Реглаж на преден мост

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.12.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d 2002 Kombi

Реглаж на преден мост

Мнение от lub4081 » 14 Окт 2014, 21:16

Здравейте Колеги,

Вчера ходих на регжлаж на преден и заден мост в Ем Комплект. Останах доволен от обслужването, но на тръгване момчето което направи реглажа ми каза, че левият амортесьор е под ъгъл и колелото седи под наклон-навътре/по вертикала/. Обясни ми че това не е проблем за гумите и варианта да се регулира е през тампона на макферсона- той се държи на три болта, но има една пъпка, която го позиционира и не е възможно от там да се регулира. Предложи ми да питам във форума какъв е варианта и има ли въобще такъв да се махне пъпката за да може да се регулира напълно колелото.

Някой чувал ли е за махане на въпросната "пъпка" и как го е направил?

Предварително благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: Реглаж на преден мост

Мнение от Icooo » 16 Окт 2014, 0:49

Здравей,
Чувал съм за варианти, в които се разпробива пъпката, което позволява да се даде повечко камбър.
Културния вариант е да си вземеш camber plates - хващат се на 3те болта оригиналните и те вече имат раздвижена част. Това разбира се ако искаш по-специфични настройки. Другия вариант за повечко камбър е тампони с изместен център от М3, но по този начин нямаш регулиране.

Поздрави

P.S
Така изглеждат въпросните планки:

Изображение
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook