Подмяна на магистралите за спирачна течност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Подмяна на магистралите за спирачна течност
Здравейте,
Налага се да подменя тръбите за спирачна течност, но за мое голяма съжаление те са едно цяло и тръгват от резервоара за спирачна течност, който се намира отпред при двигатели и стигат до спирачнит маркучи отзад.
Разглобил съм всичко необходимо до мотора, но при мотора нещата не изглеждат много прости. Въпроса ми е дали има някакъв пиниз, с който се развиват и изваждат тези дълги тръби и след това се промушват новите или трябва да се разглабя при двигателя.
Ако някой може да ме посъветва ще съм благодарен, защото достатъчно съм разглобил и сега, ако трябва да продължа ще е много неприятно.
Публикувам схемата от ОЕМ за да се разбере кой маркучи премахвам и една снимка от коша на мотора, там където е казанчето за течноста.


Другото, което ми хрумва е когато закупя новите тръби да ги срежа и да направя снадка около горивната помпа под шофьорската седалка и да оставя около половин метър от старите тръби, които водят до резервоарчето.
Мисля, че при фейслифта са така, но ме притеснява това че трябва да направя резба върху отрязаната част или да намеря по-добра свързваща част.

Налага се да подменя тръбите за спирачна течност, но за мое голяма съжаление те са едно цяло и тръгват от резервоара за спирачна течност, който се намира отпред при двигатели и стигат до спирачнит маркучи отзад.
Разглобил съм всичко необходимо до мотора, но при мотора нещата не изглеждат много прости. Въпроса ми е дали има някакъв пиниз, с който се развиват и изваждат тези дълги тръби и след това се промушват новите или трябва да се разглабя при двигателя.
Ако някой може да ме посъветва ще съм благодарен, защото достатъчно съм разглобил и сега, ако трябва да продължа ще е много неприятно.
Публикувам схемата от ОЕМ за да се разбере кой маркучи премахвам и една снимка от коша на мотора, там където е казанчето за течноста.


Другото, което ми хрумва е когато закупя новите тръби да ги срежа и да направя снадка около горивната помпа под шофьорската седалка и да оставя около половин метър от старите тръби, които водят до резервоарчето.
Мисля, че при фейслифта са така, но ме притеснява това че трябва да направя резба върху отрязаната част или да намеря по-добра свързваща част.

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подмяна на магистралите за спирачна течност
Дали е удачно да подменя моите тръби на спирачките с медни, които ще изработят след като сваля моите ?
http://www.scantechltd.com/index.php?m=844
Тук примерно правят такива неща ?! Единственото, което ще спестя с тези медни тръби е време.
http://www.scantechltd.com/index.php?m=844
Тук примерно правят такива неща ?! Единственото, което ще спестя с тези медни тръби е време.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани