M52TU прекъсва в движение

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 18 Окт 2014, 11:45

Малко раздвижване в темата да направя с пресни новини.
Оказа се, че този проблем не ми го прави на бензин ами само на ГАЗ. Колата беше доста спъната на газ но се хванахме и започнахме да я настойваме. След хиляди тестове стигнахме до извода, че трябва да вдигнем налягането на газта. Съмнявахме се, че сместа обеднява много и затова се изключват цилиндри. До това заключение стигнахме като забелязахме, че налягането на дюзите пада до стойности равни и понякога малко по-ниски от вакума в входящият колектор.
Вдигнахме налягането на изпарителя и започнахме нова насторойка. След 25км каране във всевъзможни режими на работа мотора не си е и помислял да изгаси цилиндър. Започна и настройването на газовата карта. Колата върви осезаемо по-добре. Човъркахме още сигурно 20км с настройки. Колата 1 път изгаси цилиндър и то според газовия компютър спря 6-ти на който времената на инжектора станаха 0.0 Спрях колата изгасих я. Изчаках 10 секунди и запалих отново, и отново всичко си работи. Някой път като изгасне така и замирисва доста на газ, като след това трябва да позавъртя малко повечко стартера за да запали, защото явно се е задавила.
Също така когато е в тихи обороти колата на газ има едно заклащане в мотора и се усеща леко неравномерна работа. Когато превключа на бензин всичко си утихва и колата си работи на усет нормално.

Дайте мнение какво според вас какво му става на това газово за да ги прави тези чалъми. И възможно ли е да имам проблем в запалването който на бензин да не се усеща а на газ да прави такива мизерии.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от turbo » 18 Окт 2014, 16:13

Какви са ти газовите инжектори? На колко километра са? Компът на газта какъв е? Съмненията ми са в самите газови инжектори. Иначе е напълно възможно да има някакъв дребен проблем по запалването, който на бензин да не се забелязва, а на газ да изскача.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 18 Окт 2014, 20:10

Газовото е на не повече от 10 000км . Компютърът е AGIS OBD/CAN. Инжекторите са Magic Jet. Изпарителя е Magic Jet 3 Compact до 250к.с.
Свещите са на около 2000км и са NGK Iridium BKR6EIX. Филтъра на газта е сменен преди 100км, а след това също ми го прави този проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 19 Окт 2014, 13:55

Макар ,че на бензин не ти го прави,погледнете бобините и лулите в какво състояние са.Може да е тръгнала някоя в самото начало и на газ да си дава отражение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 19 Окт 2014, 18:33

lpfc1990 написа:Макар ,че на бензин не ти го прави,погледнете бобините и лулите в какво състояние са.Може да е тръгнала някоя в самото начало и на газ да си дава отражение.


За какво трябва да гледам по лулите и бобините. Гледал съм ги ама не ми прави нещо впечетление, в смисъл нямат някакви конструктивни промени. Нещо със замерване може ли да се разбере?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 10.02.2014

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ChampioNbg » 21 Окт 2014, 4:02

Изглежда по-скоро като и ти да имаш проблеми с ВАНОСа :)

http://www.beisansystems.com/de/anleitungen/doppel_vanos_anleitung.htm

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 22 Окт 2014, 20:17

ChampioNbg написа:Изглежда по-скоро като и ти да имаш проблеми с ВАНОСа :)

http://www.beisansystems.com/de/anleitungen/doppel_vanos_anleitung.htm


А защо само на газ се проявява този проблем? Аз си мисля, че трябва и на двете горива да го прави ако беше от ваноса.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 10.02.2014

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ChampioNbg » 22 Окт 2014, 21:20

Когато я оставиш да загрява само на бензин и застанеш пред двигателя не се ли чува от време на време едно прекъсване и прекъсване на оборотите?

Как е направена газовата при теб - с дълги щутцери ли? Четох тук в форума, че на този двигател това мн важно, иначе не може да се нагласи добре. И аз съм подобни проблеми, но по-слабо изразени още -играят оборотите като да загасва, и съм намислил да сменям точно уплатнения на ВАНОСа и да проверявам/удължавам щутцерите. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 23 Окт 2014, 23:10

ChampioNbg написа:Когато я оставиш да загрява само на бензин и застанеш пред двигателя не се ли чува от време на време едно прекъсване и прекъсване на оборотите?

Как е направена газовата при теб - с дълги щутцери ли? Четох тук в форума, че на този двигател това мн важно, иначе не може да се нагласи добре. И аз съм подобни проблеми, но по-слабо изразени още -играят оборотите като да загасва, и съм намислил да сменям точно уплатнения на ВАНОСа и да проверявам/удължавам щутцерите. :roll:

Колата я купих с газовото. На малко километри беше газовото и не беше донастроено. Сега правим един настройки с един познат но нещо не се получават тези ниските обороти. Тресенето за което говоря е постоянно на тихи обороти (на газ), точно през определен интервал все едно някой от цилиндрите не сработва като хората.
За щуцерите нямам никаква идея. Само знам че между дюзата и щуцера е много кратко разстоянието.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: M52TU прекъсва в движение

Мнение от ALiGaToR » 30 Ное 2014, 20:27

Заведах колата на газ сервиз, и от там излезе, че ми объркано поставянето на газовата. Или по-точно окабеляването на дюзите. Когато изкючиш 6-ти цилиндър от газовото изключвало 2-ри на колата и т.н. Пренавързаха я, и от изпарителя ми изкараха още един маркуч и към рейките вече отиват по един мъркуч на 3 инжектора. Преди беше съответно 1 мъркуч от изпарителя който се разделя на 2 и тогава отива към 3-те инжектора.
Когато я взех, не можах да си позная колата. Вървеше много културно. Но онзи ден я покарах повече и забелязах, че когато загрее добре започва пак да губи 1 от цилиндрите. Понякога когато тръгвам от светофар или когато я понатоваря в ниски обороти. Но в последствие забелязах, че и когато тръгна да ускорявам пак се усещат някакви прекъсвания. Когато е студена няма никакви проблеми в който и да е режим на работа.
Прочетох тук таме и започвам да си мисля, че може да ми дефектира някой от газовите инжектори. Но възможно ли е инжектор на 10000км да прави такива батаци. Инжекторите са Majic Jet Solo.
Давайте мнения колеги, че вече не се трае.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook