Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Колега и при мене го има този дразещ шум от време на време и то само при ускорение и точно както ти каза от около 3000 до 4000 обр.На място го няма.Дюзите са ми в нормите(гледани през инпа),демпферна шайба сменена(то и преди да я сменя го имаше),сменен филтър картерни газове,няма пеперудки.Тампоните на мотора не съм ги сменял ама на място нямам никакви вибрации.Интересно е че не винаги се чува този шум.Нека по запознатите да си дадад мнението.
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Наистина е на моменти... Вчера не се чуваше
Имам един друг въпрос аз. Бутона ми е ASC, но когато го задържа си светват и двете лампи в жълто. Това значи ли, че съм с DSC?


- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
150 hp мотора е много добър вариант икономия/вървеж. По-добър е от 136 hp мотора, по простата причина че е по-усъвършенстван. Разликата между двата двигателя е, че 136 hp, тръгва по-лесно, но мощността му намаля към 4000 rpm, докато 150 hp, тръгва "по-плавно" да го кажа, в ниски обороти, но дърпа до 4800 rpm яко на всички предавки. Колекторите имат лесно решение, като срежеш и запушиш вакума и спрат да се движат вихровите клапи, за по-сигурно ако вече са решили да се чупи някоя. Казвам ти всичко това, защото имах 150 hp, сега карам 136 hp. Ако колата пуши когато я сриташ, не се плаши, плаши се ако и дадеш газ и започне да пуши, а не се случва нищо. Самото пушене се оправя с добро почистване на самите колектори и EGR клапана и като и сложиш добавка, но според мен няма смисъл от цялата тази манипулация. Забелязал съм, че всички 150 hp мотори при по-рязко наемане, изпушват, докато 136 hp пуши по-малко, даже изобщо (поне моето). Разхода на гориво и на двата двигателя е почти сходен. По моето каране разхода е между 5.5-6.3 л. смесен, по борд комп. и на колонката. Относно маслото, аз карах с 5 на 40 и нямах никакви ядове, но внимавай когато го сменяш, защото по каталог пише че побира 5,5 л. но аз налях 5 л. и щеката си беше преди максимума, т.е. нормално ниво. По-важно е филтъра на картерните газове дали е сменен, защото от него се получава и невървеж. Виждал съм, как заради това гурливо филтърче, наддигаше щеката при изфорсиране... Това е, няма да съжаляваш за избора.
Изразих мнение, ако греша някъде, моля някой да ме поправи
Изразих мнение, ако греша някъде, моля някой да ме поправи


- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
released написа:150 hp мотора е много добър вариант икономия/вървеж. По-добър е от 136 hp мотора, по простата причина че е по-усъвършенстван. Разликата между двата двигателя е, че 136 hp, тръгва по-лесно, но мощността му намаля към 4000 rpm, докато 150 hp, тръгва "по-плавно" да го кажа, в ниски обороти, но дърпа до 4800 rpm яко на всички предавки. Колекторите имат лесно решение, като срежеш и запушиш вакума и спрат да се движат вихровите клапи, за по-сигурно ако вече са решили да се чупи някоя. Казвам ти всичко това, защото имах 150 hp, сега карам 136 hp. Ако колата пуши когато я сриташ, не се плаши, плаши се ако и дадеш газ и започне да пуши, а не се случва нищо. Самото пушене се оправя с добро почистване на самите колектори и EGR клапана и като и сложиш добавка, но според мен няма смисъл от цялата тази манипулация. Забелязал съм, че всички 150 hp мотори при по-рязко наемане, изпушват, докато 136 hp пуши по-малко, даже изобщо (поне моето). Разхода на гориво и на двата двигателя е почти сходен. По моето каране разхода е между 5.5-6.3 л. смесен, по борд комп. и на колонката. Относно маслото, аз карах с 5 на 40 и нямах никакви ядове, но внимавай когато го сменяш, защото по каталог пише че побира 5,5 л. но аз налях 5 л. и щеката си беше преди максимума, т.е. нормално ниво. По-важно е филтъра на картерните газове дали е сменен, защото от него се получава и невървеж. Виждал съм, как заради това гурливо филтърче, наддигаше щеката при изфорсиране... Това е, няма да съжаляваш за избора.
Изразих мнение, ако греша някъде, моля някой да ме поправи
Колега когато караше 150кс мотора при теб някога да се е получавало това тракане м/у 3000 и 4000 обр?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
released написа:150 hp мотора е много добър вариант икономия/вървеж. По-добър е от 136 hp мотора, по простата причина че е по-усъвършенстван. Разликата между двата двигателя е, че 136 hp, тръгва по-лесно, но мощността му намаля към 4000 rpm, докато 150 hp, тръгва "по-плавно" да го кажа, в ниски обороти, но дърпа до 4800 rpm яко на всички предавки.
А колко не си прав знаеш ли?!Ръгай фейслифт 5ск до 4800 оборота и после се чуди кога точно ще го строшиш...лимитъра е на 4500....на 6ск е 5000...
Отделно си нямаш ни най-малка идея,че след 4000 турбото разтоварва,както и горивото,както и няма повече от 200нм ,защото пика е на 2000 и пада стремглаво надолу...обратното се случва с конете,макс на 4000...
Малко бъркате бензин с дизел....
Ето ти графиката на база гориво и т.н от Еку на Е46 320д 5ск...вакуумно управление и хубаво я погледни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
И двете БМВ-та стигат до 4800, карал съм и други дизели, като AUDI, VW, SEAT, MERCEDES, също стигат до 4800 и спират. Може да си прав че е така, че турбото разтоварва и че горивния поток също, казвам какво е усещането. Качи се, карай и направи разликата сам и не съм виждал 6 скорости до 5000 и защо на 5 скорости е до 4500 а на 6 е до 5000 къде е логиката?

- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Тракане чак не, но се променяше звука на мотора още при подаване на повечко газ... При Пежото, също съм го забелязал че се появява това тракане...Gancho написа:released написа:150 hp мотора е много добър вариант икономия/вървеж. По-добър е от 136 hp мотора, по простата причина че е по-усъвършенстван. Разликата между двата двигателя е, че 136 hp, тръгва по-лесно, но мощността му намаля към 4000 rpm, докато 150 hp, тръгва "по-плавно" да го кажа, в ниски обороти, но дърпа до 4800 rpm яко на всички предавки. Колекторите имат лесно решение, като срежеш и запушиш вакума и спрат да се движат вихровите клапи, за по-сигурно ако вече са решили да се чупи някоя. Казвам ти всичко това, защото имах 150 hp, сега карам 136 hp. Ако колата пуши когато я сриташ, не се плаши, плаши се ако и дадеш газ и започне да пуши, а не се случва нищо. Самото пушене се оправя с добро почистване на самите колектори и EGR клапана и като и сложиш добавка, но според мен няма смисъл от цялата тази манипулация. Забелязал съм, че всички 150 hp мотори при по-рязко наемане, изпушват, докато 136 hp пуши по-малко, даже изобщо (поне моето). Разхода на гориво и на двата двигателя е почти сходен. По моето каране разхода е между 5.5-6.3 л. смесен, по борд комп. и на колонката. Относно маслото, аз карах с 5 на 40 и нямах никакви ядове, но внимавай когато го сменяш, защото по каталог пише че побира 5,5 л. но аз налях 5 л. и щеката си беше преди максимума, т.е. нормално ниво. По-важно е филтъра на картерните газове дали е сменен, защото от него се получава и невървеж. Виждал съм, как заради това гурливо филтърче, наддигаше щеката при изфорсиране... Това е, няма да съжаляваш за избора.
Изразих мнение, ако греша някъде, моля някой да ме поправи
Колега когато караше 150кс мотора при теб някога да се е получавало това тракане м/у 3000 и 4000 обр?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
А какво се очаква,на 2000 и на 4000 един и същ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
То не е чак тракане а при подаване на рязко газ на 2-ра напримерно м/у 3000 и 4000обр. се чува все едно си слжил гайка в консервена кутия,и то не всеки път.
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Gancho написа:То не е чак тракане а при подаване на рязко газ на 2-ра напримерно м/у 3000 и 4000обр. се чува все едно си слжил гайка в консервена кутия,и то не всеки път.
Това не би трябвало да е проблем, след като много хора са питали по този въпрос и си карат колите вече години наред, без да имат аварии. Според мен, няма нужда от притеснения.


- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Аз не се притеснявам особенно ама ми е странно от къде идва този звук и защо го прави когато си поиска.Една седмица го няма след това един ден го има и пак така. 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
Това с дрънкащия звук не изглежда добре.
Аз не съм чувал такова тракане.
Освен това подкрепям твърдението, че след 4000 об. изведнъж умира тягата.
Аз пика го усещам 2500-3000.
Аз не съм чувал такова тракане.
Освен това подкрепям твърдението, че след 4000 об. изведнъж умира тягата.
Аз пика го усещам 2500-3000.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Начинаещ в дизела - Няколко въпроса
vvasilev1 написа:Това с дрънкащия звук не изглежда добре.
Аз не съм чувал такова тракане.
Освен това подкрепям твърдението, че след 4000 об. изведнъж умира тягата.
Аз пика го усещам 2500-3000.
Е какво да коментираме ,тва са бисери ,като по горния ,дето сипвал добавка в нафтата да чисти турбо пътища....нещо released мълчи

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани