M52TUB28 ниска компресия на 4-ти цилиндър

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

M52TUB28 ниска компресия на 4-ти цилиндър

Мнение от Kiryakov » 31 Окт 2014, 0:13

Здравейте, колеги

Наскоро си купих E46 328i и реших да го закарам за замерване на комресия и резултатите на цилиндрите бяха следните:
1-ви: 11.0 ; 2-ри: 10.5 ; 3-ти: 9.0~9.5 ; 4-ти: 8.0 ; 5-ти: 10.5 ; 6-ти: 11.0
Възможно ли е компресията на 4-тия цилиндър да е толкова ниска защото има запушена дюза или си говорим за тръгнал мотор към бокса?
На диагностика показваше, че 2-ри и 3-ти цилиндър прекъсват и сутрин при палене на студено претрисаше докато не подам газ, но това се оправи след като разменихме местата на бобините.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: M52TUB28 ниска компресия на 4-ти цилиндър

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2014, 11:35

Kiryakov написа:Здравейте, колеги

Наскоро си купих E46 328i и реших да го закарам за замерване на комресия и резултатите на цилиндрите бяха следните:
1-ви: 11.0 ; 2-ри: 10.5 ; 3-ти: 9.0~9.5 ; 4-ти: 8.0 ; 5-ти: 10.5 ; 6-ти: 11.0
Възможно ли е компресията на 4-тия цилиндър да е толкова ниска защото има запушена дюза или си говорим за тръгнал мотор към бокса?
На диагностика показваше, че 2-ри и 3-ти цилиндър прекъсват и сутрин при палене на студено претрисаше докато не подам газ, но това се оправи след като разменихме местата на бобините.


Колега, като цяло компресията на този двигател е ниска във всички цилиндри. Компресията в 4-ти цилиндър е ниска или заради проблем с клапаните или заради проблем в цилиндро - буталната група. По принцип би трябвало да уточнят мястото на проблема, когато са измервали компресията. По отношение на бобините си има начин да се провери как работят и метода с размяна на местата не е много надежден- виждал съм двигател с три лошо работещи бобини.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook