Кабел на Е46 1.9 CI 2002 след сервиз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- b0lero
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 12.11.2013
- Местоположение: Cambridge
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Кабел на Е46 1.9 CI 2002 след сервиз
Здравейте колеги след неуспешен ремонт в сервиз ми върнаха колата със същия проблем - Не стартира двигателя. След като направих оглед на двигателя открих букса която не е свързана никъде , някой има ли си на представа какъв е кабелът ?
Позицията му е в лявата страна на двигателя над ролките върви в сноп с други който са свързани но само този си е така
Позицията му е в лявата страна на двигателя над ролките върви в сноп с други който са свързани но само този си е така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Кабел на Е46 1.9 CI 2002 след сервиз
Колега една снимка от по далеко да дадеш със по добри насоки може и от нета да е със стрелка ,че така от близък план, но щом е с 3 кабелчета много вероятно да е някой датчик колянов вал,или за някой от разпределителните валове..
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Кабел на Е46 1.9 CI 2002 след сервиз
Какъв е тоя сервиз...
Буксата много прилича на тази на датчика на колянов вал. Датчика е с три крачета, намира се от тази страна на мотора (под стартера). Оригинално буксата е хваната със свинска опашка за датчика (вероятно да не се извади по някаква причина) и за да се свали трябва да се среже свинската опашка или както е на снимката буксата да се направи на дармадан. Плюс това и проблема че мотора не пали - което няма как да се случи с откачен датчик на коляновия вал накланя везните буксата да е именно за този датчик.
Но пък в сервиз да не разберат ако датчика на колянов вал е откачен
От тази страна на мотора има кабели за детонационните датчици но буксата е кръгла, за датчика за налягане на маслото но тя е с една кафява жица, датчика за ниво, но тя е доста по-голяма и е чак долу в картера, ДИСА клапата е с два кабела и за бензиновите пари мисля буксата беше с две жици, на алтернатора е с друго заключване буксата.
Ако си с тънки ръце може да се бръкне и напипа датчика на коляновия вал и да се види буксата седи ли му. Мисля че ако се свалеше "легенчето" където е филтъра на купето може да се бръкне зад колектора и да се напипа датчика на колянов вал. Другия вариант е под колата, но на земята ще е трудно.
Буксата много прилича на тази на датчика на колянов вал. Датчика е с три крачета, намира се от тази страна на мотора (под стартера). Оригинално буксата е хваната със свинска опашка за датчика (вероятно да не се извади по някаква причина) и за да се свали трябва да се среже свинската опашка или както е на снимката буксата да се направи на дармадан. Плюс това и проблема че мотора не пали - което няма как да се случи с откачен датчик на коляновия вал накланя везните буксата да е именно за този датчик.
Но пък в сервиз да не разберат ако датчика на колянов вал е откачен

От тази страна на мотора има кабели за детонационните датчици но буксата е кръгла, за датчика за налягане на маслото но тя е с една кафява жица, датчика за ниво, но тя е доста по-голяма и е чак долу в картера, ДИСА клапата е с два кабела и за бензиновите пари мисля буксата беше с две жици, на алтернатора е с друго заключване буксата.
Ако си с тънки ръце може да се бръкне и напипа датчика на коляновия вал и да се види буксата седи ли му. Мисля че ако се свалеше "легенчето" където е филтъра на купето може да се бръкне зад колектора и да се напипа датчика на колянов вал. Другия вариант е под колата, но на земята ще е трудно.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани