Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Здравейте, съфорумци! Новак съм и за първи път публикувам своя тема във форума, затова моля да бъда извинен, ако нещо не е както трябва:). Изчел съм доста по въпроса, който ме вълнува, но срещнах много противоречиви мнения (затова много не ги обичам подобни форуми, защото всеки има свободата да пише каквато си глупост поиска), затова моля ако някой реши да даде мнение, то нека да е ОТ ЛИЧЕН ОПИТ, ДА Е НЕЩО ПРОВЕРЕНО, НА КОЕТО МОГА ДА РАЗЧИТАМ. Тааа, дилемата ми е следната. Искам да си купя голяма кола, с удобен и комфортен интериор и добра возия. Колата ще се ползва главно за градско шофиране (в Бургас), затова държа да е автоматик. Спрях се на е39, защото е сред малкото достъпни комфортни лимузини (пък и в Бургас почти нямаме зима, така че не ме притеснява особено, че е със задно предаване
). Та колата е избрана вече, но остава дилемата на какъв агрегат да се спра. Имам едно единствено изискване и то е ВЪЗМОЖНО НАЙ ЕВТИНА ПОДДРЪЖКА. Отдавна ми мина мерака да се дърпам по светофарите и да показвам колко съм амбициран да си изхабя гумите възможно по-скоро. Спрях се на е39, защото е красива, защото при едно прилично оборудване интериорът и разкошен (лично мнение) и защото вози добре. Карал съм автоматик 530d и много ми хареса. Но поддръжката на двигателя била соленичка. А не искам да ставам роб на колата. Искам тя да ми служи, не обратното. И така - кой агрегат е най-безпроблемен и лесен за обслужване (и най-икономичен). Четох, че трябва да бягам далече от 520тдс, били доста проблемни и по-добре било да се ориентирам към 525d, защото били common rail и като цяло били по сполучливи, но и те са ми излишно мощни. А има ли по малка кубатура например 2.0 common rail мотори и как са като поддръжка те? От бензиновите агрегати, казват, че 2.0i e прекалено муден за това купе (което не ме бърка особено), и че е по добре да се насоча към 2.8i (отново го виждам само като излишни разходи). Искам да подчертая, че имам намерение, да пестя средства, само от поддръжката на автомобила. Решил съм да търся модел 2002,2003 година с прилични екстри и в добро състояние и няма да пестя средства за намирането на запазен екземпляр, не се залъгвайте, че искам да карам е39 за без пари:D, просто се стремя към практичността, и грам не ме интересува ускорението от 0 до 100:)

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
На цялото писане се отговаря кратко и ясно. Ммого зависи в какво състояние ще е колата, която вземеш. Дизел, бензин няма никакво значение.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
От бензиновите агрегати, казват, че 2.0i e прекалено муден за това купе (което не ме бърка особено), и че е по добре да се насоча към 2.8i (отново го виждам само като излишни разходи). Искам да подчертая, че имам намерение, да пестя средства, само от поддръжката на автомобила. Решил съм да търся модел 2002,2003 година с прилични екстри и в добро състояние и няма да пестя средства за намирането на запазен екземпляр
Малко трудна мисия за кола на 14 години, без значение на средствата, които смяташ да вложиш. При всички случаи трябва да си готов да дадеш поне още 1000- 2000лв. 2.0i освен, че е по-муден, на градско харчи повече от 2.8i. За дизеловите двигатели казват, че по принцип са по-скъпи за поддръжка. Може да си спестиш доста пари, ако направиш качествена диагностика за проверка на електрониката, измерване на компресията за да се види износването на двигателя, проверка на ходовата част на стенд, за да се види състоянието и, да се разбере дали колата няма тежки удари и изобщо да се прегледа колата от долу. Успех.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Мисля че е много важно какъв ти е финансовия таван?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Терси 2,5 на газ, това е моят съвет. Най- добре е 2,8 естествено, но читави почти няма вече (личен опит). 2,5цата като разход и вървеж си е идеален мотор за купето и с газчица ще се движиш доста евтино, като поддръжка зависи каква кола избереш, но не е нещо фрапиращо, ако колата е в добро здраве. Вземеш ли гроб обаче положението става леш..........
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
аз имам 520д за из града си е ок не гори мн 7-7.5 и за 4-5 години не сам му правил нищо специфично за дизел,обаче 520АД не сам чувал за такова животно 

1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
TERLIKA, 520АД - това ли да разбирам, че е common rail вариантът? И като цяло как се държи колата с такъв мотор, усещаш ли го недостатъчен за купето и автоматик ли е твоята?
По принцип повече харесвам дизеловите автомобили, но ако няма удачен вариант, по слаб от 525d, то май наистина нещата отиват към бензинов мотор. Таванът ми е около 8000 лв, ако разбира се изскочи нещо, което си струва, мога да развържа кесията още малко. Чудя се дали си заслужава да се ослушвам за кола от Германия, защото там мафията с колите 2-ра употреба се е разпростряла сериозно на пазара и най-много да се прибера с някоя замаскирана италиянка, която има нужда от допълнително наливане на средства в нея. Другият вариант е да дебна нещо от бг.пазара и с парите, които съм спестил от безсмислената екскурзия до Германия, да взема едно газово. Благодаря за бързите и ясни отговори
, горе-долу май-нещата намирисват на бензин вече...
По принцип повече харесвам дизеловите автомобили, но ако няма удачен вариант, по слаб от 525d, то май наистина нещата отиват към бензинов мотор. Таванът ми е около 8000 лв, ако разбира се изскочи нещо, което си струва, мога да развържа кесията още малко. Чудя се дали си заслужава да се ослушвам за кола от Германия, защото там мафията с колите 2-ра употреба се е разпростряла сериозно на пазара и най-много да се прибера с някоя замаскирана италиянка, която има нужда от допълнително наливане на средства в нея. Другият вариант е да дебна нещо от бг.пазара и с парите, които съм спестил от безсмислената екскурзия до Германия, да взема едно газово. Благодаря за бързите и ясни отговори

- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
нз защо трябва задължително да е common rail
единствения модел под 525д е 520д със 5 степенна ръчна скоростна кутия и двигател m47 kойто 90% от народа смята за common rail а дефакто е последния дизел на бмв дюза помпа
колкото до тва да купуваш 525 то няма смисъл или 520д или 530д

колкото до тва да купуваш 525 то няма смисъл или 520д или 530д
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
TERLIKA написа:нз защо трябва задължително да е common railединствения модел под 525д е 520д със 5 степенна ръчна скоростна кутия и двигател m47 kойто 90% от народа смята за common rail а дефакто е последния дизел на бмв дюза помпа
колкото до тва да купуваш 525 то няма смисъл или 520д или 530д
напротив разликата между 520д и 530д е от тук до луната, по скоро 525д е златната среда между тези мотори
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Е кво са 2-цилиндъра повече и близо 60кс? 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
не си мисли че в германия няма шарлатани.. нали всички са разни араби, молдовци, руснаци и сърби в тоя бранш..
а и няма гаранция като е немска че ще е ок. всичко си е късмет
пропорцията важи: по скъпа кола <-> по добро състояние или евтино Е39 за 2300 с коментар <-> поправяне и киснене по сервизите
ако вземаш дизел си купи по нов модел нещо след 2000 и рзпитаи там за тези вихрови клапи т.н. пеперуди..не знам кои мотори ги имаха.. един М57 но не помня кой точно
пишат, че на определени км се сменя колектор.. да не си купиш кола и да ги глътне и после да кълнеш фирмата.. хората са си го казали ясно
чети и провери инфото за БМВ дизел в подраздела
но не очакваи икономия и евтина поддръжка
а и няма гаранция като е немска че ще е ок. всичко си е късмет
пропорцията важи: по скъпа кола <-> по добро състояние или евтино Е39 за 2300 с коментар <-> поправяне и киснене по сервизите
ако вземаш дизел си купи по нов модел нещо след 2000 и рзпитаи там за тези вихрови клапи т.н. пеперуди..не знам кои мотори ги имаха.. един М57 но не помня кой точно
пишат, че на определени км се сменя колектор.. да не си купиш кола и да ги глътне и после да кълнеш фирмата.. хората са си го казали ясно

чети и провери инфото за БМВ дизел в подраздела
но не очакваи икономия и евтина поддръжка
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
dmxl написа:TERLIKA написа:нз защо трябва задължително да е common railединствения модел под 525д е 520д със 5 степенна ръчна скоростна кутия и двигател m47 kойто 90% от народа смята за common rail а дефакто е последния дизел на бмв дюза помпа
колкото до тва да купуваш 525 то няма смисъл или 520д или 530д
напротив разликата между 520д и 530д е от тук до луната, по скоро 525д е златната среда между тези мотори
точно тва имам предвид ама някой хора четат през ред дали е 530 или 525 почти няма разлика
вихрови клапи или както им викат пеперудки имат автоматите на 530ките
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
TERLIKA написа:dmxl написа:TERLIKA написа:нз защо трябва задължително да е common railединствения модел под 525д е 520д със 5 степенна ръчна скоростна кутия и двигател m47 kойто 90% от народа смята за common rail а дефакто е последния дизел на бмв дюза помпа
колкото до тва да купуваш 525 то няма смисъл или 520д или 530д
напротив разликата между 520д и 530д е от тук до луната, по скоро 525д е златната среда между тези мотори
точно тва имам предвид ама някой хора четат през ред дали е 530 или 525 почти няма разлика
вихрови клапи или както им викат пеперудки имат автоматите на 530ките
Aз съм на мнение, че ако се търси дизел е39, то най-добрият вариант е 530. Имам познати с 2.5 - разхода е сходен, а вървежа ни най-малко...
Относно колите от Германия то там нещата са на късмет, тъй като колегата спомена по-горе за навъдилите се прекупвачи, които правят не по-малко магарии от тук. Имай предвид, че в Германия хубавите коли държат висока цена, но винаги изкача и нещо приятно. От друга страна пък можеш да провериш тук всяка кола в сервиз, което при дизелите е препоръчително.
520д и 520i според мен са компромисни варианти. Ако ще караш на газ, то вземи бензинова(преди фейса 523, 528 или фейсова 525, 530), но ако на бензин, то според мен по-добре 2.5д или 3.0д

PS За да избегнеш солени ремонти, гледай дюзите и турбото.



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Аз съм с 528 97г. супер автомобил с приличен вървеж.Части се намират и са достъпни
Иначе моята е от Австрия и смело мога да кажа че единственото място на което има една шупла ръжда е на задният прозорец

Иначе моята е от Австрия и смело мога да кажа че единственото място на което има една шупла ръжда е на задният прозорец

73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани