Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Голям борд- конверсия
колеги гледам по тази схема:
http://s14.postimg.org/bx9u5d9ap/OBC_Wiring_Diagram.jpg
кой е този бушон 45, който се свързва с пин 14 от черната букса? пише че е под волана, но нещо не го виждам. също и в първото мнение го пише.
освен това, как прекарахте кабела за температурния сензор, че тва около снопа с кабелите е толкова тясно..
http://s14.postimg.org/bx9u5d9ap/OBC_Wiring_Diagram.jpg
кой е този бушон 45, който се свързва с пин 14 от черната букса? пише че е под волана, но нещо не го виждам. също и в първото мнение го пише.
освен това, как прекарахте кабела за температурния сензор, че тва около снопа с кабелите е толкова тясно..

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Колега, пин 14 на черната букса се свързва с бушон 45 от бушонната кутия в двигателния отсек. Махаш кората под волана и режеш св. опашка, която която държи кабелите около отвора. Може би ще ти се наложи да развиеш и кутията с буоните, за да ти е по свободно за работа.После прокарваш твърда тел (стоманена) с вържеш кабела за единия край и дърпаш. Бушон 45 е за чек контрол и без да е свързан и той борда не работи. В смисъл работи, свети, но светят всички пиксели.Бушона се намира в напречния ред бушони, най отпред към радиатора.


- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Голям борд- конверсия
Ясно колега, благодаря за обясненията 
А тези кръглите букси около бушониерата как се свалят, че в момента само те държат горната част? Аз развих горните части дето се свързват с буксите, но тези отдолу остават закачени.
http://s17.postimg.org/7mrjmk9v3/Photo_ ... _40_03.jpg

А тези кръглите букси около бушониерата как се свалят, че в момента само те държат горната част? Аз развих горните части дето се свързват с буксите, но тези отдолу остават закачени.
http://s17.postimg.org/7mrjmk9v3/Photo_ ... _40_03.jpg

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям борд- конверсия
Те са на щипки, огледай ги където се захващат за бушонерата. Има чопче, натискаш го и после издърпваш буксата нагоре.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Голям борд- конверсия
здрасти колеги , имам следния въпрос и проблем
каква може да е причината компчетата на борд.комп. да светят , а дисплеичетата не или може би мн мн слабо вижте http://snimki.be/store/1/251411226199.jpg , махнах борда от таблото с малко зор, но му хжанах чалъма и на какво да попадна ...... бомба
http://snimki.be/store/1/791411226384.jpg .
има няколко 2 ки кабели които неса свързани http://snimki.be/store/1/591411226538.jpg
съвет???


има няколко 2 ки кабели които неса свързани http://snimki.be/store/1/591411226538.jpg

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
kostaka написа:здрасти колеги , имам следния въпрос и проблемкаква може да е причината компчетата на борд.комп. да светят , а дисплеичетата не или може би мн мн слабо вижте http://snimki.be/store/1/251411226199.jpg , махнах борда от таблото с малко зор, но му хжанах чалъма и на какво да попадна ...... бомба
http://snimki.be/store/1/791411226384.jpg .
има няколко 2 ки кабели които неса свързани http://snimki.be/store/1/591411226538.jpgсъвет???
Който го е слагал този борд е бил пълен неграмотник. Ако е колега от форума повече да не си предлага услугите.
Като гледам първата снимка, съдя, че подсветката на дисплея не е свързана или има изгорели лампи. По-вероятно да не е свързана. Ако имаш път към Бургас може да пооправим нещата, но е добре бордът да се окабели наново с цели проводници а не с навързани парчета от всякакви остатъци.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Голям борд- конверсия
4-те лампички ги смених, но явно проблема не е от тях ,а някъде където ти каза .
колата я купих така, като ми казаха ,че е изгорял дисплея ,но едвали е изгорял при положение ,че свети от време навреме доста слабо ,както се вижда от снимката.
за жалост колега съм от Варна ....но мисля с приятелката другия месец да ходим до Созопол така ,че има вероятност и да мина да оправим нещата .
колата я купих така, като ми казаха ,че е изгорял дисплея ,но едвали е изгорял при положение ,че свети от време навреме доста слабо ,както се вижда от снимката.
за жалост колега съм от Варна ....но мисля с приятелката другия месец да ходим до Созопол така ,че има вероятност и да мина да оправим нещата .

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Голям борд- конверсия
ivopicha написа:Те са на щипки, огледай ги където се захващат за бушонерата. Има чопче, натискаш го и после издърпваш буксата нагоре.
Перфектно, благодаря ти колега


Само едно нещо остана дето ме притеснява, като изключа от контакт(и извадя ключа) борда показва check engine inactive за около 10-15 секунди и след това гасне, това дали е правилно? предполагам утре ще разбера ако не мога да запаля

п.п. светлината на дисплея май не се регулира с копчето за намаляване/увеличаване на осветеността на таблото, при мен само бутончетата се регулират..

- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте!
Имам питане относно чек контрола. Пиновете от 1 до 6 са за него, но къде трябва да се вържат за да работи. Как да разбера дали имам или нямам чек (имам комфорт модул). Вързах и лоста но не работи нещо, вързах го както е описано. Как работи точно лоста, кога сменя функциите, може би аз не зная как да го ползвам.
Имам питане относно чек контрола. Пиновете от 1 до 6 са за него, но къде трябва да се вържат за да работи. Как да разбера дали имам или нямам чек (имам комфорт модул). Вързах и лоста но не работи нещо, вързах го както е описано. Как работи точно лоста, кога сменя функциите, може би аз не зная как да го ползвам.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Голям борд- конверсия
най лесно по вин номер ще разбереш дали го има
другото е огледай картера за нивомера, нивомер и на радиатора под разширителния съд и тн
другото е огледай картера за нивомера, нивомер и на радиатора под разширителния съд и тн
Re: Голям борд- конверсия
Ако имаш чек контрол, то щеше да имаш и такъв борд компютър за него
:
http://www.atcy66.dsl.pipex.com/bmw/obc/2.jpg
Или този:
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... trol-2.jpg

http://www.atcy66.dsl.pipex.com/bmw/obc/2.jpg
Или този:
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... trol-2.jpg
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: Голям борд- конверсия
Въпроса вероятно е задаван, но аз нищо не разбрах
, защото мненията са противоречиви. От малък към среден борд,ако свържем само буксата на борда ще работи ли нещо
и какво по точно ще показва 



Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Голям борд- конверсия
Освен това трябва да се свърже жълто/червения кабел на пин 10 от буксата на новия лост, с пин 4 на х1071.
Здравейте.
Свързах лоста за мигачите с функция за борда, но функцията не работи. (другото си е ток)
Свързах жълто-червения (червеното и жълтото не е на ивици, а на редуващи се квадратчета едно под друго) кабел с пин 4 на бялата букса. Свързах го, като оголих кабела на лоста и вързах само кабела, който идва от бялата букса.
А пин 10 на новия лост не знам къде се намира...
Я кажете как се свързва тоя лост, че явно аз не съм разбрал...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
Пин 10 се намира на буксата на лоста, то е написано доста изчерпателно. Не гледай цветовете като първичен ориентир. Връзваш него и проверяваш масата на стария лост дали съответства като пин с новия. Това е кафяв кабел най-веоятно.
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Голям борд- конверсия
b00st написа:Пин 10 се намира на буксата на лоста, то е написано доста изчерпателно. Не гледай цветовете като първичен ориентир. Връзваш него и проверяваш масата на стария лост дали съответства като пин с новия. Това е кафяв кабел най-веоятно.
Резнах масата на стария лост и я вързах към новия...то лоста си работи, само функцията не работи. Буксата на лоста не успях да я разглобя, как се разглабя? Може би тогава вече ще ми стане ясно...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани