Датчик на накладките
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Датчик на накладките
днес сменихме датчика на накладките предните а лампата не спира да свети им ли някво зануляване щото в началото беше спряла да свети и 15 мин след това пак светна 

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ех, и мене ме яде тоя проблем. Но има решение, което съм замислил отдавна, но не остава време. А в най-простия му вариант то е следното:
1. Отразва се жицата, дето управлява крушката за накладките в таблото.
2. Взима се "+" от акумулатора (през бушон, който е активен на контакт), и се връзва за единия край на датчика на накладката.
3. Другият край на датчика се връзва за единия край на управляващата верига на обратно действащо реле (такова, чиято основна верига е OFF при напрежение на управляващата верига).
4. Другият край на управляващата верига на релето се връзва на маса.
5. Единият край на основната верига на релето се връзва към "+" пак от акумулатора.
6. От другия край на основната верига на релето се пуска една жичка до ламбата в таблото.
Обяснение:
Когато накладката е читава, имаме връзка между двата проводника на датчика. Съответно с "+"-а активираме веригата на релето и то изключва основната верига, която управлява лампата. Лампата не свети. Щом накладката се износи, управляващата верига се прекъсва. Когато дадете на контакт, лампата в таблото свети.
Недостатък: в момента, в който колелото опре в жичката вътре в накладката, ще има късо
. Бушонът изгаря, а лампата пак си светва на таблото, щото пак няма кой да изключи веригата. Ето защо може да се сложи едно мнооого слабо бушонче между датчика на накладката и "+"-а - примерно нещо под 1А. (веригата на релето черпи много малко, пък 1А захранва консумация до 12 вата!)
Това е от мен. Някой ако има мерак да го направи, да свирка дали работи
1. Отразва се жицата, дето управлява крушката за накладките в таблото.
2. Взима се "+" от акумулатора (през бушон, който е активен на контакт), и се връзва за единия край на датчика на накладката.
3. Другият край на датчика се връзва за единия край на управляващата верига на обратно действащо реле (такова, чиято основна верига е OFF при напрежение на управляващата верига).
4. Другият край на управляващата верига на релето се връзва на маса.
5. Единият край на основната верига на релето се връзва към "+" пак от акумулатора.
6. От другия край на основната верига на релето се пуска една жичка до ламбата в таблото.
Обяснение:
Когато накладката е читава, имаме връзка между двата проводника на датчика. Съответно с "+"-а активираме веригата на релето и то изключва основната верига, която управлява лампата. Лампата не свети. Щом накладката се износи, управляващата верига се прекъсва. Когато дадете на контакт, лампата в таблото свети.
Недостатък: в момента, в който колелото опре в жичката вътре в накладката, ще има късо

Това е от мен. Някой ако има мерак да го направи, да свирка дали работи

It's not who You are, it's who You know...
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани