Сняг, лед, задно и DSC
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Сняг, лед, задно и DSC
Понеже знам, че идва зима от няколко дни ме измъчван един въпрост, а той е - E39 с DSC има ли електронен блокаж?
Също така ми се иска ако може по-опитните да разкажат как се използва DSC през зимата. Някъде във форум или в книга имам спомен да съм чел, че DSC трябва да се изключва, когато има сняг, но хич не ми се струва логично.
На мен ще ми е първа зима с моята E39-ка и съм много уплашен как ще я караме.
Най-големият ми проблем, е че за да излезна от подземните гаражи трябва да изкача една рампа с не лек наклон, която не е покрита и я вали сняг. Миналата година с 3-ката (която няма шпер) със засилка излизах по тази рампа на някаква магия. Знам, че 5-цата е 300 - 400 кг по-тежка и е с по-широки гуми (225 на 5-цата срещу 205 на тройката).
Въобще всякаква информация за поведението на колата при зимни условия и по наклони ще ми бъде много полезна.
Също така ми се иска ако може по-опитните да разкажат как се използва DSC през зимата. Някъде във форум или в книга имам спомен да съм чел, че DSC трябва да се изключва, когато има сняг, но хич не ми се струва логично.
На мен ще ми е първа зима с моята E39-ка и съм много уплашен как ще я караме.
Най-големият ми проблем, е че за да излезна от подземните гаражи трябва да изкача една рампа с не лек наклон, която не е покрита и я вали сняг. Миналата година с 3-ката (която няма шпер) със засилка излизах по тази рампа на някаква магия. Знам, че 5-цата е 300 - 400 кг по-тежка и е с по-широки гуми (225 на 5-цата срещу 205 на тройката).
Въобще всякаква информация за поведението на колата при зимни условия и по наклони ще ми бъде много полезна.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Понеже и на мен ще ми е първа зима със задно, четох за DSC-то че е препоръчително, ако не можеш да излезеш по някакъв наклон и е заснежено и лизгаво, да го пуснеш в режим "Easter egg". Това става като се задържи бутона на DSC-то за около 10 секунди, през това време светва индикаторът на таблото и след като изгасне, този режим е пуснат. В това състояние, компа прилага спирачно усилие, но не отнема от газта.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... r-egg-mode
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... r-egg-mode
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Впечатления ми от ДСЦ-то на сняг са много положителни. Преди седмица когато имаше доста сняг, а аз още бях с летните гуми, колата си вървеше дори и по малки наклони, вярно че ДСЦ-то не спираше да свети, но коли с предно оставаха по наклоните а аз ги минавах без много зор. След това като сложих зимните гуми пробвах да изкачвам различни големи наклони и всичките ги преодолях без проблеми, даже на някой спирах и тръгвах, с помощта на ДСЦ-то разбира се. При изключено ДСЦ колата беше невъзможно да изкачи по големите наклони, винаги за боксуваше и оставах на място докато не го пусна.
Това с задържането на ДСЦ-то и превключването му в друг режим не го знаех, но си мисля че ще е полезно, защото при някой ситуации ДСЦ-то отнема цялата газ
Това с задържането на ДСЦ-то и превключването му в друг режим не го знаех, но си мисля че ще е полезно, защото при някой ситуации ДСЦ-то отнема цялата газ
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Сняг, лед, задно и DSC
http://www.youtube.com/watch?v=Y2uXzp2HzKg
http://www.youtube.com/watch?v=L1qt84c2KN0
ето ви да добиете представа какво е DSC(ESP е реално същото, ама тази е разработка на BMW а не на бош или там който я е разработил)
Това, за излизането от преспи сняг е работа на Traction control-a и той е част от DSC системата, така че си я дръжте включена.
Принципно идеята на easter egg е точно такава - да поддържа сцеплението с пътя, но без да влияе на двигатея чрез дросела а само чрез усилие на спирачките.
Личният ми опит сочи че ако не знаеш какво правиш, не си запознат с елементарни физични закони и разчиташ на тия системи всичките - гарантирано си в преспи/мантинели/бордюри/стени и т.н.
Още си спомням зимата на 2011 с една е36 въпреки шпера, като влезнах в един коловоз нямаше излизане, просто си беше лед отдолу и включвайки на 4-та колата не гаснеше ами гумата кротко и спокойно си въртеше на място
Предвид, че ви е първа зима и на двамата силно ви препоръчвам да отидете на някой голям и празен паркинг/полигон и да видите кое как ви се получава, за да няма изненади след това. Ако е заледено и с 20км/ч ще си направите успешни "симулации". Ако е само сняг може и до 30 да се наложи да вдигнете
и за финал - не си правете експерименти с летни гуми през зимата
http://www.youtube.com/watch?v=L1qt84c2KN0
ето ви да добиете представа какво е DSC(ESP е реално същото, ама тази е разработка на BMW а не на бош или там който я е разработил)
Това, за излизането от преспи сняг е работа на Traction control-a и той е част от DSC системата, така че си я дръжте включена.
Принципно идеята на easter egg е точно такава - да поддържа сцеплението с пътя, но без да влияе на двигатея чрез дросела а само чрез усилие на спирачките.
Личният ми опит сочи че ако не знаеш какво правиш, не си запознат с елементарни физични закони и разчиташ на тия системи всичките - гарантирано си в преспи/мантинели/бордюри/стени и т.н.
Още си спомням зимата на 2011 с една е36 въпреки шпера, като влезнах в един коловоз нямаше излизане, просто си беше лед отдолу и включвайки на 4-та колата не гаснеше ами гумата кротко и спокойно си въртеше на място

Предвид, че ви е първа зима и на двамата силно ви препоръчвам да отидете на някой голям и празен паркинг/полигон и да видите кое как ви се получава, за да няма изненади след това. Ако е заледено и с 20км/ч ще си направите успешни "симулации". Ако е само сняг може и до 30 да се наложи да вдигнете

Последна промяна Cyberloner на 04 Ное 2014, 12:07, променена общо 1 път
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Сняг, лед, задно и DSC
С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно
.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Сняг, лед, задно и DSC
hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повер

При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
ASC + T
При задържане на бутона 7-10 секунди спира дросела от затваряне и голям фън

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
По-горе е написано, натиска спирачките, но без да отнема от газта.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Сняг, лед, задно и DSC
anttonev написа:Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
По-горе е написано, натиска спирачките, но без да отнема от газта.
Аз разлика между двата клипа не видях - незнам за теб... като набива спирачките,къв е смисъла да даваш газ и да ти набива спирачки


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
склонен съм да ти вярвам ,че е така наистина. Когато взех колата с едно аверче неговата е Фейс и моят и неговият ДСЦ блокове са различни (поне визуално бяха) и той тогава ми каза ,че това било 2 ро поколение ДСЦ


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Сняг, лед, задно и DSC
hacker4eto1 написа:Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
склонен съм да ти вярвам ,че е така наистина. Когато взех колата с едно аверче неговата е Фейс и моят и неговият ДСЦ блокове са различни (поне визуално бяха) и той тогава ми каза ,че това било 2 ро поколение ДСЦТук четох ,че ако се задържи бутона за по-дълго светвала и ръчната спирачка...ГРЕДА колкото и да натискам моят ДСЦ не пали лампата за ръчна положенията му са само свети/НЕ свети.
Ето да добиеш представа,ако НЕ си го гледал документа..има DSC II но бутона е ASC а не DSC ...а разлика между DSC 5.3 и 5.7 са малки..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Gqbriel написа:anttonev написа:Gqbriel написа:hacker4eto1 написа:С летните гуми миналата година мишелин на 6 години с малък грайфер отзад (с такива взех колата тогава) ме хвана снега по път и снега беше прясно навалял и доста хлъзгав,Е ДСЦ - то не спря да свети ,не съм пипал никакви режими със задържане или прочие понеже не мисля ,че моята кола има такива режими ДСЦ -то ми е от първото поколение колата е 99г. 328 купе е46. Леките наклони и светофари бяха голямо предизвикателство като задницата на колата си беше леко на страни но драпах бавно и славно.БЕЗ ДСЦ щях да си остана на място дори и по на надолнище с тези гуми
Няма първо и второ поколение на DSC ,или имаш ASC или DSC...за DTC вече е в другите модели...
Има различни ASC и ASC + T ,но ДСЦ е само 1.
Тоя Easter egg нещо не го вярвам да съществува,но явно иска сняг за да се пробва,защото ако задържа за 10сек (дали Е46 или Е39 няма разлика) изключвам абсолютно всичко и тогава е на фул повернито спирачки задържа,нито тракшън..
При положение,че при натискане 1 път бутона на ДСЦ светва жълтия символ - това деактивира тракшън до определена скорост,но продължава да следи ъгъла на волана и на купето,с две думи не пзоволява прекалено големи странични измествания на предницата и набива спирачките,НО не отнема газта..
А тва с easter egg за мен си е някаква измислица - хем му светка хем обаче не спирало газта ,а кво спира тогава
По-горе е написано, натиска спирачките, но без да отнема от газта.
Аз разлика между двата клипа не видях - незнам за теб... като набива спирачките,къв е смисъла да даваш газ и да ти набива спирачки...а и на клипа е автомат ..но пробвайте като има сняг,може да има "скрита" функция...което ме съмнява,но знае ли човек
Колега явно грам не си наясно с тия системи как работят. То НЕ набива спирачки в смисъла дето ти влагаш , просто ги "разцъква" полеко за да държи колата в пътя и в същия момент да не я спира. Доста по-сложно е всъщност , но това е най-елементарното обяснение.
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Въпроса с BMW и зимата е ясен:
Имаш гуми - нямаш проблеми.
Нямаш гуми - имаш проблеми.
Разбира се и уменията на водача могат да наклонят везните.
Иначе ASC/DSC не се изключва като има сняг.... освен с ясната цел да се пързаляш
Изключва се, ако си се окопал в сняг или мислиш да газиш през някви преспи, за да не ти спира газта като почнеш да боксуваш.
Поне аз така виждам нещата.
Имаш гуми - нямаш проблеми.
Нямаш гуми - имаш проблеми.
Разбира се и уменията на водача могат да наклонят везните.
Иначе ASC/DSC не се изключва като има сняг.... освен с ясната цел да се пързаляш

Изключва се, ако си се окопал в сняг или мислиш да газиш през някви преспи, за да не ти спира газта като почнеш да боксуваш.
Поне аз така виждам нещата.

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Wolfeye написа:Въпроса с BMW и зимата е ясен:
Имаш гуми - нямаш проблеми.
Нямаш гуми - имаш проблеми.
Разбира се и уменията на водача могат да наклонят везните.
Иначе ASC/DSC не се изключва като има сняг.... освен с ясната цел да се пързаляш![]()
Изключва се, ако си се окопал в сняг или мислиш да газиш през някви преспи, за да не ти спира газта като почнеш да боксуваш.
Поне аз така виждам нещата.
Много правилно написано.
момента със задържане на копчето върши работа , но не при всички модели го има. Специално аз съм успявал да изкатеря малки улички в бояна единствено и само с помоща на това , защото иначе или буксува и 0 ефект или ти реже газта и пак 0 ефект.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Сняг, лед, задно и DSC
DSC-то не "натиска" спирачките, а отнема газта и оттам мощността на колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани