328 газов инжекцион проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 06 Авг 2014, 10:02

да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от MCPO » 06 Авг 2014, 15:08

jorji6i6i написа:да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи


Аз съм с "арктик" на Томасето, той е до 240 к.с. и 178к.в. страшно съм доволен.... за Антартик също чувам много добри отзиви. Взимай смело :bchug:
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 06 Авг 2014, 16:37

jorji6i6i написа:да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи



И с два нови да пробваш все тая ще е . За да върви колата с тия инжектори на 2,5 трябва да си на макс 1 бар налягане или - 0.75 диференциално .
вакума в колектора е 0.25 0.30 по спомен на 28цата. .
На празен ход бензиновите времена са 2.8 2.9 мс . на газ с тия инжектори може и на под 4мс да иг докараш .

Смени си дюзичките на 2.2 пусни една автокалибрация да докараш малко празен ход и виж сондата на празен ход кво прави , па после ше умуваме.
Много често рейките не стават , имайки предвид че си минал тънко с втора ръка газова няма се учудя тия рейки да са за боклука.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 06 Авг 2014, 22:08

дюзите са 2,4..карах една седмица с 2,2 но въобще не иска да върви...
газовата не е втора употреба просто съм взел нещата в свой ръце и си я оправям сам..колкото мога..
инжекторите са със сменени буталца и съответно калибрирани....

между другото

автоматичната калибрация ми прави времената 1,2-1,3 и ми казва че са малки дюзите...

върви много с авто калибрация но се дави повече и много харчи с 2 литра отгоре

сега съм с коефиценти 1,05 и е прилично...НООО
ПАК ПУСТОТО ПРЕСКЪСВАНЕ ВЪВ ВИСОКИ ОБОРОТИ

сондите показват някво вяло..но при пълна газ са твърдо в богатите смеси...на ниски е в бедните без да се движат и така...май тъпите сонди нещо са се насрали

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 07 Авг 2014, 11:55

Няма шанс 28цата с 2,2 да не върви!!!

Виж си наляганията , с 2,2 трябва да си на 1.2 диференциално и 1.4 1.5 изходно то редуктора.

като калибрира тия рейли с какво ги калибрира и на колко ги направи? аз на 0.5 съм най доволен. наа 0.45 също се държат , стандартно ги даваха на 0.6 ако се не лъжа.

всичко е от куците настройки на компа и тоз дет настройва :) . три редуктора да смениш няма да се оправи.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 08 Авг 2014, 11:21

на 0,6 са настроени дюзите с много точен уред дълбокомер ли е незнам - с тях се гласят клапаните на жигулите едно време много е точе съвсем ясно се вижда дали е 0,6 или 0,59 например и им подавам ток с един уред с малък ампераж да не изгорят бобинките на самите дюзи...но това не е проблема...
ами ще опитам пак с 2,2....въпреки че на диф налягане 1,2-1,3 не ми хареса кака върви

настроиките ги правя сам непретендирам за експерност...но съм слагал газ на мои приятели и на предишната ми кола 320 и не съм имал ядове дори с изпаротели за под 140 коня 320 си вървеше супер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Авг 2014, 15:40

Настрой на 0,5 , и пак пусни една автокалибрация
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от eekset » 13 Авг 2014, 10:50

jorji6i6i написа:нямам проблеми в ниските обороти....на празен ход не трепва...до 3500 върви супер...и на 4000 се почва прекъсване и неще да мръдне...като върна леко газта тръгва и като нагазя пак спира...


година и половина се търкалях с точно същия проблем. Всички опити за "ремонт" са правени в сервиза на Фобос в София (заради гаранцията)... проблема се реши след, цитирам: "изгорял ти е компютъра на газта... колегата е вързал да ти чете оборотите от еди къде си, но там някоя от бобините ти е изгорила компа. сега съм вързал да чете обороти от другаде, сменили сме компютъра, ама иди си прегледай бобините..." само отблеязвам, че колата си върви на газ безотказно от подмяната на компа(по стечение на обстоятелствата и без работещ дебитомер отскоро, но освен по-висок разход няма прекъсвания и т.н.). дали са ме хлъзнали по пързалката с това обяснение не знам, знам че проблема беше от първото палене на колата на газ - вероятно дефектен компютър, ама знае ли човек...
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от ЦецоДоктора » 15 Авг 2014, 15:50

Колега аз съм с е36 м52б20 206S3 и имам подобен проблем.

Фобос 1 версия 3.10, дюзи рейл 3ома
делтаП-1,8 пада до 0,8
мап от 0,4 до 1,5
Градусите на гаста са около 64
Температурата по магистралата с 150-160 не пада.
Тръбата, клапана и сондата са 6ци.
Времената на бензин са от 3.2 до 15
пък на газ от 5 до 24 нещо такова
Като съм на газ бензиновите времена не се променят.

Проблема е същия като на колегата по-горе: Тръгвам да карам давам повечко газ и като стигне едни определени обороти на около 3000 -3500- 4000 зависи според предавката и започва да бие като прекъсвач. На компютъра се наблюдава как точката започва да ходи нагоре на долу по времената на таблицата и колата не ще да върви, ако съм на място и съвсеем леко подам газ успява да достигне 5000+ оборота, но подам ли повечко газ веднага почва да бие "прекъсвачи". Оборотите са взети от датчик колянов вал, прегледано е окабеляването по инжекторите, рейките и дюзите са прегледани, изпарителя е ревизиран преди 5-6 дена. Възможно ли е заради ваноса и двойното впръскване да се шашка нещо компютъра или и при мен да е изгорял газовия компютър? Поздрави :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 17 Авг 2014, 21:53

колега мап 1,5 имат само турбо коли.....нещо сте объркали окабеляването или самото определяне на мап сензора в менюто на газовия комп...над 1 няма как да е мап...т.е. 1000мбар е атмосферното налягане и само турбо може да надува повече...


и друго: каквио е това двоино впръскване ?? - кажете нещо повече ?? два пъти пръска инжектора за един цикъл или какво ???

но я вно нещата отиват към обогатяване във високи обороти и "даванен на колата с газ" и оттам прекъсването на мотора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от ЦецоДоктора » 18 Авг 2014, 2:26

jorji6i6i написа:колега мап 1,5 имат само турбо коли.....нещо сте объркали окабеляването или самото определяне на мап сензора в менюто на газовия комп...над 1 няма как да е мап...т.е. 1000мбар е атмосферното налягане и само турбо може да надува повече...


и друго: каквио е това двоино впръскване ?? - кажете нещо повече ?? два пъти пръска инжектора за един цикъл или какво ???

но я вно нещата отиват към обогатяване във високи обороти и "даванен на колата с газ" и оттам прекъсването на мотора


Това с мапа не мога да ти го отговоря. Двойното впръскване ми го обясниха, че за един работен цикъл колата си впръсква два пъти гориво, като единия път е по-кратки мс, а другия път по-дълго и самия газов комп не може да го асимилира това и за това ми прави проблем.




Тук е добре да каже някой колега с Фобос 1 с м52б20 дали му прави колата така :dunno:


@едит На газовата диагностика като съм на прекъсвач "точката" си стой в графата на оборотите, но се мята на горе, на долу по мс. :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: ST.ZAZORA
Пол: Мъж
Кара: E36 328

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от rnpn » 07 Ное 2014, 17:33

Колеги тоя проблем реши ли се че и при мен се получи същата работа.. :banghead: Някакви идеи....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 09 Ное 2014, 18:26

от дюзите е... 1,5 ома - не работят добре, с 3 ома е супер

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: ST.ZAZORA
Пол: Мъж
Кара: E36 328

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от rnpn » 09 Ное 2014, 20:47

jorji6i6i написа:от дюзите е... 1,5 ома - не работят добре, с 3 ома е супер

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от DirtySouth » 10 Ное 2014, 1:10

винаги съм бил с 1.5 и 1.6 и си работят супер , според мен с 3 ома още по зле ще е нещата , 2.5 са огромни за 28цата моята с малко модове беше на 2.3 с прилични времена по поглед на ЖИВКО де
I'm slowly drifting
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook