Шум в мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Шум в мотора
nasko_hd написа:GecataBMW-E46 написа:Променя ли си чукането с загряване на мотора?
Значи чукането се появява само когато се запали колата НО НЕ ВИНАГИ един път го има 10 пъти го няма без значение от температурата и колко време е стояла колата на място.
Когато работи колата за да се чуе чукането трябва да се форсира мотора до 4-5к оборота и като се заслушаш го има за миг точно когато отпуснеш газта.
Днес сменях носачите и понеже някои се беше циганил с шайбата на коляновия вал(била е скъсана и оня е заварявал нещо си)и биеше леко настрани та раеших да сменя и нея.
Но проблема си стои.
Иначе ако взема на предвид че шаибата мяташе има логика да са биелни лагери нооооо маисторите казват че ако са биелни лагери до сега колата да е спряла.
Естествено,че досега ще е спряла.По скоро кубилица/повдигачи,като повече залагам на второто.Ако е биелен лагер в рамките на 2-3 км след като е превъртял мотора ще е на салата.Бутален болт или повлякло бутало си променят,чукането със загряване на мотора.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Шум в мотора
GecataBMW-E46 написа:nasko_hd написа:GecataBMW-E46 написа:Променя ли си чукането с загряване на мотора?
Значи чукането се появява само когато се запали колата НО НЕ ВИНАГИ един път го има 10 пъти го няма без значение от температурата и колко време е стояла колата на място.
Когато работи колата за да се чуе чукането трябва да се форсира мотора до 4-5к оборота и като се заслушаш го има за миг точно когато отпуснеш газта.
Днес сменях носачите и понеже някои се беше циганил с шайбата на коляновия вал(била е скъсана и оня е заварявал нещо си)и биеше леко настрани та раеших да сменя и нея.
Но проблема си стои.
Иначе ако взема на предвид че шаибата мяташе има логика да са биелни лагери нооооо маисторите казват че ако са биелни лагери до сега колата да е спряла.
Естествено,че досега ще е спряла.По скоро кубилица/повдигачи,като повече залагам на второто.Ако е биелен лагер в рамките на 2-3 км след като е превъртял мотора ще е на салата.Бутален болт или повлякло бутало си променят,чукането със загряване на мотора.
Сменял съм на доста коли и тяхното чукане ми е познато.За кобилица не бях се замислял но знаи ли се кво ще излезне.
Паля свещи тия дни да ме пуснат отпуска другия месец и ще я разчекна


- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Шум в мотора
Оказа се един превъртял и един надран биелен лагер.Понеже майсторите искаха странна сума за ремонта и затова реших сам да си я правя.
Цялата операция заедно със смяната на големия тампон на дифа за 4 часа като в промеждутака се разляха 7 бири,чипсове,фъстъчки и т.н.Сега источих 2 литра масло и сложих ново.След 2 дни ще направя същата операция и в края на седмицата с една промивка ще го сменя със Statoil
(шведско масло на перфектна за мен цена).През това време не мисля да вдигам над 2к оборота.
Благодаря Ви за насоките колеги
Цялата операция заедно със смяната на големия тампон на дифа за 4 часа като в промеждутака се разляха 7 бири,чипсове,фъстъчки и т.н.Сега источих 2 литра масло и сложих ново.След 2 дни ще направя същата операция и в края на седмицата с една промивка ще го сменя със Statoil
(шведско масло на перфектна за мен цена).През това време не мисля да вдигам над 2к оборота.
Благодаря Ви за насоките колеги
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани