328 газов инжекцион проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи
- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи
Аз съм с "арктик" на Томасето, той е до 240 к.с. и 178к.в. страшно съм доволен.... за Антартик също чувам много добри отзиви. Взимай смело

"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:да мисля да пробвам с нов изпарител - нов модел томасето антартик 240kw 8мм и ще видим как е ...
гледах отзиви за този изпаротел в руски сайтове и се представя много добре...дано да се получи
И с два нови да пробваш все тая ще е . За да върви колата с тия инжектори на 2,5 трябва да си на макс 1 бар налягане или - 0.75 диференциално .
вакума в колектора е 0.25 0.30 по спомен на 28цата. .
На празен ход бензиновите времена са 2.8 2.9 мс . на газ с тия инжектори може и на под 4мс да иг докараш .
Смени си дюзичките на 2.2 пусни една автокалибрация да докараш малко празен ход и виж сондата на празен ход кво прави , па после ше умуваме.
Много често рейките не стават , имайки предвид че си минал тънко с втора ръка газова няма се учудя тия рейки да са за боклука.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
дюзите са 2,4..карах една седмица с 2,2 но въобще не иска да върви...
газовата не е втора употреба просто съм взел нещата в свой ръце и си я оправям сам..колкото мога..
инжекторите са със сменени буталца и съответно калибрирани....
между другото
автоматичната калибрация ми прави времената 1,2-1,3 и ми казва че са малки дюзите...
върви много с авто калибрация но се дави повече и много харчи с 2 литра отгоре
сега съм с коефиценти 1,05 и е прилично...НООО
ПАК ПУСТОТО ПРЕСКЪСВАНЕ ВЪВ ВИСОКИ ОБОРОТИ
сондите показват някво вяло..но при пълна газ са твърдо в богатите смеси...на ниски е в бедните без да се движат и така...май тъпите сонди нещо са се насрали
газовата не е втора употреба просто съм взел нещата в свой ръце и си я оправям сам..колкото мога..
инжекторите са със сменени буталца и съответно калибрирани....
между другото
автоматичната калибрация ми прави времената 1,2-1,3 и ми казва че са малки дюзите...
върви много с авто калибрация но се дави повече и много харчи с 2 литра отгоре
сега съм с коефиценти 1,05 и е прилично...НООО
ПАК ПУСТОТО ПРЕСКЪСВАНЕ ВЪВ ВИСОКИ ОБОРОТИ
сондите показват някво вяло..но при пълна газ са твърдо в богатите смеси...на ниски е в бедните без да се движат и така...май тъпите сонди нещо са се насрали
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 328 газов инжекцион проблем
Няма шанс 28цата с 2,2 да не върви!!!
Виж си наляганията , с 2,2 трябва да си на 1.2 диференциално и 1.4 1.5 изходно то редуктора.
като калибрира тия рейли с какво ги калибрира и на колко ги направи? аз на 0.5 съм най доволен. наа 0.45 също се държат , стандартно ги даваха на 0.6 ако се не лъжа.
всичко е от куците настройки на компа и тоз дет настройва
. три редуктора да смениш няма да се оправи.
Виж си наляганията , с 2,2 трябва да си на 1.2 диференциално и 1.4 1.5 изходно то редуктора.
като калибрира тия рейли с какво ги калибрира и на колко ги направи? аз на 0.5 съм най доволен. наа 0.45 също се държат , стандартно ги даваха на 0.6 ако се не лъжа.
всичко е от куците настройки на компа и тоз дет настройва


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
на 0,6 са настроени дюзите с много точен уред дълбокомер ли е незнам - с тях се гласят клапаните на жигулите едно време много е точе съвсем ясно се вижда дали е 0,6 или 0,59 например и им подавам ток с един уред с малък ампераж да не изгорят бобинките на самите дюзи...но това не е проблема...
ами ще опитам пак с 2,2....въпреки че на диф налягане 1,2-1,3 не ми хареса кака върви
настроиките ги правя сам непретендирам за експерност...но съм слагал газ на мои приятели и на предишната ми кола 320 и не съм имал ядове дори с изпаротели за под 140 коня 320 си вървеше супер
ами ще опитам пак с 2,2....въпреки че на диф налягане 1,2-1,3 не ми хареса кака върви
настроиките ги правя сам непретендирам за експерност...но съм слагал газ на мои приятели и на предишната ми кола 320 и не съм имал ядове дори с изпаротели за под 140 коня 320 си вървеше супер
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 328 газов инжекцион проблем
Настрой на 0,5 , и пак пусни една автокалибрация

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:нямам проблеми в ниските обороти....на празен ход не трепва...до 3500 върви супер...и на 4000 се почва прекъсване и неще да мръдне...като върна леко газта тръгва и като нагазя пак спира...
година и половина се търкалях с точно същия проблем. Всички опити за "ремонт" са правени в сервиза на Фобос в София (заради гаранцията)... проблема се реши след, цитирам: "изгорял ти е компютъра на газта... колегата е вързал да ти чете оборотите от еди къде си, но там някоя от бобините ти е изгорила компа. сега съм вързал да чете обороти от другаде, сменили сме компютъра, ама иди си прегледай бобините..." само отблеязвам, че колата си върви на газ безотказно от подмяната на компа(по стечение на обстоятелствата и без работещ дебитомер отскоро, но освен по-висок разход няма прекъсвания и т.н.). дали са ме хлъзнали по пързалката с това обяснение не знам, знам че проблема беше от първото палене на колата на газ - вероятно дефектен компютър, ама знае ли човек...
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: 328 газов инжекцион проблем
Колега аз съм с е36 м52б20 206S3 и имам подобен проблем.
Фобос 1 версия 3.10, дюзи рейл 3ома
делтаП-1,8 пада до 0,8
мап от 0,4 до 1,5
Градусите на гаста са около 64
Температурата по магистралата с 150-160 не пада.
Тръбата, клапана и сондата са 6ци.
Времената на бензин са от 3.2 до 15
пък на газ от 5 до 24 нещо такова
Като съм на газ бензиновите времена не се променят.
Проблема е същия като на колегата по-горе: Тръгвам да карам давам повечко газ и като стигне едни определени обороти на около 3000 -3500- 4000 зависи според предавката и започва да бие като прекъсвач. На компютъра се наблюдава как точката започва да ходи нагоре на долу по времената на таблицата и колата не ще да върви, ако съм на място и съвсеем леко подам газ успява да достигне 5000+ оборота, но подам ли повечко газ веднага почва да бие "прекъсвачи". Оборотите са взети от датчик колянов вал, прегледано е окабеляването по инжекторите, рейките и дюзите са прегледани, изпарителя е ревизиран преди 5-6 дена. Възможно ли е заради ваноса и двойното впръскване да се шашка нещо компютъра или и при мен да е изгорял газовия компютър? Поздрави
Фобос 1 версия 3.10, дюзи рейл 3ома
делтаП-1,8 пада до 0,8
мап от 0,4 до 1,5
Градусите на гаста са около 64
Температурата по магистралата с 150-160 не пада.
Тръбата, клапана и сондата са 6ци.
Времената на бензин са от 3.2 до 15
пък на газ от 5 до 24 нещо такова
Като съм на газ бензиновите времена не се променят.
Проблема е същия като на колегата по-горе: Тръгвам да карам давам повечко газ и като стигне едни определени обороти на около 3000 -3500- 4000 зависи според предавката и започва да бие като прекъсвач. На компютъра се наблюдава как точката започва да ходи нагоре на долу по времената на таблицата и колата не ще да върви, ако съм на място и съвсеем леко подам газ успява да достигне 5000+ оборота, но подам ли повечко газ веднага почва да бие "прекъсвачи". Оборотите са взети от датчик колянов вал, прегледано е окабеляването по инжекторите, рейките и дюзите са прегледани, изпарителя е ревизиран преди 5-6 дена. Възможно ли е заради ваноса и двойното впръскване да се шашка нещо компютъра или и при мен да е изгорял газовия компютър? Поздрави

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
колега мап 1,5 имат само турбо коли.....нещо сте объркали окабеляването или самото определяне на мап сензора в менюто на газовия комп...над 1 няма как да е мап...т.е. 1000мбар е атмосферното налягане и само турбо може да надува повече...
и друго: каквио е това двоино впръскване ?? - кажете нещо повече ?? два пъти пръска инжектора за един цикъл или какво ???
но я вно нещата отиват към обогатяване във високи обороти и "даванен на колата с газ" и оттам прекъсването на мотора
и друго: каквио е това двоино впръскване ?? - кажете нещо повече ?? два пъти пръска инжектора за един цикъл или какво ???
но я вно нещата отиват към обогатяване във високи обороти и "даванен на колата с газ" и оттам прекъсването на мотора
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:колега мап 1,5 имат само турбо коли.....нещо сте объркали окабеляването или самото определяне на мап сензора в менюто на газовия комп...над 1 няма как да е мап...т.е. 1000мбар е атмосферното налягане и само турбо може да надува повече...
и друго: каквио е това двоино впръскване ?? - кажете нещо повече ?? два пъти пръска инжектора за един цикъл или какво ???
но я вно нещата отиват към обогатяване във високи обороти и "даванен на колата с газ" и оттам прекъсването на мотора
Това с мапа не мога да ти го отговоря. Двойното впръскване ми го обясниха, че за един работен цикъл колата си впръсква два пъти гориво, като единия път е по-кратки мс, а другия път по-дълго и самия газов комп не може да го асимилира това и за това ми прави проблем.
Тук е добре да каже някой колега с Фобос 1 с м52б20 дали му прави колата така

@едит На газовата диагностика като съм на прекъсвач "точката" си стой в графата на оборотите, но се мята на горе, на долу по мс.

- rnpn
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.02.2013
- Местоположение: ST.ZAZORA
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328
Re: 328 газов инжекцион проблем
Колеги тоя проблем реши ли се че и при мен се получи същата работа..
Някакви идеи....

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
от дюзите е... 1,5 ома - не работят добре, с 3 ома е супер
- rnpn
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.02.2013
- Местоположение: ST.ZAZORA
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:от дюзите е... 1,5 ома - не работят добре, с 3 ома е супер

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: 328 газов инжекцион проблем
винаги съм бил с 1.5 и 1.6 и си работят супер , според мен с 3 ома още по зле ще е нещата , 2.5 са огромни за 28цата моята с малко модове беше на 2.3 с прилични времена по поглед на ЖИВКО де
I'm slowly drifting


46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани