BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
Здравейте, имам притеснения относно следните проблеми и ще се радвам за препоръки къде да отида за да направя диагностика и да установя проблема.
1. След като ми напълниха антифриза до горе, още на следващия ден беще изтекъл половината.....При положение, че колата е стояла на място и не е карана...Сценарият се повтори и при втория опит - пълнене до горе и отново 1/2 от антифриза липсва... /Антифриза е концентрат/.
2. От доста време насам при палене на студен двигател и независимо от външната температура/и при студ и при жега/ колата тресе около минута, оборотите играят в дизпазона от 600 до 1600, след което проблема изчезва и работи равномерно и тихо.
1. След като ми напълниха антифриза до горе, още на следващия ден беще изтекъл половината.....При положение, че колата е стояла на място и не е карана...Сценарият се повтори и при втория опит - пълнене до горе и отново 1/2 от антифриза липсва... /Антифриза е концентрат/.
2. От доста време насам при палене на студен двигател и независимо от външната температура/и при студ и при жега/ колата тресе около минута, оборотите играят в дизпазона от 600 до 1600, след което проблема изчезва и работи равномерно и тихо.
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
Гарнитура глава или самата глава... играя защото гори антофриз който влиза от някаде в самия двигател...като загрее надува ли маркучите температурата как е ???не е нормално това външен теч има ли около колата???
Re: BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
Колата държи температурата в идеални граници. Не съм пзабелязал маркучите да надуват, но ще проверя .
Тази вечер, като я вдигнаха на стенда забелязах, че по маркучите излизащи от радиатора има червени отлагания, очевидно от теч на антифриз...Пристегнаха скобите и ще се надявам това да е бил проблема...
Тази вечер, като я вдигнаха на стенда забелязах, че по маркучите излизащи от радиатора има червени отлагания, очевидно от теч на антифриз...Пристегнаха скобите и ще се надявам това да е бил проблема...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
Pesho_1 написа:Гарнитура глава или самата глава... играя защото гори антофриз който влиза от някаде в самия двигател...като загрее надува ли маркучите температурата как е ???не е нормално това външен теч има ли около колата???
1. След като ми напълниха антифриза до горе, още на следващия ден беще изтекъл половината.....При положение, че колата е стояла на място и не е карана...Сценарият се повтори и при втория опит - пълнене до горе и отново 1/2 от антифриза липсва... /Антифриза е концентрат/.
Колега, ако се губи антифриз, докато колата седи на място, трябва да се вижда от къде изтича, но това може да се направи само на място.

Re: BMW E46 2.0 бензин АНТИФРИЗА СЕ ЛЕЕ....
zvetiko написа:Pesho_1 написа:Гарнитура глава или самата глава... играя защото гори антофриз който влиза от някаде в самия двигател...като загрее надува ли маркучите температурата как е ???не е нормално това външен теч има ли около колата???1. След като ми напълниха антифриза до горе, още на следващия ден беще изтекъл половината.....При положение, че колата е стояла на място и не е карана...Сценарият се повтори и при втория опит - пълнене до горе и отново 1/2 от антифриза липсва... /Антифриза е концентрат/.
Колега, ако се губи антифриз, докато колата седи на място, трябва да се вижда от къде изтича, но това може да се направи само на място.Другият вариант е охладителната система да не е добре обезвъздушена, да излиза въздуха докато колата седи и от там да намалява обема на антифриза. По отношение на това, че тресе докато загрее, може да се дължи на много причини и най-добре е колата да се закачи за диагностика, когато е студен двигателя, като едно начало за откриване на проблема.
имам сьщия кенеф ,и сьтветно сьщото колебание на ниските обороти дори гасне някой пьт,на колко дагностики сьм бил и колко пари и смени на чаркалаци проблема си стои,моя сьвет от патил е карай си така ще си спестиш много средства и нерви.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани