M54B30 пали от 3-тия път топла
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- recar0
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci, Е30 320
- Мечтае да кара: E30 M3
M54B30 пали от 3-тия път топла
Здравейте колеги,
Проблема е описан по-горе, веднага след смяна на масло, колата почна да пали от 3-тия или 4-тия път. Наясно съм, че е желателно да мина през диагностика, но питам тук за някакви идеи (майстора сменя още въздушен и маслен филтър- ако изобщо това може да има нещо общо). По-важното е, че го прави топла. Студена пали от 1-вия път. Същият проблем имах и с М50Б20, но в нея бях сигурен, че ще запали в крайна сметка - не бяха свещи проблема. Тази я имам от 2 дни и съм притеснен, че в един момент няма да запали изобщо, а ще пътувам съвсем скоро и не знам дали ще се добера до диагностиката преди това.
М54Б30 с газ е, загасена на бензин - пак прави проблем.
Мерси предварително
Проблема е описан по-горе, веднага след смяна на масло, колата почна да пали от 3-тия или 4-тия път. Наясно съм, че е желателно да мина през диагностика, но питам тук за някакви идеи (майстора сменя още въздушен и маслен филтър- ако изобщо това може да има нещо общо). По-важното е, че го прави топла. Студена пали от 1-вия път. Същият проблем имах и с М50Б20, но в нея бях сигурен, че ще запали в крайна сметка - не бяха свещи проблема. Тази я имам от 2 дни и съм притеснен, че в един момент няма да запали изобщо, а ще пътувам съвсем скоро и не знам дали ще се добера до диагностиката преди това.
М54Б30 с газ е, загасена на бензин - пак прави проблем.
Мерси предварително

- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Погледни при смяната на въздушният филтър да не се е случило нещо с буксата на дебитомера или със самият дебитомер.
- recar0
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci, Е30 320
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Rosendo написа:Погледни при смяната на въздушният филтър да не се е случило нещо с буксата на дебитомера или със самият дебитомер.
Извадих буксата, вкарах я пак.. няма разлика, автомобилната ми компетентност май се изчерпват дотук. Какво да гледам по дебитомера, освен буксата?

- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Температурен датчик на входящият въздух - провери дали не е дал фира.Моята го правеше същият номер заради него.Стува 20-30лв но все пак ще ти трябва диагностика.
- recar0
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci, Е30 320
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Gatz написа:Температурен датчик на входящият въздух - провери дали не е дал фира.Моята го правеше същият номер заради него.Стува 20-30лв но все пак ще ти трябва диагностика.
А този датчик къде да го търся, да видя дали пък случайно "майстора" не е прекъснал/откачил нещо?

- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Отиди на диагностика и ако всичко е ок, тогава проблема ти е да намериш читав газаджия, който да не казва проблем в бензина, а да си свърши работата като хората. Пускащи дюзи или изпарител на 99%.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира 

Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
Имах същият проблем и не излизаха на диагностика.
ПС: Ако колата е студена стояла около 12-14 часа в покой пали веднага.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
sin_fen написа:mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
Имах същият проблем и не излизаха на диагностика.
ПС: Ако колата е студена стояла около 12-14 часа в покой пали веднага.
Е и, какво смени накрая

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
+1
only rear wheel drive
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
michev написа:mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
+1
+2 - абсолютно същото беше когато моята беше за датчик на разпр. вал - студена ли е, винаги палеше на 6ца

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
А има ли разлика в симптомите, които дава датчикът на разпределителния вал - на всмукателния и изпускателния вал? Или и при двата е еднакво? Защото на Мб4б30, доколкото разбрах, има два датчика - на всмукателния и изпускателния вал. Та еднакви симптоми ли дават двата датчика, когато се повредят?
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
mad_presley написа:sin_fen написа:mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
Имах същият проблем и не излизаха на диагностика.
ПС: Ако колата е студена стояла около 12-14 часа в покой пали веднага.
Е и, какво смени накрая
Газовите дюзи и после изпарител - и всичко заспа. Но проблема беше докато намеря газаджия да си каже, че е от газта. Всички бяха имаш проблем в бензина, а на диагностика на излизаше нищо освен мисфайър.
- recar0
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.03.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci, Е30 320
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: M54B30 пали от 3-тия път топла
mad_presley написа:Аз пък залагам на датчик колянов или разпределителен вал. Ако не излезе едно от двете на диагностика, черпя по бира
Датчик разпределителен вал се оказа

След 2 часа игра, накрая го хванахме по живи данни.
И сега доколкото разбирам трябва да сменя и 2-та, на всмукателния и изпускателния..

Последна промяна recar0 на 27 Авг 2015, 18:51, променена общо 1 път
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани