат с многобройните си проблеми (основно детски болести) да те откажат от тая идея. Но то това е навсякъде и със всичко.
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани