Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 коня

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.01.2013
Пол: Мъж

Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 коня

Мнение от aora_bass » 03 Ное 2014, 17:52

Здравейте,
От както паднаха температурите(да кажем седмица и малко), когато паля колата и е студена се наблюдава следното поведение на двигателя:
Успява да запали стандартно бързо но в момента в който запали, за около секунда две работи на около 500 оборота и се тресе неприятно, след което оборотите се вдигат и двигателя заработва нормално.
При тази процедура естествено колата изпуша малко черно облаче.
Някой има ли идея каква може да е причината?
Има ли логика да е изгоряла подгревна свещт примерно и колата да работи на 3 цилиндъра в този преходен период(когато двигателя потдържа 500 оборота) ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от vvasilev1 » 03 Ное 2014, 19:56

Напълно възможно е! Даже може и две да са умрели.
Ако имаш изгорели, най-добре сменяй всички комплект!
Ама без да се видят тези свещи всичко е само предположения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от unikalen88 » 03 Ное 2014, 20:44

aora_bass написа:Здравейте,
От както паднаха температурите(да кажем седмица и малко), когато паля колата и е студена се наблюдава следното поведение на двигателя:
Успява да запали стандартно бързо но в момента в който запали, за около секунда две работи на около 500 оборота и се тресе неприятно, след което оборотите се вдигат и двигателя заработва нормално.
При тази процедура естествено колата изпуша малко черно облаче.
Някой има ли идея каква може да е причината?
Има ли логика да е изгоряла подгревна свещт примерно и колата да работи на 3 цилиндъра в този преходен период(когато двигателя потдържа 500 оборота) ?

ами колега заслушаи се то си личи на колко цилиндара работи,а и ти сам казваш че като са паднали температурите и е започнала да пали трудно и да прави мизерии.Отиди да премерят свещите и да и направят една диагностика
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.01.2013
Пол: Мъж

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от aora_bass » 04 Ное 2014, 11:02

Благодаря за отговорите, сега ще се обадя за час в сервиза!

Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.11.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Xenon

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от Kostadin Ganchev » 04 Ное 2014, 12:29

1.9 TDI Alhambra - палеше на -10C с 4 изгорели свещи, без никакъв проблем и нямаше такива проблеми с оборотите. Съмнявам се да бъде от свещите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от vvasilev1 » 04 Ное 2014, 20:03

Kostadin Ganchev написа:1.9 TDI Alhambra - палеше на -10C с 4 изгорели свещи, без никакъв проблем и нямаше такива проблеми с оборотите. Съмнявам се да бъде от свещите...


Давам си беемвето и доплащам още 3-4000 евро за Лабамбата.
Моля те, не ми отказвай!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от Тодориев » 04 Ное 2014, 20:37

колеги има разлика между кола и кола и между марка и марка но при колегата първо свещи ако са здрави захранване до свещите и ако пак не изка диагностика проверка за смучене на въздух от някаде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330D 184к.с

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от SheTrqa » 05 Ное 2014, 16:33

При мен ( 330д 184к.с) отначало беше подобен проблем, но после се влоши. Оказаха се дюзи. Дано при теб да не са те.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.01.2013
Пол: Мъж

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от aora_bass » 18 Ное 2014, 18:20

Здравейте колеги.
Сега говорих с майстора, който ми прави колата... и 4-те свещи са наред. Някакви идеи?
SheTrqa можеш ли да дадеш малко повече информация за проблема който си имал и как се е развил ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от vvasilev1 » 19 Ное 2014, 14:20

aora_bass написа:Здравейте колеги.
Сега говорих с майстора, който ми прави колата... и 4-те свещи са наред. Някакви идеи?
SheTrqa можеш ли да дадеш малко повече информация за проблема който си имал и как се е развил ?


Свещите може да са здрави, а релето което ги управлява да е мъртво!!!изобщо да не работи.
Него проверил ли го е майстора???...Изобщо има ли си понятие, че такова реле съществува?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.01.2013
Пол: Мъж

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от aora_bass » 19 Ное 2014, 15:34

Наясно е с релето. Майстора каза че свещите си подгряват и четирите. Изказа съмнение за правилната работа на аванса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330D 184к.с

Re: Странно поведение на двигателя при запалване 320Д 136 ко

Мнение от SheTrqa » 20 Ное 2014, 0:15

aora_bass написа:Здравейте колеги.
Сега говорих с майстора, който ми прави колата... и 4-те свещи са наред. Някакви идеи?
SheTrqa можеш ли да дадеш малко повече информация за проблема който си имал и как се е развил ?

В началото, след като запаля и за 1-2 секунди не работеше равномерно...после се оправяше и нямаше никакви ядове. След няколко дни..или седмици не съм сигурен - вече по-дълго се усещаше неравномерната работа на мотора - работеше на няколко цилиндъра и леко изпушваше докато правеше този проблем. И вече след това стана почти постоянен този проблем - и при набиране и при нормално каране. Отидох на диагностика и ми показа дюзи. И сега нямам проблем, въпреки че нещата не са на 100% както трябва ама това е друга тема :) Дано при теб не са дюзи..
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook