Нафта при въздушния филтър!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Нафта при въздушния филтър!
Здравейте колеги, от известно време имам някакъв проблем с овлажняване на горнатра част на дюзите при 320д, 136кс. Имаше локвички с нафта под тях особено до последната дюза. Един ден изпод капака нещо запуши и като вдигнах капака видях, че катализатора пуши т.е. изпарява нафта, която е паднала върху него. Смених си маркучите за обратната нафта с нови от хубавия маркуч, но продължава да стои влажно около дюзите. Като махнах въздушния филтър в задния край на капака на който се поставя (от другия край на дебитомера)има локвичка нафта!!!!! Няколко пъти забърсвам нафтата и след ден каране пак има локвичка и точно там има една дупчица за изтичане на вода и от там капе нафтата върху катализатора. Оглеждам от всякъде да видя дали няма следа от уливане за да хвана теча и немога да видя такава. Все едно извира от тази дупчица. Ако някой е имал подобен проблем да споделя, че вече се хванах в чудо!
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: Нафта при въздушния филтър!
Имах същия проблем
Сваляш колектора и после с ключ стегни металните тръбички за входящата нафта-при мен едната беше развита и пръскаше яко
Сваляш колектора и после с ключ стегни металните тръбички за входящата нафта-при мен едната беше развита и пръскаше яко
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Нафта при въздушния филтър!
погледни добре последната дюза 4 с кабелчето понякога и тя протича но както каза колегата свали смукатела.
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Нафта при въздушния филтър!
Че аз ги пробвах металните тръбички без да свалям колектора, но са много здраво стегнати. Ако го сваля по-удобно ли е ?? 

- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Нафта при въздушния филтър!
Ей сега стана една...
при затягането на колектора се скъса единия болт от пренатягане. То човек като бърза все ще стане нещо мамка му. Какво се прави сега... пречи ли му?

- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Нафта при въздушния филтър!
И аз съм късал болт при колекторите, за щастие успях да развия скъсаната част и с един нов от железарията стана добре. Мъчи го, дано да излезе
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Нафта при въздушния филтър!
И аз съм късал болт при при монтиране на смукателния колектор и то с качествен динамометричен ключ. Явно болтовете имат тази склонност. При мен след като се скъса успях да завия две гайки и така го развих. Нов болт е около 10 лева и 1 седмица чакане.
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Нафта при въздушния филтър!
Понеделник вторник ще я карам на майстор да погледнат тези дюзи, особено тази последната с кабелчето, защото от нея тръгва теча и по капака на въздушния филтър се стича точно в ъгълчето под филтъра - все едно извира отдолу. Та ще им кажа да извадят скъсания болт и да ми сложат нов. Дано се реши проблема с този теч най-накрая.
- ivpetgo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 22.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Нафта при въздушния филтър!
След като смених болта я закарах на един майстор да види и той от къде е този теч на нафта и според него е от болта (отвиващ се с лимбус) на 1 и 4 дюза който стяга двете "тръбички" за обратната нафта. Обаче неможа да изкара дюзите да ги затегне защото не можело без да се извадят. Дали е въжмоно да е от това!?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани