Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- shumito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525D Turing
- Мечтае да кара: 530xd Turing
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Четири години съм с 525D M57 доста сполучлив мотор,не случайно е създаден. Разликата с 530 е главно в разхода на гориво,за вървенето е доста приличен макар и комби. Кола и Жена на късмет 

- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Като каращ дизел 525д 163 коня ти препоръчвам бензин от 523 нагоре
На дизела му е по-скъпа поддръжката една смяна на масло при положение,че аз си го сменям и масло и филтри взимам с много големи отстъпки ми излиза 200лева.Мотул 8100х-cess 5в40 и филтри взимам Mahle или Hengst.Обтяжната,2те паразитни ролки,пистовия ремък и ремъка на климатика и те са към 300лева на хубави марки.Аз като взех колата смених и хидравличното масло,маслото в скоростите,в диференциала и антифриза.Ако тези неща ги правиш в сервиз,1500 лева не ти мърдат и 100% ще се обади и нещо друго,защото колите не са първа младост.Да не забравяме и за помпата в резервоара и под шофьорската седалка,които оригинални са си доста пари и много колеги от форума включително и аз изревахме,а от ментета НЯМА СМИСЪЛ ! Също така автоматика под 10-11л/100км не можеш да го свалиш градско.Иначе двигателите са много здрави и много еластични.
Относно бензиновите 6таци поддръжката е почти една и съща(и по-евтина от на дизеловите) както и разхода,но там имаш много по-малко главоболия и ако сложиш един хубав газов инжекцион ще ти излезе доста по-евтино и също така моторите пак са изключително здрави.Аз бих ти препоръчал 530 М54,но ти каза,че не ти е за състезания така,че 2.3,2.5 или 2.8 един от тези 3те ще ти е идеален.Ако не държиш на голям багажник всеми си седан,защото вози доста по-меко и 99% от комбитата отзад са с въздушни възглавници.Окачването е доста здраво,както отпред така и отзад.Най-важното оглед задължително в оторизиран сервиз+пълна диагностика защото е пълно с дараци
УСПЕХ !

п.с :много от колегите ще ме упрекнат заради изказванията ми,но човека иска възможно най-евтиния вариянт и мисля,че му дадох доста добър съвет.Аз например си карам дизеляка и не се оплаквам защото кефа цена няма !!!!

Относно бензиновите 6таци поддръжката е почти една и съща(и по-евтина от на дизеловите) както и разхода,но там имаш много по-малко главоболия и ако сложиш един хубав газов инжекцион ще ти излезе доста по-евтино и също така моторите пак са изключително здрави.Аз бих ти препоръчал 530 М54,но ти каза,че не ти е за състезания така,че 2.3,2.5 или 2.8 един от тези 3те ще ти е идеален.Ако не държиш на голям багажник всеми си седан,защото вози доста по-меко и 99% от комбитата отзад са с въздушни възглавници.Окачването е доста здраво,както отпред така и отзад.Най-важното оглед задължително в оторизиран сервиз+пълна диагностика защото е пълно с дараци




п.с :много от колегите ще ме упрекнат заради изказванията ми,но човека иска възможно най-евтиния вариянт и мисля,че му дадох доста добър съвет.Аз например си карам дизеляка и не се оплаквам защото кефа цена няма !!!!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
200-250-лева за масла и филтри много ли са?! 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Евтина поддръжка>>бензин
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
boksioraE39 написа:200-250-лева за масла и филтри много ли са?!
Защото аз си го сменям маслото сам и го взимам с 30% остъпка директно от вносителя.Филтри и всичко останало взимам от Роби (Laviatan) и той също ми прави отстъпки.Колеги,нека някой който си кара колата в сервиз на БМВ или в оторизираните сервизи Дару кар или Камор Ауто да сподели колко му взимат за смяна на масло,филтри,труд и ресет на ойл сервиза.Ако става на въпрос на голф 3 за 200 лева сменяш масло,филтри,всички ремъци и ролки

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Аве незнам вие с дизелите колко давате ама аз над 70лв за масло и филтри не съм давал за мойта кафемелачка
. Сменям си го сам маслото(приятно и разпускащо занимание) и старата 20ка пее направо. Ако сменям климатични филтри и горивен още 30лв та 100ка макс всичко. Бензинка на газ е най евтиния вариант колега взимай и карай смело, нафтата отдавна далаверата в нея замина.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Явно само аз съм балъка дето даде 140-лева само за масло на Е36чката...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
boksioraE39 написа:Явно само аз съм балъка дето даде 140-лева само за масло на Е36чката...
Не си само ти колега, доста сме балъците

- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
dmxl написа:boksioraE39 написа:Явно само аз съм балъка дето даде 140-лева само за масло на Е36чката...
Не си само ти колега, доста сме балъците
Тъй е то, народа е казал:"Без балъци няма и тарикати"!
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Aми не си струва,да робуваш на кола на 14-15 години и повече..... 

- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
колега аз съм с 520 на газ гори прилично 97г е и съм много доволен да малко е мудно в старта но със сигурност харчи по малко от 528.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Лични впечатления от 528 седан вече към година и половина го търкалям и му врътнах около 20к км
Окачване - български, македонски и сръбски пътища е минавало - за момента без никакви проблеми, карам го на 16-ки лятото и 15-ки зимата(с 15-ките е като лодка направо)
Двигател - достатъчен за колата, така че на 2000 оборота на 5-та да съм с около 90км/ч и ако ми се наложи да изпреварвам нещо смъквам до 4-та.
Разход - за тия километри смесения разход по показанията на таблото ми е 8,6л/100, което е горе-долу вярно и с колонката - обичайният ми маршрут е в триъгълника Младост <-> Бояна <-> Надежда, но основно рано сутрин или през уикендите, така че в задръствания рядко вися. Зареждам 95 на Еко и на всеки няколко резервоара сипвам по 1 доза добавка за чистене на Redex(не че съм имал проблеми ама за всеки случай).
В началото докато си играех да я вида какво може - до 3-та ACS-то ми напомня, че съществува дори и с Good year еagle F1 гуми 225/55/16 на сух път по нанагорнище. Иначе го карам бая кротко - отдавна ми мина мерака да се правя на състезател
За надеждност - нямам забележки - на едно прибиране от германия в началото на август ми се случи да уцеля някакъв турски празник и 26 часа колата е работила нон-стоп голяма част и в задръствания по граници и магистрали - стрелката за температурата не мръдна от центъра, климатика си работеше коректно, двигателя не се чувстваше, че работи.
За себе си се убедих че колкото е по-голям мотора, толкова по-добре. Следващата ми кола ще е вероятно с някой 4-литров осмак. И пак ще е от това поколение но вероятно ще е 7-ца
Окачване - български, македонски и сръбски пътища е минавало - за момента без никакви проблеми, карам го на 16-ки лятото и 15-ки зимата(с 15-ките е като лодка направо)
Двигател - достатъчен за колата, така че на 2000 оборота на 5-та да съм с около 90км/ч и ако ми се наложи да изпреварвам нещо смъквам до 4-та.
Разход - за тия километри смесения разход по показанията на таблото ми е 8,6л/100, което е горе-долу вярно и с колонката - обичайният ми маршрут е в триъгълника Младост <-> Бояна <-> Надежда, но основно рано сутрин или през уикендите, така че в задръствания рядко вися. Зареждам 95 на Еко и на всеки няколко резервоара сипвам по 1 доза добавка за чистене на Redex(не че съм имал проблеми ама за всеки случай).
В началото докато си играех да я вида какво може - до 3-та ACS-то ми напомня, че съществува дори и с Good year еagle F1 гуми 225/55/16 на сух път по нанагорнище. Иначе го карам бая кротко - отдавна ми мина мерака да се правя на състезател

За надеждност - нямам забележки - на едно прибиране от германия в началото на август ми се случи да уцеля някакъв турски празник и 26 часа колата е работила нон-стоп голяма част и в задръствания по граници и магистрали - стрелката за температурата не мръдна от центъра, климатика си работеше коректно, двигателя не се чувстваше, че работи.
За себе си се убедих че колкото е по-голям мотора, толкова по-добре. Следващата ми кола ще е вероятно с някой 4-литров осмак. И пак ще е от това поколение но вероятно ще е 7-ца

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
mishoval написа:dmxl написа:boksioraE39 написа:Явно само аз съм балъка дето даде 140-лева само за масло на Е36чката...
Не си само ти колега, доста сме балъците
Тъй е то, народа е казал:"Без балъци няма и тарикати"!
Казал си но аман и от " тарикати" борещи се за най-голямата отстъпка в евро 07....


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Няма нищо лошо в това да ползваш някаква отстъпка, както не е и за хвалене, че плащаш луди пари за една вече порядъчно стара кола в някакви официални сервизи. Не мога да повярвам, че Golf 4, струва на цената на хубава Е39-ка.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани