Смяна на акумулатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Смяна на акумулатора
Акумулатора на колата играе ролята на "буфер". При работещ двигател не трябва да се изключва акум. батерия защото може консумацията на ток да стане по-голяма и да излезе от строя генератора.Това е така защото тока който произвежда генератора в някои случаи е по-малък от тока на консумацията който се осигурява от акумулат.батерия.
Искам да обърна внимание на младите водачи на даването на ток.
Когато давате ток трябва да изключите минуса на слабия акумулатор .Кабелите от колата която дава ток се свързват на плюса и откачената от минуса клема.След запалването клемата се свързва с минуса ,кабелите се изключват и въпроса приключва.
Това би трябвало да се прави така защото в противен случаиюй,давйки ток колата се натоварва със стартиране и зареждане на слабия акумулатор и генератора издъхва.
Може би някои ще си спомнят че след даване на ток са правили генератор.
Това не се отнася само за колите които са със динамо ,за тези коитознаят какво е динамо е ясно че там няма диоди иняма какво да се повреди.
Искам да обърна внимание на младите водачи на даването на ток.
Когато давате ток трябва да изключите минуса на слабия акумулатор .Кабелите от колата която дава ток се свързват на плюса и откачената от минуса клема.След запалването клемата се свързва с минуса ,кабелите се изключват и въпроса приключва.
Това би трябвало да се прави така защото в противен случаиюй,давйки ток колата се натоварва със стартиране и зареждане на слабия акумулатор и генератора издъхва.
Може би някои ще си спомнят че след даване на ток са правили генератор.
Това не се отнася само за колите които са със динамо ,за тези коитознаят какво е динамо е ясно че там няма диоди иняма какво да се повреди.
Re: Смяна на акумулатора
Здравейте всички. И аз с мойте си проблеми.Колата е е46, 99 година, 320 бензин. Значи не бях карал колата около седмица и половина и акумулатора беше паднал. Пробвахме да я запалим с подаване на ток и с бутане и не се получи. Накрая сменихме акумулатора и пак нищо. Не иска да завърти и стартера даже. Дайте някакви съвети.
Re: Смяна на акумулатора
С какъв акумулар го смени? По-малък,по-голям. Светват ли фаровете като въртиш. Моята е същата. Беше точно 5 месеца без акумулатор. Заредих старият(2010 е купуван) и всичко е ток и жица.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Re: Смяна на акумулатора
Сладур1 написа:С какъв акумулар го смени? По-малък,по-голям. Светват ли фаровете като въртиш. Моята е същата. Беше точно 5 месеца без акумулатор. Заредих старият(2010 е купуван) и всичко е ток и жица.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Със същият ампераж акумулатор го смених и всичко свети само стартера не иска да завърти, отделно заредих стария(24 часа) и същата работа. Днес ми казаха, че е изгубила имобилайзера и трябва да закарам да ги настроят, 80 кинта ми искат. Не ги разбирам много тия електроники и за това питам, да не давам толкова пари напразно. ???
Re: Смяна на акумулатора
Е как при мен за 5 месеца не се изгуби имобилайзера. Пробвай с друг ключ ако имаш. Ако е ромбоиден му смени батерията. Те нали са презареждащи, сигурно няма никой. Ако е от старите ключове, отвори го и виж да не би случайно да се е преместил трансподера. Ако е от настройката не би ли следвало да върти стартера, но да не пали?
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани