Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Evelin90 написа:...... Малко като сменя на газ придърпва и се усеща едно вибриране ама ще го видя него. Успех
Няма какво да гледаш, съвсем нормално е при тези двигатели и при мен е така, разпитах и други. Ако искаш да не го усещаш, направи го да ти минава на газ при минимум 1200 оборота и си ок, но няма смисъл. Системата за клапаните при БМВ е безмислена, но не пречи

Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Ами да все пак 15 бензин x 2.34 = 35.10 / 100км а газ 17x1.04 = 17.50 ( както имам и отстъпка на ГАЗПРОМ 7ст - това е 0.97 ст на литър ) което горе долу е 18 лв на 100 км разликата . А километрите вървят без да ги усеща човек. Колата за сега е перфектна , само имам 1 проблем лек с акумулатора , няколко дена като не се кара почва да се задъхва с паленето ( тоест трябва да се смени ). Казаха ми AGM ама на коя марка има ли значение и колко Ah ? .
Също така маслото на двигателя е BMW LONGLIFE 5w30 , обаче ми казаха , че Castrol е по - удачния вариант и по - добре работи двигателя ?
Кажи ми нещо относно тези масла и прочие.
Също , ще слагам бели Angel-и ( в момента са жълти ) Ако ги сложа белите , трябва ли да се кодира нещо или просто се махат и слагат новите ?
Също така маслото на двигателя е BMW LONGLIFE 5w30 , обаче ми казаха , че Castrol е по - удачния вариант и по - добре работи двигателя ?
Кажи ми нещо относно тези масла и прочие.
Също , ще слагам бели Angel-и ( в момента са жълти ) Ако ги сложа белите , трябва ли да се кодира нещо или просто се махат и слагат новите ?
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Махаш и слагаш крушките, няма нужда от друго. А за маслото има тема. НАй-добре Castrol,Мобил1 ,купи го от търговците във форума или си го поръчай от Германия. Тези оригиналните на БМВ не ги харесвам, имам горчив опит с тях на предното БМВ. 5w30 или 0W30. доволен много останах от Mobil 1 0W40. Ти си избери. По отношение на акумулатора ако караш с чести паления на кратки разстояния вземи си AGM 70 , макс 80 Ah , от повече няма нужда ,освен ако нямаш някви изпълнения на супер музика в колата или печка на ток 
Аз си купих bosch s6 - доволен съм, особено зимата , а карам на по 2 километра. Пиши ми лични ако искаш разяснения по въпросите, т.к. доста съм ги писал и няма нужда пак да споменавам във всяка тема едно и също по отношение на ресет и кодиране след смяна на акумулатор.

Аз си купих bosch s6 - доволен съм, особено зимата , а карам на по 2 километра. Пиши ми лични ако искаш разяснения по въпросите, т.к. доста съм ги писал и няма нужда пак да споменавам във всяка тема едно и също по отношение на ресет и кодиране след смяна на акумулатор.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Това пък с омасляването защо? За първи път чувам на бмв мотор да се слага тези
flashlube системи. Точно ей такива придърпвания, хълцания ме дразнят най-много :-)
flashlube системи. Точно ей такива придърпвания, хълцания ме дразнят най-много :-)
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
nikolae написа:Това пък с омасляването защо? За първи път чувам на бмв мотор да се слага тези
flashlube системи. Точно ей такива придърпвания, хълцания ме дразнят най-много :-)
Амииии тука в Бургас най-добрия човек който се занимава с газови системи , ми препоръча да си сложа такава система за омасляване на клапаните ( все пак цялата процедура струва 100 лв ( почти нищо ) но може и да ми опази клапаните от прегаряне ... немога да кажа де , ама за сигурност го сложих няма да се родя с тези 100 лв .. ако ги спестя.
Незнам защо , ама той ми обясни , че докато се напълнят цилинтрите до 6 ти с газ .. ще има за около 2-3 секунди малко придърпване и така си е ... просто го отбелязах като факт .

Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Много странно.
Не тук не става въпрос за парите а за "технология" и монтаж :-)
Това случайно да не е Илия с Романо, който се занимава?
На 5-цата Е60 м54б30 имаше подобно при първото прехвърляне на газ, едно трепкане
придърпване, но след настройки (настройвах я със софтуера на романо с много каране,
докато видя при различно натоварване каква е сместа и накрая всички корекции бяха до 15%)
този "ефект" изчезна и от тогава няма грешка (и в момента няма грешка на газ 5цата), но това
е м54 все пак, не знам тук при н52 дали този постоянно отворен дросел няма връзка.
Не тук не става въпрос за парите а за "технология" и монтаж :-)
Това случайно да не е Илия с Романо, който се занимава?
На 5-цата Е60 м54б30 имаше подобно при първото прехвърляне на газ, едно трепкане
придърпване, но след настройки (настройвах я със софтуера на романо с много каране,
докато видя при различно натоварване каква е сместа и накрая всички корекции бяха до 15%)
този "ефект" изчезна и от тогава няма грешка (и в момента няма грешка на газ 5цата), но това
е м54 все пак, не знам тук при н52 дали този постоянно отворен дросел няма връзка.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
съвременните газови компютри са с толкова възможности за настройки, че дори най-капризния мотор може да се направи. Всичко опира до това, колко разбира "майстора" и колко време (и гориво) ще се пожертва за тестове. Най-неприятното е, че рядко им се занимава да мапват по няколко часа, а и да го правеха услугата щеше да е доста по-скъпа. В общия случай гледат тримовете да са на 0, което обаче не е гаранция за добра настройка. Има 1-2 особености н52, но съвсем успешно се газифицира.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Ами да Илия е който се намира до Лукойл . Поне имам много приятели които си газифицираха там колите , пък и много от скъпите автомобили там ходят , следователно се справя прилично . Системата ми я слагаше 1 ден и 1/2 , и после около 20-30 мин ми прави настройките , скоро трябва да отида да ми отдели повече време , за да видиме дали нещо се е различавало и така .
Имам един лек проблем .. Като не карам колата около 2-3 дена и като я запаля има едно тракане на повдигачи ( много грозно и гадно ( почти като дизел ) ) ... От както са ми сменили маслото BMW longlife 5-30 ( от мирафиори ) съм минал около 1300 км , маслото си е на max , но не ми харесва и ако можете да ми кажете от какво е , дали е възможно да е от маслото , щото е некачествено или и аз се чудя. Колата е перфектна пушка на реални 192000 , но това ми е като трън като я запаля.
Имам един лек проблем .. Като не карам колата около 2-3 дена и като я запаля има едно тракане на повдигачи ( много грозно и гадно ( почти като дизел ) ) ... От както са ми сменили маслото BMW longlife 5-30 ( от мирафиори ) съм минал около 1300 км , маслото си е на max , но не ми харесва и ако можете да ми кажете от какво е , дали е възможно да е от маслото , щото е некачествено или и аз се чудя. Колата е перфектна пушка на реални 192000 , но това ми е като трън като я запаля.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Прочети тема " полезно за собствениците на 325i..... " Там ще разбереш за какво става въпрос. Инженерна недомислица е. Не е проблем за двигателя, освен че дразни. Получава се само като караш на къси разстояние и то не винаги.
Последна промяна kraska на 26 Ное 2014, 23:01, променена общо 1 път
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Има 1-2 особености н52, но съвсем успешно се газифицира....
Колега би ли споделил малко по-точно?
Илия има добра слава, карал съм две коли правени
при него е60 и 5000кубика на цлк слк или нещо
подобно /не ги знам мерджаните/. Работеха перфектно, скрити монтажи,културна работа.
Колега би ли споделил малко по-точно?
Илия има добра слава, карал съм две коли правени
при него е60 и 5000кубика на цлк слк или нещо
подобно /не ги знам мерджаните/. Работеха перфектно, скрити монтажи,културна работа.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
не написах подробности, защото е писано за повечето неща, не ще ги обобщя:
- липсва резервна гума (следователно само бутилка тип "бойлер" върши работа)
- циркулацията на антифриза - помпата е електрическа и няма циркулация на антифриз преди достигане на определена температура. Тук решенияата са няколко а/ допълнителна електрическа помпа (повече информация - kraska) b/ пускането на "парното" води до принудителна циркулация при по-ниска температура. Изпарителят трябва да се свърже към кръга за отопление.
- липса на дросел - по тази причина няма вакуум на празен ход. Това е особеност, но всъщност не води до затруднено газифициране - дори опростява нещата
- голям диапазон на ижектроните времена, следователно много внимателно трябва да се избират инжекторите и налягането на изпарителя. Мотора е с доста ниски бавни обороти и понеже е 6 цилиндров, инжекторните времена са доста къси. За това газовите инжектори и налпгането трябва да са достатъчно добре подбрани, за да не падат на минумум газовите времена. От друга страна трябва да се съобрази и това, че мотора достига 7200об/мин и ако пък налягането и инжекторите са прекалено малки няма да смогнат в горния диапазон.
- Н52 е доста техничен мотор - има променливо газоразпределение, променлив интейк, промелниво отваряне на клапани. Всичко това го прави доста прецизен и адаптиращ се към товара/условията. Следователно иска и прецизна настройка във всички режими на работа. Това е ако искаш да постигнеш оптимални мощност и разход. Ако просто искаш да се возиш и на автоматична настройка ще работи, без да записва грешки (особено с OBD обратна връзка)
в момента това се сетих.
- липсва резервна гума (следователно само бутилка тип "бойлер" върши работа)
- циркулацията на антифриза - помпата е електрическа и няма циркулация на антифриз преди достигане на определена температура. Тук решенияата са няколко а/ допълнителна електрическа помпа (повече информация - kraska) b/ пускането на "парното" води до принудителна циркулация при по-ниска температура. Изпарителят трябва да се свърже към кръга за отопление.
- липса на дросел - по тази причина няма вакуум на празен ход. Това е особеност, но всъщност не води до затруднено газифициране - дори опростява нещата
- голям диапазон на ижектроните времена, следователно много внимателно трябва да се избират инжекторите и налягането на изпарителя. Мотора е с доста ниски бавни обороти и понеже е 6 цилиндров, инжекторните времена са доста къси. За това газовите инжектори и налпгането трябва да са достатъчно добре подбрани, за да не падат на минумум газовите времена. От друга страна трябва да се съобрази и това, че мотора достига 7200об/мин и ако пък налягането и инжекторите са прекалено малки няма да смогнат в горния диапазон.
- Н52 е доста техничен мотор - има променливо газоразпределение, променлив интейк, промелниво отваряне на клапани. Всичко това го прави доста прецизен и адаптиращ се към товара/условията. Следователно иска и прецизна настройка във всички режими на работа. Това е ако искаш да постигнеш оптимални мощност и разход. Ако просто искаш да се возиш и на автоматична настройка ще работи, без да записва грешки (особено с OBD обратна връзка)
в момента това се сетих.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Подозирам, че моята е с базовите настройки и понякога грам не върви, понякога си върви нормално. Също така при движение с ниска скорост (80-90км/ч) на 6-та предавка, най-често когато съм на тепомат ми светва "Check engine" и записва грешка за пропуснато заплаване или нещо такова беше. Дай контакт на някой от Варна, който може да я настрой тая кола (BRC e газовата).
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Само да попитам,написаното по горе отнася ли се и за N46,като изключим четвъртото тире разбира се,защото е четирицилиндров,знам,че има тема за газифициране на 320i,но в мнението на неро има доста подробности,които ги няма в темата,примерно N46 и той ли е с ел.помпа?
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
ако записва misfire не е в настройката проблема. Свещи, бобини, инжектори трябва да се проверят. На бавни пропуска ли по някой "такт" от време на време? На misfire грешката пише за кой цилиндър е. Смени всички свещи (ако не са сменяни скоро), после размени бобината на "болния" цилиндър с някой друг. Ако грешката не се премести с бобината, процедурата се повтаря с инжектора.
Re: Е92 325i 2008 - газов инжекцион
Свещите са ми нови. Явно ще търсим проблема в бобини или инжектор.
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани