Дилема за акумулатор - решение на проблема

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от pimpo » 06 Сеп 2014, 14:49

Айде честито :)
Доста често се случва хората да сменят годни акумулатори. Иначе по пунктовете нямаше да продават "рциклирани" :mhihi:
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от sannikolaus » 07 Сеп 2014, 5:51

Колега, явно си минал само с презареждане. Дано не ти се налага да купуваш скоро нов акумулатор, но знай, че в България марката на акумулатора не е от особено значение, Дали ще е Бош, Варта или някакъв друг "марков" акумулатор нищо не е сигурно, защото е пълно с ментета. Ако ти се наложи да купуваш нов, взимай някой (дори и български да е), но да е с по-дълга гаранция. Разбира се да е съобразен с двигателя на автомобила ти (имам предвид колко ампер/часа ти е нужен).

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4220
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от Kroki » 07 Сеп 2014, 21:24

А най-добре да си вземете и едно от модерните зарядни и да си държите колата нон стоп на него. Така, акумулатора може да изкара доста време.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от dr.peshev » 07 Сеп 2014, 22:44

На паркинга или пред блока няма как,иначе само CTEK!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от cocosas » 08 Сеп 2014, 12:56

Kroki написа:А най-добре да си вземете и едно от модерните зарядни и да си държите колата нон стоп на него. Така, акумулатора може да изкара доста време.


Кои са тези модерни зарядни?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от dr.peshev » 08 Сеп 2014, 13:28

Импулсни, примерно на CTEK
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 28.07.2013
Местоположение: Търговище, София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от B.Alexandrov » 08 Сеп 2014, 19:31

gromovich написа:Да обобщя решението на проблема с падналия акумулатор.
Взех си акумулатора от сервиза, където го бях оставил да се зарежда. При замерване показваше напрежение 13,1 V, а при натоварване напрежението падна до 11,7V. Мисля, че при тези стойности всичко е ОК.
След като закачих акумулатора в колата проверих за утечка. Значи при затворен заден капак и включена аларма след няколко минути големината на тока падна на 0,03 А, което в допустимите стойности.

В крайна сметка за сега няма да купувам нов акумулатор.
Благодарности на колегите, които ме посъветваха първо да пробвам да го презаредя.


Колега, предполагам си чел темата за прословутия проблемен "таралеж", но аз все пак да вметна, че имах големи премеждия с него. Падне ли акумулатора(просто ей така) винаги си имам едно на ум.
А иначе по темата... и аз страдах от акумулатор, но ми се бяха заредили едни такива тъжни дни с много дебели ремонти и точно тогава разбира се за да е пълна серията с мизерии, ми се наложи да търся и акумулатор. Взех една "AFA"(производство на Varta, но разбира се по-нисък клас), че беше много тъничка цената. За момента е желязо тоя акумулатор, но да не дърпам дявола за опашката.

Поздрави :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от gromovich » 08 Сеп 2014, 20:21

B.Alexandrov написа:
gromovich написа:Да обобщя решението на проблема с падналия акумулатор.
Взех си акумулатора от сервиза, където го бях оставил да се зарежда. При замерване показваше напрежение 13,1 V, а при натоварване напрежението падна до 11,7V. Мисля, че при тези стойности всичко е ОК.
След като закачих акумулатора в колата проверих за утечка. Значи при затворен заден капак и включена аларма след няколко минути големината на тока падна на 0,03 А, което в допустимите стойности.

В крайна сметка за сега няма да купувам нов акумулатор.
Благодарности на колегите, които ме посъветваха първо да пробвам да го презаредя.


Колега, предполагам си чел темата за прословутия проблемен "таралеж", но аз все пак да вметна, че имах големи премеждия с него. Падне ли акумулатора(просто ей така) винаги си имам едно на ум.
А иначе по темата... и аз страдах от акумулатор, но ми се бяха заредили едни такива тъжни дни с много дебели ремонти и точно тогава разбира се за да е пълна серията с мизерии, ми се наложи да търся и акумулатор. Взех една "AFA"(производство на Varta, но разбира се по-нисък клас), че беше много тъничка цената. За момента е желязо тоя акумулатор, но да не дърпам дявола за опашката.

Поздрави :driving:

Да, запознат съм с проблема с таралежа. Обаче не мога да си обясня защо таралежът може да доведе до такива проблеми, при положение че 15 минути след заключване на колата спират всички токове. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Дилема за акумулатор - решение на проблема

Мнение от bobi_81xx » 10 Сеп 2014, 14:37

gromovich написа:
B.Alexandrov написа:
gromovich написа:Да обобщя решението на проблема с падналия акумулатор.
Взех си акумулатора от сервиза, където го бях оставил да се зарежда. При замерване показваше напрежение 13,1 V, а при натоварване напрежението падна до 11,7V. Мисля, че при тези стойности всичко е ОК.
След като закачих акумулатора в колата проверих за утечка. Значи при затворен заден капак и включена аларма след няколко минути големината на тока падна на 0,03 А, което в допустимите стойности.

В крайна сметка за сега няма да купувам нов акумулатор.
Благодарности на колегите, които ме посъветваха първо да пробвам да го презаредя.


Колега, предполагам си чел темата за прословутия проблемен "таралеж", но аз все пак да вметна, че имах големи премеждия с него. Падне ли акумулатора(просто ей така) винаги си имам едно на ум.
А иначе по темата... и аз страдах от акумулатор, но ми се бяха заредили едни такива тъжни дни с много дебели ремонти и точно тогава разбира се за да е пълна серията с мизерии, ми се наложи да търся и акумулатор. Взех една "AFA"(производство на Varta, но разбира се по-нисък клас), че беше много тъничка цената. За момента е желязо тоя акумулатор, но да не дърпам дявола за опашката.

Поздрави :driving:

Да, запознат съм с проблема с таралежа. Обаче не мога да си обясня защо таралежът може да доведе до такива проблеми, при положение че 15 минути след заключване на колата спират всички токове. :dunno:

Всички токове,но не и на таралежа.Към него има подаден директен (+) който не се прекъсва.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook