Проблем с палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Проблем с палене
Колата е БМВ Е36 М40 1,8 бензин
Когато не се кара известно време не иска да запали. След като загрее си пали нормално, но оставя ли я 1 2 дена и след това няма палене. Смениха ми свещи, кабели на свещите, разпределителен вал, датчик колянов вал, компютър, бензинова помпа. Проблема си остава. Какво може да е някой има ли идея???
Когато не се кара известно време не иска да запали. След като загрее си пали нормално, но оставя ли я 1 2 дена и след това няма палене. Смениха ми свещи, кабели на свещите, разпределителен вал, датчик колянов вал, компютър, бензинова помпа. Проблема си остава. Какво може да е някой има ли идея???
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
Динамото не е ли нещо по зареждането на токовете?
Има ток да те убие. Върти като побъркана но няма палене.
Има ток да те убие. Върти като побъркана но няма палене.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с палене
Щом върти,стартера е ок. Ако динамото не зарежда батерията,или има някаква оттечка,акумулаторът пада и оттам няма палене.
С много любов към децата!
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Проблем с палене
здр,
провери дали ти изгася лампичката в багажника,джабката и на 4те врати. това са често проявени проблеми да ти падне акумулатора.
провери дали ти изгася лампичката в багажника,джабката и на 4те врати. това са често проявени проблеми да ти падне акумулатора.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с палене
Човека казва, че колата върти , но не пали .... проблема не е в алтернатор или паднал акумулатор ....
Колега правена ли е диагностика , казваш , че си сменил доста неща (основните , които биха правили проблем за палене, не видях само температурен датчик на мотора да си написал , да е сменян....), НО всичко , което сте гледали явно е по електрониката , виж как ти е клапана на рейката за налягане на горивото .... това поведение , което имаш е типично , когато този калапан не е наред....
Колега правена ли е диагностика , казваш , че си сменил доста неща (основните , които биха правили проблем за палене, не видях само температурен датчик на мотора да си написал , да е сменян....), НО всичко , което сте гледали явно е по електрониката , виж как ти е клапана на рейката за налягане на горивото .... това поведение , което имаш е типично , когато този калапан не е наред....
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
2 пъти правеха диагностика и нищо не показва.
смених няколко сервиза и навсякъде сменят по някоя от изброените части и така и не се оправя. в един сервиз в който има и морга ми закачаха и друг температурен датчик и дебитомер и какво ли още не по ел. системата и няма оправяне. по принцип проблема беше съвсем друг и бях писал друга тема за това но никой нищо не отговори и я заключиха.
колата прекъсва когато дам рязко газ и се чуди да се форсира ли или да гасне. доста често в движение в надолнище на свободна като дам рязко газ и гасне. а проблема с паленето се появи малко след това. и лично аз смятам че от едно и също място идва проблема, но никой не може да разбере от къде. защото след смяната на всички тези части това прекъсване не изчезва. Само като ида в сервиза да я видя след като ми се обадят да ми кажат че е "оправена" и дам газ чуя ли дори и леко прекъсване знам че не е оправена, но си плащам като поп. Минат не минат няколко дена след това и пак става много зле. Няма палена, а след като запали постоянно прекъсва когато давам разко газ. Давам ли плавно газ няма проблем. Когато загрее също се пооправя. Иначе колата върви доста добре и има мощност. Направо незнам кво става.
смених няколко сервиза и навсякъде сменят по някоя от изброените части и така и не се оправя. в един сервиз в който има и морга ми закачаха и друг температурен датчик и дебитомер и какво ли още не по ел. системата и няма оправяне. по принцип проблема беше съвсем друг и бях писал друга тема за това но никой нищо не отговори и я заключиха.
колата прекъсва когато дам рязко газ и се чуди да се форсира ли или да гасне. доста често в движение в надолнище на свободна като дам рязко газ и гасне. а проблема с паленето се появи малко след това. и лично аз смятам че от едно и също място идва проблема, но никой не може да разбере от къде. защото след смяната на всички тези части това прекъсване не изчезва. Само като ида в сервиза да я видя след като ми се обадят да ми кажат че е "оправена" и дам газ чуя ли дори и леко прекъсване знам че не е оправена, но си плащам като поп. Минат не минат няколко дена след това и пак става много зле. Няма палена, а след като запали постоянно прекъсва когато давам разко газ. Давам ли плавно газ няма проблем. Когато загрее също се пооправя. Иначе колата върви доста добре и има мощност. Направо незнам кво става.
- TheRedOne
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Комбита
- Мечтае да кара: Голе-е-еми комбита
- Детайли за колата: E46 330xi Touring
Re: Проблем с палене
При мен се получава подобна ситуация. Дори смених датчика на коляновия вал с нов, по каталожен номер, колата пали един ден и вчера пак запецна. Сега съм я разглобил, защото си помислих, че може при монтаж да съм прекарал кабела на новия датчик не откъдето трябва и да се е повредил, но се оказа, че е здрав. Сега ще сглобявам и ще пробвам, защото нямам други идеи.
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
TheRedOne написа:При мен се получава подобна ситуация. Дори смених датчика на коляновия вал с нов, по каталожен номер, колата пали един ден и вчера пак запецна. Сега съм я разглобил, защото си помислих, че може при монтаж да съм прекарал кабела на новия датчик не откъдето трябва и да се е повредил, но се оказа, че е здрав. Сега ще сглобявам и ще пробвам, защото нямам други идеи.
Дано си я оправиш колега. И не забравяй да пишеш след това къде е бил проблема.

- TheRedOne
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Комбита
- Мечтае да кара: Голе-е-еми комбита
- Детайли за колата: E46 330xi Touring
Re: Проблем с палене
Ами сглобих я и запали. Оттогава, четвъртък, работи, но според мен проблема е, че не открих проблема. Вероятно се касае за слаба връзка след датчика, но къде, не разбрах. Сега всеки път като седна в колата и почвам да се чудя ще запали ли, няма ли?
- andreygg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i
- Мечтае да кара: m5
Re: Проблем с палене
Здравей колега. Имал съм подобен проблем с друга марка автомобил. Оказа се, че известно време след загасване спада нивото на горивото в системата и после няма палене. Проблема го реших с поставянето на еднопосочен клапан за гориво /7-8 лева/ след бензиновата помпа. Ето такъв:
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D0%BA%D0 ... D0%BD-8-mm
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D0%BA%D0 ... D0%BD-8-mm
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
andreygg написа:Здравей колега. Имал съм подобен проблем с друга марка автомобил. Оказа се, че известно време след загасване спада нивото на горивото в системата и после няма палене. Проблема го реших с поставянето на еднопосочен клапан за гориво /7-8 лева/ след бензиновата помпа. Ето такъв:
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D0%BA%D0 ... D0%BD-8-mm
Аз съм си сложил такъв още на първата година откакто го взех БМВ-то защото лятото цял ден слънце под черния капак вътре става ад и въртеше много преди да запали. След този клапан проблема е решен. Сегашния проблем е съвсем различен.
- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
TheRedOne написа:Ами сглобих я и запали. Оттогава, четвъртък, работи, но според мен проблема е, че не открих проблема. Вероятно се касае за слаба връзка след датчика, но къде, не разбрах. Сега всеки път като седна в колата и почвам да се чудя ще запали ли, няма ли?
Хах мен питаш ли ме 7 год го карам и го хваля навсякъде, защото наистина БМВ няма аналог в света на автомобилите. И изведнъж се появява проблем и не иска да пали и некадърните майстори незнаят какво да правят. Изобщо не спирам вече където и когато искам и не я гася когато искам защото незнам ще запали ли. Това е БМВ да не е москвич, че да не пали. Ако бяхме нормална държава с нормални грамотни хора ОК. БМВ БМВ ама дошло му времето да се смени нещо отиваш и сменяш. Появи се проблем отиваш и правиш. За 7 год един път направи проблем и вече 4 месеца обикалям сервизи и давам луди пари за ремонт. Близо 1000лв съм дал и проблема седи. Това на нищо не прилича. Имам чувството, че сервизите освен да сменят масло и шарнири друго не могат да правят.Накрая ще го напукам с големия чук и ще го дам за скрап. Поне ще се изкефя



- Димитър Стефанов
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525TDS
- Мечтае да кара: BMW E60
Re: Проблем с палене
След 2 мес в сервиза и след над 10 смени на дюзи най накрая се намериха такива с които колата заработи. 1 месец нямах никакви проблеми и след това проблема се появи пак. Дюзите са за 1.8is и а моето е 1.8i незнам дали е заради това. Варианта е нови дюзи но те струват колкото колата и няма шанс да дам такива пари. Ако проблема наистина е в дюзи или в някой от датчиците ако се сложи обикновенна АГУ ще се оправят ли нещата. Нали все пак е съвсем различна горивна система. Ако някой знае моля да сподели опита си.
- peshobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем с палене
Димитър Стефанов написа:След 2 мес в сервиза и след над 10 смени на дюзи най накрая се намериха такива с които колата заработи. 1 месец нямах никакви проблеми и след това проблема се появи пак. Дюзите са за 1.8is и а моето е 1.8i незнам дали е заради това. Варианта е нови дюзи но те струват колкото колата и няма шанс да дам такива пари. Ако проблема наистина е в дюзи или в някой от датчиците ако се сложи обикновенна АГУ ще се оправят ли нещата. Нали все пак е съвсем различна горивна система. Ако някой знае моля да сподели опита си.
Дюзите може да ги прочистиш на ултразвук.Газта е вриант, но трудно ще ти пали на газ при минусови температури.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани