Двигател 3,0 D (HG3)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 3.09.2014

Двигател 3,0 D (HG3)

Мнение от srmsvetli » 06 Сеп 2014, 8:13

Здравейте,извинявам се предварително ако има вече такава тема или не и е мястото тук.

Става въпрос за 3000 турбо дизел 220 коня(май бяха толкова) обозначението на двигателя на самия блок като щампа HG3
иначе номера на двигателя е 2****D2**-не го помня в момента.

Въпроса е защо чупи сигментите на първи цилиндър?

Малко повече инфо:
Двигателят е 3-тият по ред монтиран и изгърмял.Особеното е че двигателят е поставен на лодка която като нова
е оборудвана с два двигателя Янмар 3000ТД.След двегодишна експлоатация единият янмар шчупи сигментите на първи цилиндър,
и заради високата цена на нов от янмар ни казаха да търсим двигател от BMW 3.0 с модефикация HG2-HG3.Намерихме HG2 от Х5 2004 година но след няколко месеца пак същото,като преди монтажа се провериха дюзите дали проблема не е от тях.Сега 3-тият двигател
HG3 2006 уш 60000км(на дали) работи но след 3000оборота изхвърля масло през отдушника.Така правеха и другите и след разглабяне,
се установява че първи е вън.

Нормално ли е за тези мотори или проблема е другаде?
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Двигател 3,0 D (HG3)

Мнение от nedbmw » 09 Сеп 2014, 22:39

Нещо охлаждането не ви е добро иначе няма друга причина. Когато е на колата все пак струята охлажда по добре първи цилиндър и помага на охладителната система.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Двигател 3,0 D (HG3)

Мнение от bigfinger » 14 Сеп 2014, 22:22

Аз пък си мисля че проблема идва далеч по натам.
Ако дадеш инфо и снимки може да се разреши проблема.

1.Има ли закачени агрегатите на шайбата на коляновия вал, както е фабрично мотора?
2.Привода на коляновия вал от който се взима мощноста как е изпълнен?
3.Кой от двата мотора се чупи и как се синхронизират?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook