Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Обикновено е лоша връзка по буксите. Модула на ербега трябва да поддържа живи данни където да гледаш в момента налична ли е грешката или не. Гледай ги тях и разбутвай кабелите до бега, ако живите данни за грешката се повлияят значи си намерил къде е лошия контакт.
При мен даваше грешка обтегача на колана и проблема беше в буксата под седалката. Разглобих я (малко часовникарска работа но ако си сръчен ще се оправиш), леко притегнах пружинките и стиснах връзката на кабелчетата с ламаринките на буксата. Вече 2г нямам грижи.
При мен даваше грешка обтегача на колана и проблема беше в буксата под седалката. Разглобих я (малко часовникарска работа но ако си сръчен ще се оправиш), леко притегнах пружинките и стиснах връзката на кабелчетата с ламаринките на буксата. Вече 2г нямам грижи.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
pimpo написа:Обикновено е лоша връзка по буксите. Модула на ербега трябва да поддържа живи данни където да гледаш в момента налична ли е грешката или не. Гледай ги тях и разбутвай кабелите до бега, ако живите данни за грешката се повлияят значи си намерил къде е лошия контакт.
При мен даваше грешка обтегача на колана и проблема беше в буксата под седалката. Разглобих я (малко часовникарска работа но ако си сръчен ще се оправиш), леко притегнах пружинките и стиснах връзката на кабелчетата с ламаринките на буксата. Вече 2г нямам грижи.
Мерси колега определено ще я разръчкам. И ще пиша последиците. Надявам се да има и живи данни от импата.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, много Ви моля ако можете да ми помогнете за тези грешки:
DME* -> 274E/81 - Misfire detection, Checksum failure
2742/81 - Misfire detection cyl.1
2743/81 - Misfire detection cyl.2
2745/81 - Misfire detection cyl.4
2738/C2 - Catalytic-converter conversion
Колата е с N42B20. В районна около мен няма качествени диагностици разбиращи от BMW ... а ходене при другите е равно на триене на грешки до следващия път. А тези грешки почна да дава след като я закарах за смяна на водна помпа а "майсторите" се почустваха свободни да ми сменят и ролки да ми изгорят бензина и "уж" пипали нещо
От тогава като я запаля (не всеки път) мотора се тресе и хълца а check engine мига като коледна лампичка... Като я изфорсирам се оправя...
Моля помогнете - дори и с предположения
DME* -> 274E/81 - Misfire detection, Checksum failure
2742/81 - Misfire detection cyl.1
2743/81 - Misfire detection cyl.2
2745/81 - Misfire detection cyl.4
2738/C2 - Catalytic-converter conversion
Колата е с N42B20. В районна около мен няма качествени диагностици разбиращи от BMW ... а ходене при другите е равно на триене на грешки до следващия път. А тези грешки почна да дава след като я закарах за смяна на водна помпа а "майсторите" се почустваха свободни да ми сменят и ролки да ми изгорят бензина и "уж" пипали нещо

Моля помогнете - дори и с предположения

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
nikilauda написа:pimpo написа:Обикновено е лоша връзка по буксите. Модула на ербега трябва да поддържа живи данни където да гледаш в момента налична ли е грешката или не. Гледай ги тях и разбутвай кабелите до бега, ако живите данни за грешката се повлияят значи си намерил къде е лошия контакт.
При мен даваше грешка обтегача на колана и проблема беше в буксата под седалката. Разглобих я (малко часовникарска работа но ако си сръчен ще се оправиш), леко притегнах пружинките и стиснах връзката на кабелчетата с ламаринките на буксата. Вече 2г нямам грижи.
Мерси колега определено ще я разръчкам. И ще пиша последиците. Надявам се да има и живи данни от импата.
Проблемът за сега го реших. Много странно, съпротивлението на етап 1 е същото като на етап 2 - около 2.2 ома и на двата. няма лоша връзка но всепак дава- твърде голямо съпротивление на етап 1 и реших да добавя един резистор 1.2 ома в паралел на възглавницата етап 1. та общото активно съпротивление го докарах на около 0,8 ома и чак тогава успях да изчистя грешката.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Сори , че пиша в тази тема , но някой да препоръча читав диагностик в Пловдив за N42 мотора
Благодаря предварително !

Благодаря предварително !
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, искам да попитам и аз за една грешка. Колата е Е46 2002г.
Става въпрос за втората грешка "191 Checksum error EEPROM BMW-section"
Преди време с един колега сменихме сервизния интервал от 22000км на 11000км, дали не е нещо от това?
Прикачам и пдф с грешката.
Поздрави,
Става въпрос за втората грешка "191 Checksum error EEPROM BMW-section"
Преди време с един колега сменихме сервизния интервал от 22000км на 11000км, дали не е нещо от това?
Прикачам и пдф с грешката.
Поздрави,
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
cgm написа:Колеги, искам да попитам и аз за една грешка. Колата е Е46 2002г.
Става въпрос за втората грешка "191 Checksum error EEPROM BMW-section"
Преди време с един колега сменихме сервизния интервал от 22000км на 11000км, дали не е нещо от това?
Прикачам и пдф с грешката.
Поздрави,
винаги така става когато си пипа бинарния файл на таблото било то за сервизен интервал, километри или друга кодировка или настройка и след това ако се прави на истински програматор той си смята самата чек сума, сега при теб за да я сметнеш може да стане със БМВ скенер, той го прави това на таблото, в противен случай с тази грешка няма да може да кодираш с ГТ1 ДИС ако се наложи.
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Мерси за отговора колега.
Видим ли се някой път ще я погледнеш.
Поздрави,
Видим ли се някой път ще я погледнеш.

Поздрави,
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги inpa винаги ми показва една и съща грешка вече 10 пъти 100: sleftest ecu знаете ли как да реша проблема?
Търсих из форума и като цяло в нета но никой нищо не пише конкретно а гледам , че доста хора пишат за нея.
п.п. Като гледам живите данни на цилиндрите единия ми е с отклонение 500 имам един и с 100 ( което предполагам е от свещ , лула, бубина и мирише на суров не изгорял бензин отзад).
Моля ако имате предположения на 2-та проблема да споделите мнение.
Благодаря предварително.
Търсих из форума и като цяло в нета но никой нищо не пише конкретно а гледам , че доста хора пишат за нея.
п.п. Като гледам живите данни на цилиндрите единия ми е с отклонение 500 имам един и с 100 ( което предполагам е от свещ , лула, бубина и мирише на суров не изгорял бензин отзад).
Моля ако имате предположения на 2-та проблема да споделите мнение.
Благодаря предварително.
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, какво точно трябва да означава Р1500 Idle Speed Control Valve Stuck Open. Мислех че е проблем с дросела , но след смяната му отново записва същата грешка.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги , и при моята прочетоха грешка която е "asc3 can" но в сервиза не можаха да ми дадът ясен отговор. Ще съм благодарен ако ми разясните проблема.
Благодаря
Благодаря
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Mofal написа:Здравейте колеги , и при моята прочетоха грешка която е "asc3 can" но в сервиза не можаха да ми дадът ясен отговор. Ще съм благодарен ако ми разясните проблема.
Благодаря
няма кан комуникация между АСЦ-то и ако беше снимал грешката щяхме да кажем между кой друг модул, но най-често това е между DDE DME- това е моторната електроника.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги, насъбраха ми се няколко проблеми по колата (Е46 330XI, '02 - M54B30). Ще се опитам да опиша всичко. Дано някой да успее да ме насочи накъде да търся.
Имам няколко грешки, които си стоят в SHADOW паметта и не мога да ги изтрия. Някой може ли да ми каже какво означават:
90 TEG_UP_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
Освен тия грешки, често ми записва грешки за липса на горене на 4ти и 6ти цилиндър и ламбда сондите засичат богата смес. Тия "мисфайъри" се записват като запаля колата сутрин докато е студена. Като загрее си работи перфектно.
Смених свещите, като естествено сложих Японско NGK BKR6EQUP (за тези, които не знаят - Френските NGK са пълни боклуци). Ходих и на диагностика, където провериха с осцилоскоп всички бобини и всичко си е нормално. Не открихме никакъв проблем по запалването. След това се насочих към клапана на картерните газове. Свалих го и го отворих, но както клапана, така и всички тръби и маркучи се оказаха в отлично състояние и НЕ ги смених. Изчистих си и дросела и стъпковото моторче, но и това не помогна.
Имате ли някакви други идеи каква може да е причината за тези мисфайъри и нестабилната работа при студен мотор?
Имам проблеми и с дросела (светваше ми EML, АБС, ДСЦ и др. ). Смених го с друг (2ра ръка), но след 3 седмици проблемите се появиха отново. Изтрих отново грешките и адаптацията на дросела и вече 2-3 седмици карам така и не съм имал проблеми. Възможно ли е дросела да продължава да не работи както трябва но да не записва грешки ?
Другия ми проблем е, че колата гори много! По спецификация я дават да гори 13,6/100 градско, а реално ми гори 18-19 на бензин и около 22-23 на газ. След като не открихме нищо по запалването майстора "обвини" натоварения трафик и некачествените ни горива и каза, че тоя разход е нормален. Аз обаче продължавам да вярвам, че нещо не е наред. Предполагам че може и дросела да има нещо общо с повишения разход.
Четох из разни теми, че и сензорите на коляновия и разпределителните валове често дефектирали и понякога не записвали грешки. Има логика някой от тях да е прецакан и от там да ми дава висок разход и мисфайъри. Обаче при повредени сензори колата трябвало да е тромава, а моята си е перфектна. Не съм карал друга такава за сравнение, но пък си засякох ускорението от 0 до 100 и ми даде под 7 секунди, а по спецификация го дават 6,6 сек. което ме кара да вярвам, че всичко си е наред. От друга страна пък си мисля, че може би доброто ускорение се дължи именно на обогатената горивна смес, което пак не връща към дросела или може би дебитомера? Само че дебитомера никога не ми е давал никакви грешки
Нека някой, който е в час да ме насочи накъде да търся проблема. Ако знаете някой от Варна, който може да помогне, дайте координати.
Имам няколко грешки, които си стоят в SHADOW паметта и не мога да ги изтрия. Някой може ли да ми каже какво означават:
90 TEG_UP_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
Освен тия грешки, често ми записва грешки за липса на горене на 4ти и 6ти цилиндър и ламбда сондите засичат богата смес. Тия "мисфайъри" се записват като запаля колата сутрин докато е студена. Като загрее си работи перфектно.
Смених свещите, като естествено сложих Японско NGK BKR6EQUP (за тези, които не знаят - Френските NGK са пълни боклуци). Ходих и на диагностика, където провериха с осцилоскоп всички бобини и всичко си е нормално. Не открихме никакъв проблем по запалването. След това се насочих към клапана на картерните газове. Свалих го и го отворих, но както клапана, така и всички тръби и маркучи се оказаха в отлично състояние и НЕ ги смених. Изчистих си и дросела и стъпковото моторче, но и това не помогна.
Имате ли някакви други идеи каква може да е причината за тези мисфайъри и нестабилната работа при студен мотор?
Имам проблеми и с дросела (светваше ми EML, АБС, ДСЦ и др. ). Смених го с друг (2ра ръка), но след 3 седмици проблемите се появиха отново. Изтрих отново грешките и адаптацията на дросела и вече 2-3 седмици карам така и не съм имал проблеми. Възможно ли е дросела да продължава да не работи както трябва но да не записва грешки ?
Другия ми проблем е, че колата гори много! По спецификация я дават да гори 13,6/100 градско, а реално ми гори 18-19 на бензин и около 22-23 на газ. След като не открихме нищо по запалването майстора "обвини" натоварения трафик и некачествените ни горива и каза, че тоя разход е нормален. Аз обаче продължавам да вярвам, че нещо не е наред. Предполагам че може и дросела да има нещо общо с повишения разход.
Четох из разни теми, че и сензорите на коляновия и разпределителните валове често дефектирали и понякога не записвали грешки. Има логика някой от тях да е прецакан и от там да ми дава висок разход и мисфайъри. Обаче при повредени сензори колата трябвало да е тромава, а моята си е перфектна. Не съм карал друга такава за сравнение, но пък си засякох ускорението от 0 до 100 и ми даде под 7 секунди, а по спецификация го дават 6,6 сек. което ме кара да вярвам, че всичко си е наред. От друга страна пък си мисля, че може би доброто ускорение се дължи именно на обогатената горивна смес, което пак не връща към дросела или може би дебитомера? Само че дебитомера никога не ми е давал никакви грешки

Нека някой, който е в час да ме насочи накъде да търся проблема. Ако знаете някой от Варна, който може да помогне, дайте координати.
- janco76
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 2.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 i
- Мечтае да кара: M6
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги. Искам да споделя и моите притеснения от грешка която ми излиза на моята E46-ца с IMPA.
Очаквам вашите мнения и предложения.
Очаквам вашите мнения и предложения.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
janco76 написа:....
Сензор разпределителен вал..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани