Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
kinazoberk написа:Абсолютно същия проблем имах колега..
датчика от № 15 по горе от снимката на 100 %
Изключи кабела и пробвай и ще видиш , че няма са гасне ...
Успех
мнооого благодаря!!
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
kinazoberk написа:Абсолютно същия проблем имах колега..
датчика от № 15 по горе от снимката на 100 %
Изключи кабела и пробвай и ще видиш , че няма са гасне ...
Успех
сменя ли се този датчик ...и изобща кой е най-добрия /евтин/ вариант да се реши проблема
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Няма логика да е от ключа, защото той ако даде на късо, то би трябвало предпазителя да изгори.
Но все пак нека колегата да махне първо предпазителя и да покара няколко дни така, за да види резултата.
Предпазител 27, червения на цвят на горния ред:

Но все пак нека колегата да махне първо предпазителя и да покара няколко дни така, за да види резултата.
Предпазител 27, червения на цвят на горния ред:

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Колеги това не е датчик
това си е чисто и просто един ключ (контакт нормално отворен)
с 2 пина
На 1 пин на ключа ти идва захранването от предпазителя който каза колегата по горе преди мен там трябва да ти идват едни 12 волта когато колата е на контакт.
На 2 пин ти отива към задните светлини.
Чисто и просто откачаш му буксата взимаш един мултимер пускаш го на пищялка цъкаш 2 те сонди на 2 та пина респективно и ако не си на ЗАДНА датчина няма да е затворил контакта,ако дадеш на задна и отидеш да мернеш и ако уреда свирне... воала имаш задни светлини.
EDIT: ето да се убедите ,че това си е чисто и просто ключ ,а не датчик


с 2 пина
На 1 пин на ключа ти идва захранването от предпазителя който каза колегата по горе преди мен там трябва да ти идват едни 12 волта когато колата е на контакт.
На 2 пин ти отива към задните светлини.
Чисто и просто откачаш му буксата взимаш един мултимер пускаш го на пищялка цъкаш 2 те сонди на 2 та пина респективно и ако не си на ЗАДНА датчина няма да е затворил контакта,ако дадеш на задна и отидеш да мернеш и ако уреда свирне... воала имаш задни светлини.
EDIT: ето да се убедите ,че това си е чисто и просто ключ ,а не датчик


Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Ако трябва да издребняваме с терминологията, то и ключа е датчик.
Датчика е уред, който измерва физични зависимости и ги преобразува в сигнали удобни за използване при автоматизацията.
В случая той измерва преместването на скоростния лост в определено положение, за да автоматизира включването на задните светили.
Ако ти трябваше да го натискаш, когато включиш на задна скорост, тогава това устройство автоматично от датчик ще стане на ключ.
Същото е с болт и винт. Един и същ елемент може да е и болт, и винт, според това как го използваш.
Датчика е уред, който измерва физични зависимости и ги преобразува в сигнали удобни за използване при автоматизацията.
В случая той измерва преместването на скоростния лост в определено положение, за да автоматизира включването на задните светили.
Ако ти трябваше да го натискаш, когато включиш на задна скорост, тогава това устройство автоматично от датчик ще стане на ключ.

Същото е с болт и винт. Един и същ елемент може да е и болт, и винт, според това как го използваш.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
КОЛЕГИ.....ТОВА НЕЩО МОЖЕ ЛИ ДА МЕ ОСТАВИ НА ПЪТЯ ......ЗАЩОТО КЪМ МОМЕНТА ГО ПРАВИ САМО КОГАТО КОЛАТА Е ЗАГРАЛЯ.......ИМАМ ПРЕДВИД ПОНЕ ОКОЛО 1 ЧАС КАРАНЕ......ИНАЧЕ КОГАТО Е СТУДЕНА И НА КЪСИ РАЗСТОЯНИЯ ПРОБЛЕМА ГО НЯМА.......И ОЩЕ НЕЩО, СЕГА КОГАТО ВРЕМЕТО Е ПО-СТУДЕНО ЗНАЧИТЕЛНО НАМЯЛЯХА БРОЯ НА ИЗГАСВАНИЯТА ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА ЗАДНАТА ПРЕДАВКА......ЛЯТОТО ПРИ ЕДНО КАРАНЕ АКО СЕ НАЛОЖИ НАПРИМЕР ДА СЕ ПРАВЯТ 10 ЗАДНИ МАНЕВРИ 5 ОТТЯХ ГАСНЕШЕ.....А СЕ ГА НАМАЛЯХА НА ОКОЛО 2-3 ПЪТИ
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка


- yamaha_bs
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20d 150 H.P TOURING 2001
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Здравейте пичове. Слушайте сега на какъв ъпсурд се натъкнах. Купих си едно 320д 150 коня 2001г. и нали уж нищо му нямаше затова само дето рамата не му смених и се израсих 2000лв. за ремонти .... единият от проблемите ми беше същият. Давам на контакт обаче таблото не светва и немога да запаля, и така около 10 пъти докато светне контакта и чак тогава паля. Ходих на ключар той ме препрати кам електричар и така 2 пъти ме въртяха. Единия вика боша другия вика клемореда и вижте какъв ъпсурд се получи . На всяко спиране и вкарване на задна предавка мотора гаснеше . Отидох смених клемореда за 35 кинта и проблема с контакта ми се оправи и още по учудващо и всеки ми казва че съм луд и че нямало абсолютно никаква връзка е , че проблема със гасенето на мотора спря !!!
- yamaha_bs
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20d 150 H.P TOURING 2001
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
не бързай да сменяш датчика 15 както са ти казали колегите , доста по скъпо ще ти дойде свалянето на кутията, а и той е просто за задните светлини няма връзка за да изгасне мотора
Re: Изгасване на двигателя при включване задна предавка
Здравейте,
И аз имам същия проблем ( БМВ 316i E46 99г.) . Като откачих датчик 15 колата не гаснеше при включване на задна, и вчера смених датчика . При майстора не угасна (естествено), но след час при една маневра изгасна.
Датчика е 22лв.
Днес ще пробвам на студена и на загряла кола как се държи.
И въпрос колега кой клеморед си сменил (каде се намира )?

И аз имам същия проблем ( БМВ 316i E46 99г.) . Като откачих датчик 15 колата не гаснеше при включване на задна, и вчера смених датчика . При майстора не угасна (естествено), но след час при една маневра изгасна.
Датчика е 22лв.
Днес ще пробвам на студена и на загряла кола как се държи.
И въпрос колега кой клеморед си сменил (каде се намира )?

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани