Смяна диференциал!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Смяна диференциал!
Колеги ще подменям дифа, че това тупкане ме дразни пък и отскоро имам една резонансна вибрация около 2500 и 4000 оборота! Вероятността да намеря читав същия (330xiE46Sedan AWDmanual 4.21/2.49/1.66/1.24/1.00/-/3.85/
(3.07)/6500) е малка и въпросът е към какъв заместител според вас да се насоча? Този вариант се открива по-лесно: 330i E46 Sedan manual 4.21/ 2.49/ 1.66/ 1.24 /1.00 -/3.85
2.93/6500/!!! Освен подобряване на пъргавината спрямо максималната скорост някакви други разлики ще усетя ли?


Re: Смяна диференциал!
За "Х" ти трябва диференциал само от Х със същото предавателно число. Демек не може да сложиш диф от Х-ов автомат на такъв с ръчни скорости.
Последна промяна JTD на 03 Окт 2014, 17:03, променена общо 1 път
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Смяна диференциал!
Колега ,тупкането от дифа ли е 100% ? Не подлежи ли на ремонт или обслужване ?
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Смяна диференциал!
Тупкането е от дифа според мнение на Варна карс и след ненужна подмяна на четирите тампона на задния мост
от тяхна страна! По техни обяснения при повечето ръчни скоростни кутии се проявява след пробег от 100000км
и при условие, че всичко друго е проверено! Както и да е ще се сменя така или иначе, защото от скоро при определени обороти се усеща вибрация и гъгнене, а днес когато я настъпах на 1ва над 4000об имах чуството, че ще се разпадне силно гъгнене с вибрация! Колегата ще се обоснове ли, защо дифа трябва задължително да е от 330хи с 5 ръчни скорости т.е абсолютно всички показатели да съвпадат?


Re: Смяна диференциал!
Защото предавателните числа на предния и на задния диф трябва да съвпадат.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Смяна диференциал!

- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Смяна диференциал!
Онзи ден бях на майстор зареди тупкането. Направи се много внимателна проверка на тампоните на дифа,задния моста,гуменото каре и вероятно още нещо, което пропускам. Всичко е здраво. И това ми се казва от втори сервиз вече. Майстора ми каза че това тупкане остава да е или от полуоските или дифа,като по вероятно било да се образувал луфт в полуоските. Майстора ми каза,цитирам буквално "нема бмв дето не тупка,карай си и да не ти пука" 

- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Смяна диференциал!
При сваляне на задния мост във Варна карс, човекът обслужващ автомобила ми каза, че закъсване няма! Пък и аз погледнах и не видях следи! Интересно, че прословутите вибрации се усещат и на свободна около 2500 оборота(кардан, каре???
)!

- iriney stoyanov
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 29.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 ci
- Мечтае да кара: Dacia Logan hahaha
Re: Смяна диференциал!
blackboo написа:При сваляне на задния мост във Варна карс, човекът обслужващ автомобила ми каза, че закъсване няма! Пък и аз погледнах и не видях следи! Интересно, че прословутите вибрации се усещат и на свободна около 2500 оборота(кардан, каре???)!
Колега тупкането с от диференциала, аз карам е46 автомат и нямам, но едно приятел4е имаше е46 328 купе и тупкаше, ама зверски направо имах 4увството 4е колата отзат ще скъса моста като тръгне рязко. Смени какво ли не кардан, полуоски, тампони на заден мост, висящ лагер, но тупкането си остана, накрая намери друг диф и го сложи и нещата се оправиха. това думтене из4езна, аз пък имам друг проблем, карам е46 купе 1,9 ауто. имам проблем с дифа, не тупка, а вие и искам да попитам колегите какъв диф да сложа от същата модификация на мотора и скорости или става и от друг тип мотор и скорости.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Смяна диференциал!
Диференциалиа не се ли ремонтира? Защото втора употреба ,вероятно ще бъде със същия луфт. А нов струва много.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Смяна диференциал!
Ако тупкането идва от луфт между пиньона и короната според мен е логично, ако се натегне малко пиньона, колкото да се обере образувалия се луфт, тупкането да изчезне. Проблема е, че това натягане е много тънка работа и много малко хора могат да го направят както трябва. Ако се пренатегне дори и малко, диф-а скоро ще започне да вие и бързо ще си замине. Следователно може да се ремонтира, стига да знаеш кой може да свърши тая работа като хората. Със сигурност има хора които могат да го направят това, но аз лично не знам кой и къде.
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Смяна диференциал!
Избързах и смених диф и тампони заради тупкането.... Оказа се, че проблема ми е в каретата на кардана..... Провери ги! От тях се усещат и вибрациите на по-големите скорости, и тупкането..
Re: Смяна диференциал!
Преди време имаше един Памукчиев, преподавател в ТУ Пловдив. Той имаше бизнес с нарязване на зъбни колела и прочее. Върти ми се нещо като фирма Радина в главата, но ми е старо инфото. Той ги чаткаше много тия механизми.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Sent from my MB860 using Tapatalk 2

- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Смяна диференциал!
Icoo, (:yes:) наистина има вероятност да е от тях, заради вибрациите, които се появиха!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани