Пали и гасне веднага 318i

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 23 Сеп 2014, 19:15

Някой май ме е урочасал, не спират проблемите...след два ремонта по двигателя смяна на биелни лагери и смяна на балансиращи валове, днес колата както си я карах без проблем изгасна в движение, веднага понечих да я запаля, запали и пак угасна...и така 30 пъти докато накрая се отказах и ме дръпнаха. Двигателят запалва, по таблото няма грешки, има антифриз и масло пали държи 1 секунда и изгасва :help: :help: :help: Сега сигурно като отида в сервиза пак 200 лева, ще кихна :banghead: :banghead:

Четох за дебитомер, откачих го уж, проблема е същият без промяна.

Двигателят е м43 318i 118 коня

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от GecataBMW-E46 » 23 Сеп 2014, 19:23

Датчик колянов вал или бензинова помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от barty » 23 Сеп 2014, 19:57

GecataBMW-E46 написа:Датчик колянов вал или бензинова помпа.


:yes:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 23 Сеп 2014, 19:58

Мога ли сам да го диагностицирам или трябва да отида в сервиз?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от hacker4eto1 » 23 Сеп 2014, 20:03

washky написа:Мога ли сам да го диагностицирам или трябва да отида в сервиз?

Би трябвало да ти изпише грешка компа за датчика или мисфаери :yes: чукни една диагностика с 2 думи
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 23 Сеп 2014, 20:08

Утре, ще я закарам, но все пак си мисля, че ако е бензинова помпа, не би трябвало да запали въобще? Не разбирам нищо, но все пак :D Утре, ще пиша така или иначе какво се случва в сервиза, нека и другите изкажат мнение !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от Denmark » 23 Сеп 2014, 21:02

washky написа:Утре, ще я закарам, но все пак си мисля, че ако е бензинова помпа, не би трябвало да запали въобще? Не разбирам нищо, но все пак :D Утре, ще пиша така или иначе какво се случва в сервиза, нека и другите изкажат мнение !


колегите са ти казали какво може да е.
аз имах същите симптоми на Е34 и беше помпата.

иначе гледай по-свежо, сега като я смениш ще има да си я караш дълго време с кеф :D не че няма какво друго да се скапе, но всяка кола се чупи :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от GecataBMW-E46 » 23 Сеп 2014, 21:19

washky написа:Утре, ще я закарам, но все пак си мисля, че ако е бензинова помпа, не би трябвало да запали въобще? Не разбирам нищо, но все пак :D Утре, ще пиша така или иначе какво се случва в сервиза, нека и другите изкажат мнение !

Като почне да умира помпа,ту пали ту гасне ту припалва почва да прави всякви мизерии до де спре напълно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 23 Сеп 2014, 22:50

GecataBMW-E46 написа:
washky написа:Утре, ще я закарам, но все пак си мисля, че ако е бензинова помпа, не би трябвало да запали въобще? Не разбирам нищо, но все пак :D Утре, ще пиша така или иначе какво се случва в сервиза, нека и другите изкажат мнение !

Като почне да умира помпа,ту пали ту гасне ту припалва почва да прави всякви мизерии до де спре напълно.


До ден днешен никога съм нямал проблеми с паленето, дори и тази сутрин нямах, запалих си и просто умря посредата на пътя. Внезапна смърт? :) Дано да НЕ е помпата, а датчика, защото разликата в сумата е тройна :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от Denmark » 24 Сеп 2014, 9:37

washky написа:
GecataBMW-E46 написа:
washky написа:Утре, ще я закарам, но все пак си мисля, че ако е бензинова помпа, не би трябвало да запали въобще? Не разбирам нищо, но все пак :D Утре, ще пиша така или иначе какво се случва в сервиза, нека и другите изкажат мнение !

Като почне да умира помпа,ту пали ту гасне ту припалва почва да прави всякви мизерии до де спре напълно.


До ден днешен никога съм нямал проблеми с паленето, дори и тази сутрин нямах, запалих си и просто умря посредата на пътя. Внезапна смърт? :) Дано да НЕ е помпата, а датчика, защото разликата в сумата е тройна :D


тя така умира помпата, и при мен беше същото, палеше си винаги и един път както си карах изгасна :)
принципно по нета има доста писано как да я провериш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от metodi80 » 25 Сеп 2014, 1:03

Направи диагностика , ако нямаш записан датчик на колянов вал , значи проблема ти е в помпата ..... въпреки ,че това поведение , което описа , на мен повече ми прилича на проблем с датчика ..... (когато проблема е в помпата , не пали от всеки път или пали на моменти ,а в други не .... а ти казваш , че пали и после гасне ...... най -добре -диагностика първо и после разсъжденията ). И помпата , и датчика могат да умрат от веднъж или постепенно да проявят симптоми ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 25 Сеп 2014, 12:45

Причината беше: Инжекционната помпа ( върти, но не прави достатъчно налягане )
Цена втора употреба: 50 лв.
П.С минах тънкаж :lol: :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.11.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: хюндай лантра
Мечтае да кара: нещо реално...е46/е39
Детайли за колата: плаче за скрап

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от A.С.Д. » 12 Ное 2014, 23:38

Здравейте! Днес докато си чаках в един сервиз и идват едни пичове с една 318i-ка .Джанти,боята лъщи всичко е ток.Майстора ги пита какво става е момчета и те абеее колата нещо не върви и трака много странно.Малеее то направо се чуваше как коляновия вал нещо чука абе направо ужас.Майстора им каза добре ще я пусна на диагностика но да знаете тоя мотор според мен е за отваряне и се радвайте ако 1000 лв ви стигнат.Прави им диагностиката(а момчетата се суетят около колата) и...датчик на КОЛЯНОВИЯ ВАЛ.След това мъчат се да запалят колата едва едва пърха,мирише на бензин и в момента в който вземе пък че закачи и запали едва поддържа обороти а за даване на газ въобще не може да става и дума.Мъчиха се и колата остана там а само преди 10 мин си дойдоха с нея.



Историята...вчера взимат колата от автокъща...днес сменят маслото и...другото вече го казах по горе.да не говорим че палеха с пластмасовия ключ :banghead

казах това в подкрепа за това че може би датчика колега е проблема

Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е60 530d

Re: Пали и гасне веднага 318i

Мнение от washky » 14 Ное 2014, 17:30

A.С.Д. написа:
казах това в подкрепа за това че може би датчика колега е проблема

Успех!


Колега проблема е решене отдавна и съм казал кое беше причината няколко поста по-горе "Инжекционна помпа" :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook