Спортни седалки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Спортни седалки
Здравейте,
Прегледах с търсачката ама нещо не видях смислени теми, та викам да пусна една.
Питането ми е за мнения и препоръки относно слагането на спортна седалка.
За информация в момента съм със спортния кожен рекаро салон, но при по-агресивно каране много се пързаля и не бих казал, че е от най-комфортните така или иначе (да по-добър е от обикновените седалки, но все пак е леко прехвален и за по-голям човек като мен на ръст, не е супер...). Също така колата е евридейка - 330i седан.
Няколко въпроса:
1. Като комфорт при дълго каране как ще е (по западните форуми съм чел, че се чувстват супер дори и с по 12 часа карания, докато тук съм чувал, че за над 100км е зле)
2. Предполагам не е проблем да си ползвам заводския колан със седалката?
3. Има ли смисъл от многоточков колан? Тук четох, че ако се сложи многоточков без ролкейдж (а тя няма) и се обърне колата по таван става мазало...
4. При слагане на многоточков колан и като цяло на такива седалка да се очакват ли проблеми от полицията и основателни ли ще бъдат те?
5. Шините, на които ще се сложи без настройка ли са или
Май това се сещам на първо четене като въпроси
П.С.: Малко инфо за мен - 195см, 85кг, като съм харесал май най-много този модел за сега -> Sparco Rev (лошото е, че едва ли ще я имат някъде в наличност да се пробва
). Естествено всякакви идеи и препоръки са добре дошли.
Също ако някой може да метне жокер от къде биха излезли най-тънко да не се стеснява, за сега съм ги видял на 680 лева най-евтино (май е само седалката + 80-150 лева за шина/релса), но съм отворен и към оферти ако има за 2-ра ръка, естествено ако излезе, че има смисъл от тях, защото не съм го решил на 100% все още

Прегледах с търсачката ама нещо не видях смислени теми, та викам да пусна една.
Питането ми е за мнения и препоръки относно слагането на спортна седалка.
За информация в момента съм със спортния кожен рекаро салон, но при по-агресивно каране много се пързаля и не бих казал, че е от най-комфортните така или иначе (да по-добър е от обикновените седалки, но все пак е леко прехвален и за по-голям човек като мен на ръст, не е супер...). Също така колата е евридейка - 330i седан.
Няколко въпроса:
1. Като комфорт при дълго каране как ще е (по западните форуми съм чел, че се чувстват супер дори и с по 12 часа карания, докато тук съм чувал, че за над 100км е зле)
2. Предполагам не е проблем да си ползвам заводския колан със седалката?
3. Има ли смисъл от многоточков колан? Тук четох, че ако се сложи многоточков без ролкейдж (а тя няма) и се обърне колата по таван става мазало...
4. При слагане на многоточков колан и като цяло на такива седалка да се очакват ли проблеми от полицията и основателни ли ще бъдат те?
5. Шините, на които ще се сложи без настройка ли са или

Май това се сещам на първо четене като въпроси

П.С.: Малко инфо за мен - 195см, 85кг, като съм харесал май най-много този модел за сега -> Sparco Rev (лошото е, че едва ли ще я имат някъде в наличност да се пробва

Също ако някой може да метне жокер от къде биха излезли най-тънко да не се стеснява, за сега съм ги видял на 680 лева най-евтино (май е само седалката + 80-150 лева за шина/релса), но съм отворен и към оферти ако има за 2-ра ръка, естествено ако излезе, че има смисъл от тях, защото не съм го решил на 100% все още



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортни седалки
Най-накрая тема по мой вкус.
Карам с такава седалка тип корито от 2 години вече. Колата ми е ежедневна - ходя на работа с нея, пазарувам и т.н. Обаче искам да имам нужната опора, когато реша да покарам сериозно. При мен проблема е друг - дребен съм и тия фабрични седалки, макар и с уголемени опори не ме хващат добре. Седалката ми е като на снимката по-долу. От оригиналната седалка взех релсата. Надградих си нагоре шина за захващане и сега си имам корито, което се регулира напред-назад. Чел съм за колеги, който ползват целия механизъм и запазват всички настройки на оригиналния салон. Обаче в е34 това ми се вижда невъзможно, тъй като ще седя много високо. В трета серия вероятно е ок, защото същата седалка я карах в е36 по-рано и седях доооста по-ниско от сега. Та моя съвет е този - намери си една стара седалка, вземи й "окачването" и се опитай да си направиш захващане за коритото. Ако не се получи тогава слагай фиксирани шини. Все пак колите ни наистина са ежедневни и е неудобно да не можеш да си я местиш после - когато чистиш интериора примерно и трябва да вадиш стелките и т.н.
Относно удобството да имаш такава седалка в ежедневната си кола... Ми аз няма какво да кажа, освен че е върха. Те неслучайно са направени с такава форма и опори, за да отговорят максимално на извивките на тялото. Аз изпитах нужда да коригирам леко опората в кръста и под гърба на седалката подложих малко стиропор 10мм. Един вид както всеки състезател има калъп за сдалката по неговото тяло. Но това го смятам дори като предимство. Като прибавим и факта, че тук вече няма как да седиш неправилно, защото гърба е фиксиран. Като видя някой "дрифтър" или за какъвто се пише там със седалка тип "фотьойл за гледане на телевизия" и направо ми става смешно.
Това е.
За мен кефа е огромен - седя точно както искам, получавам нужната опора във всякакви ситуации, усещам автомобила уникално добре. А относно приложността на такова нещо в ежедневието те съветвам да се вслушаш само и единствено в съветите и опита на хора, които го имат. Щото и аз чух приказки от 1001 нощ как ще ме заболи гърба за 50 км, как влизането и излизането е мъка, абе не ставало. С влизането се свиква за 2 дни, извънградско съм пътувал близо 500 в продължение на 4ч., без да спирам за почивка, и слизам с много по-малка умора от колкото при фарбичния салон. Основната причина за това при мен е точно липсата на тази опора долу ниско в кръста, защото аз имам и заболяване в тази област.
Ще следя да видя какво ще избереш като продукт.


Карам с такава седалка тип корито от 2 години вече. Колата ми е ежедневна - ходя на работа с нея, пазарувам и т.н. Обаче искам да имам нужната опора, когато реша да покарам сериозно. При мен проблема е друг - дребен съм и тия фабрични седалки, макар и с уголемени опори не ме хващат добре. Седалката ми е като на снимката по-долу. От оригиналната седалка взех релсата. Надградих си нагоре шина за захващане и сега си имам корито, което се регулира напред-назад. Чел съм за колеги, който ползват целия механизъм и запазват всички настройки на оригиналния салон. Обаче в е34 това ми се вижда невъзможно, тъй като ще седя много високо. В трета серия вероятно е ок, защото същата седалка я карах в е36 по-рано и седях доооста по-ниско от сега. Та моя съвет е този - намери си една стара седалка, вземи й "окачването" и се опитай да си направиш захващане за коритото. Ако не се получи тогава слагай фиксирани шини. Все пак колите ни наистина са ежедневни и е неудобно да не можеш да си я местиш после - когато чистиш интериора примерно и трябва да вадиш стелките и т.н.
Относно удобството да имаш такава седалка в ежедневната си кола... Ми аз няма какво да кажа, освен че е върха. Те неслучайно са направени с такава форма и опори, за да отговорят максимално на извивките на тялото. Аз изпитах нужда да коригирам леко опората в кръста и под гърба на седалката подложих малко стиропор 10мм. Един вид както всеки състезател има калъп за сдалката по неговото тяло. Но това го смятам дори като предимство. Като прибавим и факта, че тук вече няма как да седиш неправилно, защото гърба е фиксиран. Като видя някой "дрифтър" или за какъвто се пише там със седалка тип "фотьойл за гледане на телевизия" и направо ми става смешно.
Това е.

Ще следя да видя какво ще избереш като продукт.


Re: Спортни седалки
Тя е интересна темата, но е като в пустиня
Ти със заводските ли колани я ползваш колега? А за полицаите как стои въпроса?
И вярно ще се радвам и на още малко мнения, едва ли само един човек във форума е така

Ти със заводските ли колани я ползваш колега? А за полицаите как стои въпроса?
И вярно ще се радвам и на още малко мнения, едва ли само един човек във форума е така


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Спортни седалки
До колегата който се хлъзга по седалката
свали още някой килограм и ще се парзаляш и под колана хаха
Ако са ти запазени седалките ( оригиналните ) може да напвариш оферта ... аз нямам такъв проблем



Ако са ти запазени седалките ( оригиналните ) може да напвариш оферта ... аз нямам такъв проблем
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортни седалки
С 3-точков колан съм. Полицаи са ме спирали веднъж извънградско и никаква реакция
Честно казано нямам притеснения.

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Спортни седалки
Купи си 1 спортна седалка, вземи си шини от някоя стара и я монтирай само когато мислиш да караш на писта. В противен случай, освен дискомфорт и кеф за няколко дни друго няма да постигнеш. Тук е момента да спомена, че не говоря наизуст, карал съм доста време кола със 3-точкови колани (всеки ден) както и със спортни седалки. Ако ти трябва тръскалка, окей, но работата със ем х*я докрая хем душата в рая не става.
За триточковите колани не могат да ти кажат абсолютно нищо, защото те се закрепват където се закрепват и фабричните колани
За триточковите колани не могат да ти кажат абсолютно нищо, защото те се закрепват където се закрепват и фабричните колани


- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Спортни седалки
И аз от скоро карам със спортно корито Sparco Evo II купено от ProSpeed и е със фиксирани шини Sparco. Аз съм си сравнително едър (90кг) и пак ми е супер общо казано. Влизането и излизането е по-сложно от колкото в кожения фотьол, но се свиква. Аз си я карам със 6-точков колан в момента
Още не съм нагласил обикновения колан да се щраква. Ако имаш конкретни въпроси, давай на лично!
Поздрави
Тери Фолев

Поздрави

Тери Фолев
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Спортни седалки
На мен коритото си ми е супер удобно, особено изправената поза е точно по вкуса ми, но ако си по-едър и свикнал да караш малко по-облегнал назад по-добре си вземи седалка която не е с фиксиран гръб, има такива отново на реномирани марки които са със достатъчно добри опори, а и влизането и излизането от корито си е мини театър дори за дребосък като мен
За коланите, аз съм с 4-точков, но го ползвам само на писта поради 2-причини:
1-во ушевите понякога се заяждат ако не си с оригиналния колан
2-ро безмислено е по пътищата да се кара с него, седалката си те държи в завоите достатъчно добре, единствено разлика по-голяма се усеща при яко спиране, ама такова спиране по-улиците и междуградските пътища по-добре не, че после криви дискове, съсипани гуми, съборени дървета
и т.н.т.

За коланите, аз съм с 4-точков, но го ползвам само на писта поради 2-причини:
1-во ушевите понякога се заяждат ако не си с оригиналния колан
2-ро безмислено е по пътищата да се кара с него, седалката си те държи в завоите достатъчно добре, единствено разлика по-голяма се усеща при яко спиране, ама такова спиране по-улиците и междуградските пътища по-добре не, че после криви дискове, съсипани гуми, съборени дървета

Re: Спортни седалки
Имам спортни седалки нови , употребявани /но запазени / и др .
За повече инфо на лс или на
skype nikfish1
За повече инфо на лс или на
skype nikfish1
- donev_90
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: нещо с "///M" на багажника и около 320 магарета!
- Детайли за колата: Мноу Бърза ₪₹¤© с бели джанти О.о
Re: Спортни седалки
Колеги понеже грам не разбирам от спортни седалки, харесах ето тези ---> http://www.kz-tuning.com/UserFiles/pict ... r_mark.png <---> http://www.kz-tuning.com/UserFiles/pict ... r_mark.png <---------- ще станат ли на е46 330i tourong 2001г?
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортни седалки
Забрави за тия... Сядал съм в нещо подобно и не искам да повтарям. А търсеният ефект е точно обратния - да ти е кеф да се наместиш в нея, да не те измаря, да не ти убива. Ако не можеш да отделиш пари за хубава нова вземи си хубава втора ръка. Аз така направих и не съжалявам изобщо.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спортни седалки
Предлага срещу кожено рекаро за е46 купе две спортни седалки, нова тапицерия в отлично състояние. Мина ми възрастта за тунинг
За хора над 100-110кг са тесни, не че не се събират...
http://www.myhotbimmer.com/bmw/Isotta/R ... eat/786029



За хора над 100-110кг са тесни, не че не се събират...
http://www.myhotbimmer.com/bmw/Isotta/R ... eat/786029


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани