Какви са вашите впечатления от 318и 113 коня (E36)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Какви са вашите впечатления от 318и 113 коня (E36)
нека тези който са карали по дълго такава кола споделят с мен
- какво им е направило впечатление
- кои са най-често срещаните проблеми
- изявени недостатъци/предимства
- как са фаровете
- какъв е нормалния разход
- за какво да внимавам
и всичко което се сетите когато си помислите за вашата 318-ка
благодаря!
- какво им е направило впечатление
- кои са най-често срещаните проблеми
- изявени недостатъци/предимства
- как са фаровете
- какъв е нормалния разход
- за какво да внимавам
и всичко което се сетите когато си помислите за вашата 318-ка
благодаря!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
леле батко кви фермани ме караш да пиша просто не ми се мисли... имам идея ! я изчети подробно целия форум за Е36 и ще научиш МНОГО неща:)

- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Engi написа:леле батко кви фермани ме караш да пиша просто не ми се мисли... имам идея ! я изчети подробно целия форум за Е36 и ще научиш МНОГО неща:)












- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
Turturelo написа:Мойте впечатления са, че автомобила е доста тромав в интерес на истината... тежи му купето за тези кончета ..
100% съм съгласен с тебе.
Имах едно такове преди 2 години и го карах точно 2 месеца и ми го лепнаха. Даже не можах да усетя какви са му другите недостатъци

Че сега съм на 318is - е то вече върви като хората.
абе според мен хич не си е тромава колата, сега всичко зависи от това колко ти тежи десния крак, колко акъл имаш в главата и какво искаш от един автомобил.
Баварката от тази порода си е доста добро решение за БГ. Не харчи много /ако е добре поддържана/ частите изобщо не са и скъпи, а удовоствието от карането е несравнимо.
Често срещани проблеми с този автомобил не мога да кажа защото такива просто липсват. Ако колата е карана от човек а не от МАЙМУНА няма какво да те обеспокои в нея. Гледаш ходова част, която е определено една от най здравите в класа си, гледаш двигател, който е добър, стига да не е на 500 000 км. Гледаш дифа. Гледаш кардан, скоростна кутия, и го взимаш ако всико е ОК.
Абе аз май се увлякох. Колата трябва да се следи да не харчи масло, също има и известни проблеми с ухладителната система, които не са крупни разбира се - водна помпа и вискосъединител.
Недостатъци колата според мен няма. Както каза чувството да притежаваш такъв автомобил е несравнимо. Двигателя има достатъчно мощ за градско каране и за извънградски изпълнения. Спокойно могат да се поддържат навън 140-150 км, което не влияе на разхода, за града малкия двигател също е доста добър, харча е не повече от 10 л/100км. Е има известни загуби с включен климатик, но това пак зависи как искаш да караш.
Разхода на колата /поне на тази която аз притежавах/ беше повече от страхотен 6,5 извън града, 9-10 градско. Повече от добре. Като няма чак толкова големи разлики при различните стилове на каране, е освен ако не го караш постоянно в кетчупа
При изпреварване демаража не е от най-силните страни на колата, но това може да се преглътне.
Като спомена за фаровете трябва да ти кажа че това е колата с най яките фарове, които може да имаш. Единствено при дъжд в града се получава гаден ефект на разсейване на светлината от мокрия асфалт, който се избягва с включването на халогенните фарове. Извън града нощем може спокойно да се кара до 120 км/ч на къси
Изобщо колата е един добър избор за феновете на Баварското чудо, които не разполагат с неограничени ресурси, не им тежи толкова много десния крак и искат да карат един наистина качествен автомобил.
Баварката от тази порода си е доста добро решение за БГ. Не харчи много /ако е добре поддържана/ частите изобщо не са и скъпи, а удовоствието от карането е несравнимо.
Често срещани проблеми с този автомобил не мога да кажа защото такива просто липсват. Ако колата е карана от човек а не от МАЙМУНА няма какво да те обеспокои в нея. Гледаш ходова част, която е определено една от най здравите в класа си, гледаш двигател, който е добър, стига да не е на 500 000 км. Гледаш дифа. Гледаш кардан, скоростна кутия, и го взимаш ако всико е ОК.
Абе аз май се увлякох. Колата трябва да се следи да не харчи масло, също има и известни проблеми с ухладителната система, които не са крупни разбира се - водна помпа и вискосъединител.
Недостатъци колата според мен няма. Както каза чувството да притежаваш такъв автомобил е несравнимо. Двигателя има достатъчно мощ за градско каране и за извънградски изпълнения. Спокойно могат да се поддържат навън 140-150 км, което не влияе на разхода, за града малкия двигател също е доста добър, харча е не повече от 10 л/100км. Е има известни загуби с включен климатик, но това пак зависи как искаш да караш.
Разхода на колата /поне на тази която аз притежавах/ беше повече от страхотен 6,5 извън града, 9-10 градско. Повече от добре. Като няма чак толкова големи разлики при различните стилове на каране, е освен ако не го караш постоянно в кетчупа

При изпреварване демаража не е от най-силните страни на колата, но това може да се преглътне.
Като спомена за фаровете трябва да ти кажа че това е колата с най яките фарове, които може да имаш. Единствено при дъжд в града се получава гаден ефект на разсейване на светлината от мокрия асфалт, който се избягва с включването на халогенните фарове. Извън града нощем може спокойно да се кара до 120 км/ч на къси


Изобщо колата е един добър избор за феновете на Баварското чудо, които не разполагат с неограничени ресурси, не им тежи толкова много десния крак и искат да карат един наистина качествен автомобил.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани