M52TU прекъсва в движение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
Малко раздвижване в темата да направя с пресни новини.
Оказа се, че този проблем не ми го прави на бензин ами само на ГАЗ. Колата беше доста спъната на газ но се хванахме и започнахме да я настойваме. След хиляди тестове стигнахме до извода, че трябва да вдигнем налягането на газта. Съмнявахме се, че сместа обеднява много и затова се изключват цилиндри. До това заключение стигнахме като забелязахме, че налягането на дюзите пада до стойности равни и понякога малко по-ниски от вакума в входящият колектор.
Вдигнахме налягането на изпарителя и започнахме нова насторойка. След 25км каране във всевъзможни режими на работа мотора не си е и помислял да изгаси цилиндър. Започна и настройването на газовата карта. Колата върви осезаемо по-добре. Човъркахме още сигурно 20км с настройки. Колата 1 път изгаси цилиндър и то според газовия компютър спря 6-ти на който времената на инжектора станаха 0.0 Спрях колата изгасих я. Изчаках 10 секунди и запалих отново, и отново всичко си работи. Някой път като изгасне така и замирисва доста на газ, като след това трябва да позавъртя малко повечко стартера за да запали, защото явно се е задавила.
Също така когато е в тихи обороти колата на газ има едно заклащане в мотора и се усеща леко неравномерна работа. Когато превключа на бензин всичко си утихва и колата си работи на усет нормално.
Дайте мнение какво според вас какво му става на това газово за да ги прави тези чалъми. И възможно ли е да имам проблем в запалването който на бензин да не се усеща а на газ да прави такива мизерии.
Оказа се, че този проблем не ми го прави на бензин ами само на ГАЗ. Колата беше доста спъната на газ но се хванахме и започнахме да я настойваме. След хиляди тестове стигнахме до извода, че трябва да вдигнем налягането на газта. Съмнявахме се, че сместа обеднява много и затова се изключват цилиндри. До това заключение стигнахме като забелязахме, че налягането на дюзите пада до стойности равни и понякога малко по-ниски от вакума в входящият колектор.
Вдигнахме налягането на изпарителя и започнахме нова насторойка. След 25км каране във всевъзможни режими на работа мотора не си е и помислял да изгаси цилиндър. Започна и настройването на газовата карта. Колата върви осезаемо по-добре. Човъркахме още сигурно 20км с настройки. Колата 1 път изгаси цилиндър и то според газовия компютър спря 6-ти на който времената на инжектора станаха 0.0 Спрях колата изгасих я. Изчаках 10 секунди и запалих отново, и отново всичко си работи. Някой път като изгасне така и замирисва доста на газ, като след това трябва да позавъртя малко повечко стартера за да запали, защото явно се е задавила.
Също така когато е в тихи обороти колата на газ има едно заклащане в мотора и се усеща леко неравномерна работа. Когато превключа на бензин всичко си утихва и колата си работи на усет нормално.
Дайте мнение какво според вас какво му става на това газово за да ги прави тези чалъми. И възможно ли е да имам проблем в запалването който на бензин да не се усеща а на газ да прави такива мизерии.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: M52TU прекъсва в движение
Какви са ти газовите инжектори? На колко километра са? Компът на газта какъв е? Съмненията ми са в самите газови инжектори. Иначе е напълно възможно да има някакъв дребен проблем по запалването, който на бензин да не се забелязва, а на газ да изскача.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
Газовото е на не повече от 10 000км . Компютърът е AGIS OBD/CAN. Инжекторите са Magic Jet. Изпарителя е Magic Jet 3 Compact до 250к.с.
Свещите са на около 2000км и са NGK Iridium BKR6EIX. Филтъра на газта е сменен преди 100км, а след това също ми го прави този проблем.
Свещите са на около 2000км и са NGK Iridium BKR6EIX. Филтъра на газта е сменен преди 100км, а след това също ми го прави този проблем.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: M52TU прекъсва в движение
Макар ,че на бензин не ти го прави,погледнете бобините и лулите в какво състояние са.Може да е тръгнала някоя в самото начало и на газ да си дава отражение.
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
lpfc1990 написа:Макар ,че на бензин не ти го прави,погледнете бобините и лулите в какво състояние са.Може да е тръгнала някоя в самото начало и на газ да си дава отражение.
За какво трябва да гледам по лулите и бобините. Гледал съм ги ама не ми прави нещо впечетление, в смисъл нямат някакви конструктивни промени. Нещо със замерване може ли да се разбере?
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: M52TU прекъсва в движение
Изглежда по-скоро като и ти да имаш проблеми с ВАНОСа 
http://www.beisansystems.com/de/anleitungen/doppel_vanos_anleitung.htm

http://www.beisansystems.com/de/anleitungen/doppel_vanos_anleitung.htm
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
ChampioNbg написа:Изглежда по-скоро като и ти да имаш проблеми с ВАНОСа
http://www.beisansystems.com/de/anleitungen/doppel_vanos_anleitung.htm
А защо само на газ се проявява този проблем? Аз си мисля, че трябва и на двете горива да го прави ако беше от ваноса.
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: M52TU прекъсва в движение
Когато я оставиш да загрява само на бензин и застанеш пред двигателя не се ли чува от време на време едно прекъсване и прекъсване на оборотите?
Как е направена газовата при теб - с дълги щутцери ли? Четох тук в форума, че на този двигател това мн важно, иначе не може да се нагласи добре. И аз съм подобни проблеми, но по-слабо изразени още -играят оборотите като да загасва, и съм намислил да сменям точно уплатнения на ВАНОСа и да проверявам/удължавам щутцерите.
Как е направена газовата при теб - с дълги щутцери ли? Четох тук в форума, че на този двигател това мн важно, иначе не може да се нагласи добре. И аз съм подобни проблеми, но по-слабо изразени още -играят оборотите като да загасва, и съм намислил да сменям точно уплатнения на ВАНОСа и да проверявам/удължавам щутцерите.

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
ChampioNbg написа:Когато я оставиш да загрява само на бензин и застанеш пред двигателя не се ли чува от време на време едно прекъсване и прекъсване на оборотите?
Как е направена газовата при теб - с дълги щутцери ли? Четох тук в форума, че на този двигател това мн важно, иначе не може да се нагласи добре. И аз съм подобни проблеми, но по-слабо изразени още -играят оборотите като да загасва, и съм намислил да сменям точно уплатнения на ВАНОСа и да проверявам/удължавам щутцерите.
Колата я купих с газовото. На малко километри беше газовото и не беше донастроено. Сега правим един настройки с един познат но нещо не се получават тези ниските обороти. Тресенето за което говоря е постоянно на тихи обороти (на газ), точно през определен интервал все едно някой от цилиндрите не сработва като хората.
За щуцерите нямам никаква идея. Само знам че между дюзата и щуцера е много кратко разстоянието.
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: M52TU прекъсва в движение
Заведах колата на газ сервиз, и от там излезе, че ми объркано поставянето на газовата. Или по-точно окабеляването на дюзите. Когато изкючиш 6-ти цилиндър от газовото изключвало 2-ри на колата и т.н. Пренавързаха я, и от изпарителя ми изкараха още един маркуч и към рейките вече отиват по един мъркуч на 3 инжектора. Преди беше съответно 1 мъркуч от изпарителя който се разделя на 2 и тогава отива към 3-те инжектора.
Когато я взех, не можах да си позная колата. Вървеше много културно. Но онзи ден я покарах повече и забелязах, че когато загрее добре започва пак да губи 1 от цилиндрите. Понякога когато тръгвам от светофар или когато я понатоваря в ниски обороти. Но в последствие забелязах, че и когато тръгна да ускорявам пак се усещат някакви прекъсвания. Когато е студена няма никакви проблеми в който и да е режим на работа.
Прочетох тук таме и започвам да си мисля, че може да ми дефектира някой от газовите инжектори. Но възможно ли е инжектор на 10000км да прави такива батаци. Инжекторите са Majic Jet Solo.
Давайте мнения колеги, че вече не се трае.
Когато я взех, не можах да си позная колата. Вървеше много културно. Но онзи ден я покарах повече и забелязах, че когато загрее добре започва пак да губи 1 от цилиндрите. Понякога когато тръгвам от светофар или когато я понатоваря в ниски обороти. Но в последствие забелязах, че и когато тръгна да ускорявам пак се усещат някакви прекъсвания. Когато е студена няма никакви проблеми в който и да е режим на работа.
Прочетох тук таме и започвам да си мисля, че може да ми дефектира някой от газовите инжектори. Но възможно ли е инжектор на 10000км да прави такива батаци. Инжекторите са Majic Jet Solo.
Давайте мнения колеги, че вече не се трае.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани