Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3 и4"

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от Gqbriel » 16 Сеп 2014, 19:10

JTD написа:Ами точно за това, че не всеки път изписва проблем в релето. Може и да го изпише, а може и да не го изпише, а да изпише грешка в няколко свещи, а реално проблема да е пак в релето.
Ще изпише грешка в релето само ако има грешка в самата електроника, но в показаното на снимките по-горе релето няма как да "разбере" дали свещта липсва или просто тъпия проводник се е отлепил. :bchug:

Не мога да те разбера,но когато проводника е повреден - релето не работи :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от JTD » 17 Сеп 2014, 9:31

Gqbriel написа:Ами моите бяха изгорели и 4те..но релето си е здраво.
При фейслифт - ИНПА,ДИС и т.н дават различни грешки ,когато са свещи или реле!4 изгорели са 4 изгорели,изгоряло реле - си показва и реле и 4/6 свещи..

До колегата hacker4eto - можеш ли да споделиш,един такъв ремонт колко излиза,защото ако е толкова "елементарно" (за хора занимаващи се с това ,като теб) цената на ново ,не е от най-евтините..


Gqbriel написа:
JTD написа:Ами точно за това, че не всеки път изписва проблем в релето. Може и да го изпише, а може и да не го изпише, а да изпише грешка в няколко свещи, а реално проблема да е пак в релето.
Ще изпише грешка в релето само ако има грешка в самата електроника, но в показаното на снимките по-горе релето няма как да "разбере" дали свещта липсва или просто тъпия проводник се е отлепил. :bchug:

Не мога да те разбера,но когато проводника е повреден - релето не работи :)

Искам да кажа, че това, което съм маркирал в червено, в повечето случаи не е вярно.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от metodi80 » 17 Сеп 2014, 11:38

mustang1986 написа:
Ново е 110/120лв.Ремонта при електотехник излиза 15/20лв.Може и сам да опиташ,но тази сплав доста трудно се запоява-иска си експериментиране с различно съдържание на олово и цинк в припоя.


Не , няма никакъв проблем с обикновен тинол закупен от магазина да се запои , просто преди запояването трябва да се подготви основата първо механично , след това с флюс. Цената за ремонт при мен е 20лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от pif4o77 » 27 Ное 2019, 11:41

Колеги темата е бая старичка ама да си питам :) дав ами грешка на 6 те свещи, предполагам е реле, ама предвид годината на колата не би ли трябвало грешката да си е за релето или не е задължително, грешката я четох с Bitool, eto http://prntscr.com/q2oczb какво ще посъветвате, да го свалям и презапоявам или?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от stefan_suny » 27 Ное 2019, 13:06

Колега премери поне една свещ и ще разбереш, ако е здрава то модула е 100% пътник. Другото е гадаене, макар че ако ме питаш на база количеството подгревни релета които правя в есенно зимния период и възрастта на колите ни на 99.9% залагам че твоето е мъртвец.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от pif4o77 » 27 Ное 2019, 14:15

Сложно е да премеря свещ колега, за тази цел трябва да е свален колектора, а аз сваля ли него то лесно вече. Иначе имам мерак да ги премеря и 6 те, мислех си да го сторя след като сваля релето (гледах клипове че успяват да го свалят без да свалят колектора) след това от буксата към свещите ще ги измеря всичките. Ако ти знаеш друг начин как да измеря свещите целия съм слух :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от VladiE » 27 Ное 2019, 17:08

pif4o77 написа:Сложно е да премеря свещ колега, за тази цел трябва да е свален колектора, а аз сваля ли него то лесно вече. Иначе имам мерак да ги премеря и 6 те, мислех си да го сторя след като сваля релето (гледах клипове че успяват да го свалят без да свалят колектора) след това от буксата към свещите ще ги измеря всичките. Ако ти знаеш друг начин как да измеря свещите целия съм слух :)
На канал сваляш кората и щита под мотора. Модула е достъпен, но е малко неудобно да бръкнеш. Държат го две гайки и две букси. Рециклираш го и монтираш обратно. Моя го оправих за два часа.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от stefan_suny » 28 Ное 2019, 0:20

Модула на 6так съм го свалял и отгоре 1-2 пъти без да махам колектора, по спомен не съм откачал и почти нищо друго. Да, работата е малко за гинеколог, но става сравнително бързо и без специални условия, по скоро точните удължения за камъчето \май ползвах и гъвкаво\. Относно свещите не се сещам сега дали има откъде да се бръкне отгоре, че рядко пипам такива железа, но имам смътен спомен да съм достигал до свещта на първи цилиндър, може и да бъркам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от VladiE » 28 Ное 2019, 1:19

Колега, това си е направо лапароскопия ;)
Вариант е свещите да се замерят на буксата доло на модула, но от описаното съм сигурен че модула е в кома.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от pif4o77 » 28 Ное 2019, 9:20

Да, модула е или в пълна или будна кома хахах, до свещите без колектора няма как да стане, ще ги меря долу на буксата. А някои играл ли си е сам да си го презапой, гледам в нета масов проблем на модула е двете захранващи връзки вътре в него които са от малката букса, разчистват тва лигавото дето е залят почистват плочките дето се запоява и запояват, ако не ми се поучи ква марка модул да търся, гледам масово се спряга Беру?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от VladiE » 28 Ное 2019, 12:48

Да, аз си го правих сам, нали го написах по-горе. Свалянето, работа по модула и монтаж на колата около два часа време, като най-много ме забави чистенето от силикона върху платката. Ако не си наясно, по-добре модула да ти го поправи ел-техник.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от pif4o77 » 28 Ное 2019, 14:10

Ааа наясно съм, все пак съм техник на ендоскопска техника, там запояваме под микроскоп ;) така че тея връзки вътре в релето ми са като 6 квадрата мостов кабел хаха :) И при теб ли захранващите се бяха откачили или имаше и от тези които са към свещите за преправяне ? Иска ми се да обещая че ще направя снимки, ама като се знам къв съм , като почна нещо и не се отклонявам, ама аиде ще опитам да направя снимки :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от VladiE » 28 Ное 2019, 14:43

При мен даваше грешка на втори цилиндър. Смених всички свещи с нови и грешката отново беше налична. За да не си играя втори път, смених всичките връзки вътре - и тази към буксата и за всяка свещ. Сложих медни със същото съпротивление. Оригиналните са алуминиеви двойни и половината бяха прекъснати. Значи почти познах за лапароскопията хахах :)

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от pif4o77 » 30 Ное 2019, 20:13

Малко съм се разпилял в две теми но да не оставям недовършена тази. Та релето е сменено с ново, с ново щото като почнах да правя старото понеже бях много уверен че с дремела беля няма да направя до де зачиствам контактите за спойките ми изплесна и отряза една пътечка на платката, нищо страшно да я възстановя, но я приех като знак че нещо не му върви на тва реле и реших да купя ново, щото като го знам къде е забутано и къв зор е да го свалиш и качиш, ако с моето нещо не се получи и да трябва пак да го сваля щях си направя харакири. Сега ще си го възстановя и ще седи за резерва щото пише че бая често си горели тея Беру :) Влади ти писа че си сменил връзките с медни със същото съпротивление, че да не би да мери какво съпротивление имат тея алуминиевте и да се постара медните да са със същото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3

Мнение от VladiE » 30 Ное 2019, 20:43

Играх си да, защото има причина да думне поради изгорялата и дала на късо свещ. Мерих алуминиевите и сложих медни с приблизително същото общо съпротивление, за да може ако стане нещо да се прекъснат, а не да се запали колата. :)

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook