Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Denmark » 20 Сеп 2014, 0:23

колеги гледам по тази схема:

http://s14.postimg.org/bx9u5d9ap/OBC_Wiring_Diagram.jpg

кой е този бушон 45, който се свързва с пин 14 от черната букса? пише че е под волана, но нещо не го виждам. също и в първото мнение го пише.

освен това, как прекарахте кабела за температурния сензор, че тва около снопа с кабелите е толкова тясно..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ivopicha » 20 Сеп 2014, 7:28

Колега, пин 14 на черната букса се свързва с бушон 45 от бушонната кутия в двигателния отсек. Махаш кората под волана и режеш св. опашка, която която държи кабелите около отвора. Може би ще ти се наложи да развиеш и кутията с буоните, за да ти е по свободно за работа.После прокарваш твърда тел (стоманена) с вържеш кабела за единия край и дърпаш. Бушон 45 е за чек контрол и без да е свързан и той борда не работи. В смисъл работи, свети, но светят всички пиксели.Бушона се намира в напречния ред бушони, най отпред към радиатора.

Изображение
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Denmark » 20 Сеп 2014, 11:23

Ясно колега, благодаря за обясненията :)

А тези кръглите букси около бушониерата как се свалят, че в момента само те държат горната част? Аз развих горните части дето се свързват с буксите, но тези отдолу остават закачени.

http://s17.postimg.org/7mrjmk9v3/Photo_ ... _40_03.jpg
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ivopicha » 20 Сеп 2014, 12:10

Те са на щипки, огледай ги където се захващат за бушонерата. Има чопче, натискаш го и после издърпваш буксата нагоре.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kostaka » 20 Сеп 2014, 17:23

здрасти колеги , имам следния въпрос и проблем :D каква може да е причината компчетата на борд.комп. да светят , а дисплеичетата не или може би мн мн слабо вижте http://snimki.be/store/1/251411226199.jpg , махнах борда от таблото с малко зор, но му хжанах чалъма и на какво да попадна ...... бомба :paranoid: http://snimki.be/store/1/791411226384.jpg .
има няколко 2 ки кабели които неса свързани http://snimki.be/store/1/591411226538.jpg :ok: съвет???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 20 Сеп 2014, 18:43

kostaka написа:здрасти колеги , имам следния въпрос и проблем :D каква може да е причината компчетата на борд.комп. да светят , а дисплеичетата не или може би мн мн слабо вижте http://snimki.be/store/1/251411226199.jpg , махнах борда от таблото с малко зор, но му хжанах чалъма и на какво да попадна ...... бомба :paranoid: http://snimki.be/store/1/791411226384.jpg .
има няколко 2 ки кабели които неса свързани http://snimki.be/store/1/591411226538.jpg :ok: съвет???


Който го е слагал този борд е бил пълен неграмотник. Ако е колега от форума повече да не си предлага услугите.
Като гледам първата снимка, съдя, че подсветката на дисплея не е свързана или има изгорели лампи. По-вероятно да не е свързана. Ако имаш път към Бургас може да пооправим нещата, но е добре бордът да се окабели наново с цели проводници а не с навързани парчета от всякакви остатъци.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kostaka » 21 Сеп 2014, 6:21

4-те лампички ги смених, но явно проблема не е от тях ,а някъде където ти каза .
колата я купих така, като ми казаха ,че е изгорял дисплея ,но едвали е изгорял при положение ,че свети от време навреме доста слабо ,както се вижда от снимката.
за жалост колега съм от Варна ....но мисля с приятелката другия месец да ходим до Созопол така ,че има вероятност и да мина да оправим нещата . :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Denmark » 22 Сеп 2014, 20:44

ivopicha написа:Те са на щипки, огледай ги където се захващат за бушонерата. Има чопче, натискаш го и после издърпваш буксата нагоре.


Перфектно, благодаря ти колега :) , справих се, борда светна, че даже и работи май :D

Само едно нещо остана дето ме притеснява, като изключа от контакт(и извадя ключа) борда показва check engine inactive за около 10-15 секунди и след това гасне, това дали е правилно? предполагам утре ще разбера ако не мога да запаля :D

п.п. светлината на дисплея май не се регулира с копчето за намаляване/увеличаване на осветеността на таблото, при мен само бутончетата се регулират..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от levskifans » 27 Сеп 2014, 16:32

Здравейте!
Имам питане относно чек контрола. Пиновете от 1 до 6 са за него, но къде трябва да се вържат за да работи. Как да разбера дали имам или нямам чек (имам комфорт модул). Вързах и лоста но не работи нещо, вързах го както е описано. Как работи точно лоста, кога сменя функциите, може би аз не зная как да го ползвам.
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ares2 » 27 Сеп 2014, 22:53

най лесно по вин номер ще разбереш дали го има
другото е огледай картера за нивомера, нивомер и на радиатора под разширителния съд и тн
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от kagebista » 28 Сеп 2014, 13:57

Ако имаш чек контрол, то щеше да имаш и такъв борд компютър за него ;):
http://www.atcy66.dsl.pipex.com/bmw/obc/2.jpg
Или този:
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... trol-2.jpg
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от e90 325i » 30 Сеп 2014, 21:02

Въпроса вероятно е задаван, но аз нищо не разбрах :dummy: , защото мненията са противоречиви. От малък към среден борд,ако свържем само буксата на борда ще работи ли нещо :conf: и какво по точно ще показва :paranoid:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от levskifans » 04 Окт 2014, 20:25

Освен това трябва да се свърже жълто/червения кабел на пин 10 от буксата на новия лост, с пин 4 на х1071.

Здравейте.
Свързах лоста за мигачите с функция за борда, но функцията не работи. (другото си е ток)
Свързах жълто-червения (червеното и жълтото не е на ивици, а на редуващи се квадратчета едно под друго) кабел с пин 4 на бялата букса. Свързах го, като оголих кабела на лоста и вързах само кабела, който идва от бялата букса.
А пин 10 на новия лост не знам къде се намира...
Я кажете как се свързва тоя лост, че явно аз не съм разбрал...
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от b00st » 05 Окт 2014, 10:14

Пин 10 се намира на буксата на лоста, то е написано доста изчерпателно. Не гледай цветовете като първичен ориентир. Връзваш него и проверяваш масата на стария лост дали съответства като пин с новия. Това е кафяв кабел най-веоятно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от levskifans » 05 Окт 2014, 10:23

b00st написа:Пин 10 се намира на буксата на лоста, то е написано доста изчерпателно. Не гледай цветовете като първичен ориентир. Връзваш него и проверяваш масата на стария лост дали съответства като пин с новия. Това е кафяв кабел най-веоятно.


Резнах масата на стария лост и я вързах към новия...то лоста си работи, само функцията не работи. Буксата на лоста не успях да я разглобя, как се разглабя? Може би тогава вече ще ми стане ясно...
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook