528 Пуши от под колекторите??

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от snaiperist0 » 13 Окт 2014, 10:52

gelermoto написа:Утре съм в бокса и ще стане ясно за какво иде реч,но имам съмнение че гарнитурата пак е протекла :shock: утре ще стане ясно и ще пиша :yes:


аз моята още тогава изхабих 2 флакона почти обезмаслител и всичко свети отзад отпред навсякаде гарнитурата си пасна перфектно и мисля че е направих кадърно , страх ме е да го кажа но мисля че се реши проблема ( понеже спря да мирише ) най вероятно е било някаде по колекторите омаслено или под тях знам ли :conf:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от ares2 » 13 Окт 2014, 15:26

няма да се учудя.. и други гарнитури нови съм чувал да протичат..
каква си сложил?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 13 Окт 2014, 21:18

ares2 написа:няма да се учудя.. и други гарнитури нови съм чувал да протичат..
каква си сложил?
snaiperist0 написа:
gelermoto написа:Утре съм в бокса и ще стане ясно за какво иде реч,но имам съмнение че гарнитурата пак е протекла :shock: утре ще стане ясно и ще пиша :yes:


аз моята още тогава изхабих 2 флакона почти обезмаслител и всичко свети отзад отпред навсякаде гарнитурата си пасна перфектно и мисля че е направих кадърно , страх ме е да го кажа но мисля че се реши проблема ( понеже спря да мирише ) най вероятно е било някаде по колекторите омаслено или под тях знам ли :conf:

Оказа се че гарнитурата пак е протекла от старото място :| и от там се е стичало и капело по колекторите.Утре като си взема колата ще знам подробности :)
Не си спомням гарнитурата точно каква марка беше но помня че беше около 50лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 21.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X6
Мечтае да кара: BMW X6M
Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от saleene » 13 Окт 2014, 21:45

За това колега слагай elring по-качествено няма . :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от Conqueror » 15 Окт 2014, 11:28

elring и victor reinz цената им беше еднаква като си купувах преди 10-15 дена 35лв Виктора тряяше да го чакам и зех Елринг още не е протекла 1000км на сопичка нарочно не я понамазах с червен силикон на рисковите места да видя колко ще изкара.Но съм имал проблеми във времето пак с тези марки и от както почнах да ги мажа няма течове наскоро гледах едно мое творение на 60к вече нямаше течове, а преди мазането изкара точно 500 км преди да текне пак като лейка.

П.П рисковите места (м52 единичен ванос)за мен са точно тея болтчета с гумените шайби над изпускателния колектор и отпред пред изпускателния вал целия ъгъл от последния болт чак до гърдата на ваноса.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 15 Окт 2014, 16:36

Да оказа се че гарнитурата пак е протекла от старото място.Сега е сменена с нова и понамазана с силикон пък ще видим колко ще изкара :lol: Моье и самият капак да е крив :mhihi: ще следя нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 1.02.2006

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от CuMo » 15 Окт 2014, 16:37

А силиконче в чупките (ъгълчетата) на гарнитурата сложи ли? Както би попитал бат Георги.
Аз имах същия проблем. Почна да пуши и смърди на масло, което се стичаше по същия начин от гарнитурата на капака.
Взех една нова, смених я с малко силиконче в чупките, притягал съм само с малка тресчотчица и от тогава няма никакви проблеми.
Имаше масло в отворите за свещите чак преди тази интервенция. Сега година по-късно - всичко е чук. Двигателят ми го измиха професионално и от тогава всичко е ясно различимо.
Остана само маркуча на ваноса, който е леко омаслен отвън да сменя само.

https://www.youtube.com/watch?v=niHm7AV ... bJjmPxQ9Gg
:smoke:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 15 Окт 2014, 17:00

CuMo написа:А силиконче в чупките (ъгълчетата) на гарнитурата сложи ли? Както би попитал бат Георги.
Аз имах същия проблем. Почна да пуши и смърди на масло, което се стичаше по същия начин от гарнитурата на капака.
Взех една нова, смених я с малко силиконче в чупките, притягал съм само с малка тресчотчица и от тогава няма никакви проблеми.
Имаше масло в отворите за свещите чак преди тази интервенция. Сега година по-късно - всичко е чук. Двигателят ми го измиха професионално и от тогава всичко е ясно различимо.
Остана само маркуча на ваноса, който е леко омаслен отвън да сменя само.

https://www.youtube.com/watch?v=niHm7AV ... bJjmPxQ9Gg

Немога да ти кажа не съм я правил аз :) дано е направено добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от meha » 16 Окт 2014, 8:28

Другия път си я направи ти и намажи с elring по чупките и няма да протече скоро
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 17 Окт 2014, 8:46

meha написа:Другия път си я направи ти и намажи с elring по чупките и няма да протече скоро

За мое съжаление днес като вдигнах капака и видях че пак тече от същото място :shock: точно под единият болт който затяга капака,вече не знам какво да правя :bang: 2 гарнитури смених.На снимката се вижда как е омаслено около и под болта.
Колега meha да си призная не съм много сръчен в ръцете и едва ли бих се справил сам да си я направя сам колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от meha » 17 Окт 2014, 12:44

Не е нищо сложно,поразгледай малко и съм сигурен че ще се справиш!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от Conqueror » 17 Окт 2014, 13:02

Или майсторите ти вземат некви гарнитури по 5лв и те таксуват по 50лв (защото пак ти казвам, гарнитура за 50лв няма) или ти е счупен капака точно там, от стягане както каза Явор няколко поста по-нагоре :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 17 Окт 2014, 16:00

Дано ми остане време събота или неделя да погледна дали мога да оправя нещата защото е много изнервящо :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от Conqueror » 17 Окт 2014, 17:21

Пробвай да дозатегнеш болта 10ка е по спомен, даже и да е превъртял не може да текне толкова бързо.Новата гарнитура спряно старата е около 4-5 пъти по дебела преди да се опече, смачка и стане на пластмаса :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: 528 Пуши от под колекторите??

Мнение от gelermoto » 17 Окт 2014, 21:43

Conqueror написа:Пробвай да дозатегнеш болта 10ка е по спомен, даже и да е превъртял не може да текне толкова бързо.Новата гарнитура спряно старата е около 4-5 пъти по дебела преди да се опече, смачка и стане на пластмаса :yes:

Щом толкова бързо потича след смяна на гарнитурата значи или капака е спукан или крив?Но ако беше спукан майстора щеше да ми каже :)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook