Няколко проблема с колата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко проблема с колата
Здравейте , наскоро станах собственик на 320 дизел 136 коня 2001 е46 , след пълно обслужване на колата ( писал съм мнение какво точно съм сменил в посочената тема за това) ми останаха няколко проблема.
1. На всички предавки , дори и на свободна от 1100 до 1200/250 оборота има едно много леко разтрисане на волана , но все пак го има.
2. На 5та предавка , само и единствено , пробвал съм със 100 и със 160 километра намачкам ли газта докрай почва неудържимо тресене на цялата кола и това е само когато я намачкам докрай , ако си набирам постепенно няма проблеми върви , колкото може .
3. Няколко проблема с електрониката:
3а. Когато изгася колата и я запаля , като дам мигач пресвятка 5 пъти супер бързо и после нормализира.
3б. Проблем с датчика на еърбега свети нон-стоп и при изчистване на грешките на компютър продължи да свети.
3в. Проблем с датчика на накладките - светна , смених ги , карам ги вече 200 километра и не изгасва , при което и той е чистен на компютър.
3г. Проблем с датчика на маслото , смених масло и всички възможни филтри , които могат да се сменят , и лампата на маслото винаги когато запаля колата свети в жълто и след 20 секунди изгасва ( мнението на майстора беше , че щом свети в жълто , значи е за количеството масло и каза да я покарам ако не спре да свети , щял да смени датчика , защото този датчик , който той видял бил китайски и не бил с марката на БМВ , на него и вместо на 100 000 км. както повечето датчици на маслото се разваляли , китайските се разваляли по бързо.
Ако някой от вас са имали същите проблеми , чували са , знаят или каквото и да било , да споделят мнение , да знам какво ме очаква.
1. На всички предавки , дори и на свободна от 1100 до 1200/250 оборота има едно много леко разтрисане на волана , но все пак го има.
2. На 5та предавка , само и единствено , пробвал съм със 100 и със 160 километра намачкам ли газта докрай почва неудържимо тресене на цялата кола и това е само когато я намачкам докрай , ако си набирам постепенно няма проблеми върви , колкото може .
3. Няколко проблема с електрониката:
3а. Когато изгася колата и я запаля , като дам мигач пресвятка 5 пъти супер бързо и после нормализира.
3б. Проблем с датчика на еърбега свети нон-стоп и при изчистване на грешките на компютър продължи да свети.
3в. Проблем с датчика на накладките - светна , смених ги , карам ги вече 200 километра и не изгасва , при което и той е чистен на компютър.
3г. Проблем с датчика на маслото , смених масло и всички възможни филтри , които могат да се сменят , и лампата на маслото винаги когато запаля колата свети в жълто и след 20 секунди изгасва ( мнението на майстора беше , че щом свети в жълто , значи е за количеството масло и каза да я покарам ако не спре да свети , щял да смени датчика , защото този датчик , който той видял бил китайски и не бил с марката на БМВ , на него и вместо на 100 000 км. както повечето датчици на маслото се разваляли , китайските се разваляли по бързо.
Ако някой от вас са имали същите проблеми , чували са , знаят или каквото и да било , да споделят мнение , да знам какво ме очаква.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Няколко проблема с колата
3a - Виж отзаде в стоповете да няма разстопени кабели;
3б - Каквото не работи се изклюва с програма или се заменя (най-вероятно кантара на пасажерската седалка трябва да се изключи);
3в - Даваш на контакт и чакаш да изгасне (не палиш колата, това ще стане само ако си сменил и кабелчето);
3г - Нов датчик HELLA или оригинален.
3б - Каквото не работи се изклюва с програма или се заменя (най-вероятно кантара на пасажерската седалка трябва да се изключи);
3в - Даваш на контакт и чакаш да изгасне (не палиш колата, това ще стане само ако си сменил и кабелчето);
3г - Нов датчик HELLA или оригинален.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Няколко проблема с колата
Датчика за накладките само с чистене на комп няма да стане, трябва смяна и после колегата ти е казал.
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
- kacaro89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 330disel
Re: Няколко проблема с колата
Относно тресенето вдигни на подемник и разгледай всички тампони на двигател скорости и диф. Казваш че тресе само когато я нагазиш яко тогава двигатела е силно натоварен и нещо трябва да го държи здраво за купето ако има нещо скъсано или тръгнало е възможно да се получи от това .
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Няколко проблема с колата
Огледай и задния мост за скъсване - тва тресене при смачкване на газта ми напомня точно този проблем.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Няколко проблема с колата
Разбрах от какво тресе оправих го , оказа се каре на диференциал , да знаете някой ако му се случи подобен проблем да погледне. Карето беше в полуразпад , болтовете бяха с половин глава изстъргани по някакъв начин от триене метал в метал общо взето щеше да се скъса всеки момент.
- Kostadin_BMW_PZ
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22.08.2014
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 2.0d
- Мечтае да кара: BMW 7er F01
Re: Няколко проблема с колата
Колега аз също имам този мотор а е46 и аз го имам това тресена на купето при подаване на газ само на 5-та предавка и мерси за инфото,освен това имам и проблема с накладките лампата където свети ако имаш решение сподели го 

Re: Няколко проблема с колата
Kostadin_BMW_PZ написа:Колега аз също имам този мотор а е46 и аз го имам това тресена на купето при подаване на газ само на 5-та предавка и мерси за инфото,освен това имам и проблема с накладките лампата където свети ако имаш решение сподели го
Ако ти свети жълтата лампа:
3г - Нов датчик................
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Няколко проблема с колата
Светещият Air Bag най-вероятно е този на пасажерската седалка. Първо може да пробваш, да свалиш акумулатора (за да не се отвори ненадейно air bag-а) и да погледнеш под седалката. Има букса на bag-а, да я разкачиш и да я напръскаш с контактен спрей. След това я включваш пак, качваш акумулатора и тогава изчисти грешката. Ако продължава да свети или нов кантар на седалката или има тема в която пише как може да се изолира този Air Bag.
Щом ти светит датчик за накладките трябва да го смениш. Най-добре смени и двата. Ако не се лъжа има един на предно ляво и един на задно дясно колело. Датчиците не са скъпи. След като ги смениш, колегата по-горе ти е казал какво да направиш за да изгасне лампата.
Щом ти светит датчик за накладките трябва да го смениш. Най-добре смени и двата. Ако не се лъжа има един на предно ляво и един на задно дясно колело. Датчиците не са скъпи. След като ги смениш, колегата по-горе ти е казал какво да направиш за да изгасне лампата.
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Няколко проблема с колата
3а - обикновено на стоповете като извадиш буксата може да видиш някое разтопено краче било то на мъжка, женска или двете букси. Ако е на буксата на самия стоп е по-кофти щото стопа е скъп - търсиш втора употреба.
3г - много често срещан е проблема с датчика на нивото на маслото. Сменя се, но излиза скъпо и евентуално пак може да изгори. Аз си карам така. Като си проверяваш маслото от време на време и нямаш течове, всичко е ОК.
3г - много често срещан е проблема с датчика на нивото на маслото. Сменя се, но излиза скъпо и евентуално пак може да изгори. Аз си карам така. Като си проверяваш маслото от време на време и нямаш течове, всичко е ОК.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани