E39 525 tds Двигателя май финишира..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
E39 525 tds Двигателя май финишира..
Здравейте колеги. Вчера не знам какво стана, но останах на пътя. Накратко искам да ви кажа какво се случи, ускорявайки до около 210-220 km/h ми направи впечатление, че колата започна да изпушва синьо отзад, намалих по възможно най бързия начин и веднага отбих, след което от ауспуха започна да излза бяло-сив дим, до такава степен че направо се скри колата, запуши и под капака и веднага изгасих двигателя. Под капака целия двигател беше облян в масло, отгоре покрай капачката, покрай турбото и масления филтър .. абе целия. Маркуча на разширителния съд се беше надул доста доволно, отворих по малко капачката и видях че и там беше всичко в масло. В последствие запалих за няколко секунди, за да видя какво е положението и ми направи впечатление, че двигателя чука (чуваше се от към клапаните, но да предположа, че това е станало заради липса на масло .. ? ) Какви биха могли да бъдат последствията и какво да очаквам .. ?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Най-вероятно турбината се е счупила,а от нея последствията могат да бъдат доста лоши 

- bmw_alpina71
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: само дизел!
- Мечтае да кара: bmw e31
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Блокирала ти е турбината и е почнала да гори масло.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Турбината ти е умряла и е набила всичкото масло в ауспуха.
Мотора естествено е попресъхнал от липсата на смазка, дано не е бачкал много без масълце:)))
Рециклирай турбото и смени маслото.
Това е лекия вариант...но все пак щом е имало масло и покрай капачката може и наистина да е нещо много по-сериозно.
Успех
П.С. Какво се мъчиш с тоз дизел на 210-220 км...ти си за М дивизията:))))))))))
Мотора естествено е попресъхнал от липсата на смазка, дано не е бачкал много без масълце:)))
Рециклирай турбото и смени маслото.
Това е лекия вариант...но все пак щом е имало масло и покрай капачката може и наистина да е нещо много по-сериозно.
Успех
П.С. Какво се мъчиш с тоз дизел на 210-220 км...ти си за М дивизията:))))))))))
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Специално за това покрай капачката, за втори път ми се случва, първия път пак след ръчкане направи проблема, като тогава го забелязах като спрях на бензиностанцията, един служител направо се изплаши, че колата се е запалила. От тогава и долях масло, и повече нищо. Иначе преди около 2-3 седмици започна да цапа разширителя, малко по малко. По маркучите имаше много отлагания, подобни на грес, а в самото казанче не бяха много. И ето сега направо го напълни. Линк със снимки : http://bong666.snimka.bg/auto-racing/bmw-problem.842047
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Колега с тези снимки ми припомни много лош мой спомен.Но примен маслото беше доста повече,историята е същата с 210км изведнъж колата омаля и започна зверски да мирише на масло.При опит да запаля запали и загасна на втория опит запали и започна да тресе.Диагнозата след отварянето на мотора беше дупка в буталото и надран 6-ти цилинър,последва смяна на блок,бутала,сигменти,лагери всичко.А причината беше пикаеща дюза,дано се разминеш по-леко от мене само с гарнитура.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Няма да е гарнитура само и тиквата си е заминала. Обаче не е ясно това масло дето е опръскало навсякъде от къде е. На турбината нищо им няма на тдс-а е бетон. Отваряйте го пък после прави сметки стува ли си или не ремонта.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Филтър картерни газово ти е бил запушен и от там ти е тръгнал проблема, може да си направиш експеримент да го изчистиш и да видиш дали ще има проблем . . . .ако ли не смяна сигменти гарнитура и се моли да не е надрала. . . . .като е запушен филтъра в двигатела се получава налягане в следстивие на което първо избива масло през дупчицата на щеката на маслото а при толка висока скорост от където има слабо място избива масло
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Наясно съм с това. Обаче ме притеснява факта, че откакто изчистих филтъра започна именно от щеката да излиза масло, след което и сложих една лепенка и уж беше всичко ок. Намерих необорудван двигател (без стартер, алтернатор, маховик, гнп, дюзи, колектори, хидр. помпа, компресор на климатика и др.) + турбото за 400лв ? То миризмата на пушека, който изкара през ауспуха беше именно на масло, което ме кара да си мисля, че турбото е избило .. а и всмукателните колектори си бяха доста омаслени още от преди това, но си мислех че все пак е двигател на километри и досега не съм виждал старичък дизел без омаслени такива точно от турбото.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..

Не ти ли дойде акъла, първия път като писа, че ти хвърли маслото? Като не ти идва акъла, да ти е дълбок джоба.
Сега си припомням, в онази старата ти тема, как ми се нахвърлихте с обяснения колко е държлив ТДС-а. Ти , май наистина повярва на форумния фолклор - как ТДС-а си подстригва с 220км/ч. в продължение на 100-200км. при това без никакъв зор...

Имам, топла топла информация от, пълна ревизия на ТДС след хидравличен удар (засмуква вода, чупи 2 бутала, криви биели и т.н.) 630лв. части, без консумативи (масло и филтрите), без труда, и без да се пипа турбината.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Ама ти така кажи че си чистил филтъра и пак е хвърляло масло. . . . .още преди да спре да работи тотално си бил за ремон (сигменти бутала а-у) ся и да го отвориш вътре е на салата вече . . . . . По добре си вземи друг от работеща кола ,по евтино ще ти излезе, . . .
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Той тдса държи на зобане, ама при положение че не е на н- стотин хиляди и в добро здраве........ Мотор, който прави голямо подкартерно налягане си е пътник- щом е зацапвал колектори и филтъра за картерните положението е ясно........ Колегата просто му е помогнал доста с ръчката и стария тдс се е предал тотално. Необорудван мотор за 400лв ако е читав е добра оферта, ще го стегнеш и ще пее стария звяр, ние да сме здрави, тия железа се правят.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Намира се в капака на главата (този в/у разпределителния вал) Самия филтър е от вътрешната страна, като свалиш болтовете на ламарината, ще го видиш, представлява една метална мрежа.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: E39 525 tds Двигателя май финишира..
Преди малко бях в Ауто Бавария да си купя пълнители за ароматизатова и питах за този филтър при TDS - нито един предкамерен дизел монтиран в Е39 няма такъв филтър, доста време се ровиха из различни схеми на мотора по номера на шасито на мойта кола и такова животно не бе открито
Въпросната метална мрежа дори я няма по схемите

Въпросната метална мрежа дори я няма по схемите
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани