изхвърли маслото 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от bong_666 » 04 Сеп 2014, 22:14

От е39

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от turbo » 04 Сеп 2014, 22:25

Щото за E34 на две места ми излиза това:
http://oilselector.castrol.com/c/uk/eng ... 92-1995%29
И това 8 литра ли значи? :dunno:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от larry_boy » 04 Сеп 2014, 22:39

:OT: И в Рено и в Бмв е все едно. Правите се на мъже с педнадесет годишни дараци, и после като ви хвърли маслото, ревете като тинейджъри и пълните форума. Че се и засягате като ви каже човек истината, и почвате да обяснявате. :OT:

bong_666 написа:Колеги, днес цял ден се возих нагоре надолу, проблем с маслото никакъв...ходих на диагностика и видях че са дали грешка дебитомер, егр, датчик за налягането на турбото и нещо с гнп-то (начален момент на нещо си, не го запомних). Гледах живите данни и показваше 19 градуса предварение, но ги менеше на празен ход с около 1-2 надолу, при натискане на педала на гаста се получаваше колебание между 16 и 20 градуса. За останалото ми казаха че е ок. Също ми казаха да си почистя егр-а и дебитомера, защото може да са се омаслили, а за датчика на турбото незнаеха къде се намира, то и аз незнам къде е, но имам предположения че може да е на колекторите (турбото е механично). Също забелязах че над 3500 об/мин започва да се чува едно свистене като от турбина, но когато смених двигателя всички маркучи бяха видимо здрави. Незнам от къде да започна и какво да правя, но засега само разочарования .... :( :( :(


То "издишането" на турбината не е само от въздушните съединения, има едно там отпред, като радиатор - кулер му викат батковците. Чувал съм, че и те се раздуват и пукат, особенно при продължително каране с високи обороти. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от turbo » 04 Сеп 2014, 22:49

Да де ама нещо математиката не ти излиза, колега Лари.
Аз лично съм карал E39 525tds преди няколко години с 200 km/h по магистралата в продължение на 20-десетина минути и познай - нищо не й стана на колата. Даже се бяхме заиграли с едно E60 си спомням.
Следващият собственик пък беше попрехвърлил скоростния индекс на гумите с доста (зимни и бяха за 190 km/h, а той с 230 покарал и то почти от София до Стара Загора). Така, че пак помисли за тия дизели, че да не вземат да те изненадат, че не са толкова крехки, колкото всички, които не са карали или са ги поддържали кофти си въобразяват.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от gentata » 04 Сеп 2014, 23:10

turbo написа:Да де ама нещо математиката не ти излиза, колега Лари.
Аз лично съм карал E39 525tds преди няколко години с 200 km/h по магистралата в продължение на 20-десетина минути и познай - нищо не й стана на колата. Даже се бяхме заиграли с едно E60 си спомням.
Следващият собственик пък беше попрехвърлил скоростния индекс на гумите с доста (зимни и бяха за 190 km/h, а той с 230 покарал и то почти от София до Стара Загора). Така, че пак помисли за тия дизели, че да не вземат да те изненадат, че не са толкова крехки, колкото всички, които не са карали или са ги поддържали кофти си въобразяват.

:yes:
И аз съм правил такива изпълнения не веднъж с ТДС единия за който се сещам е заигравка с един кайен по магистралата от Стара загора до Пловдив скоростта не е падала под 200 и какво му имаше на тдс-а ами нищо че и масло не е пипал дори :mhihi:
А до сега не съм чувал интеркулер на тдс да сдаде багажа, проблеми по турбопътищата единствено с маркучите и съединенията.
При мен маслото което се наливаше беше около 7 литра след доливането като се напълни филтъра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от larry_boy » 04 Сеп 2014, 23:24

Човека се жалва, че му изхвърлило маслото, ти ми обясняваш какво "куче" е ТДС. Той може и да е издържлив като "куче", но 90% от колите (тдс -а) са били и използвани като " кучета", от предишните им собственици. И попадайки в Бг са си жива скръб. Пет години съжителствах с две нафтови недуразумения на безброй километри. Петнадесет годишен дизел на старо - не благодаря.

Доколкото разбирам, колегата е взел висок старт - със смяна на мотор. Не храня надежда, че точно неговият ТДС е от останалите 10 %, дето са гледани с любов.

Ох, уморих се от глупости вече...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от gentata » 04 Сеп 2014, 23:33

larry_boy написа:...

Факта че са на безброй километри и все още в движение автокматично изключва това че са недоразумение. Но както и да е и тази тема заминава към спора колко е двигател тдс-а и колко не, който е безкраен. Да, иска си своето и на време но кой двигател не е така.
Последна промяна gentata на 21 Сеп 2014, 17:31, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от turbo » 05 Сеп 2014, 8:27

Колега Бонг, тъй като има една тема за E90, което е пострадало доста и то поради кофти филтър за картерните газове вероятно, се запитах дали и при тебе няма да се окаже нещо такова.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от bong_666 » 05 Сеп 2014, 11:12

Ще я погледна тази тема, за момента имам съмнения клапана да е направил проблем, да се вдигнало много налягането на картерните газове и да е избило от където е било най лесно. След малко отивам при един приятел в халето, защото тук се сцепи да вали а гараж нямам, и започвам да сменям всичко което ми е дало проблем + капака на клапаните (комплект с клапана и мрежата)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от Z3Ro* » 05 Сеп 2014, 12:45

Пичове, за мен е нормално да хвърли масло тоя мотор при положениер че колегата казва, че му е налял 7.8 литра - това е точно литър над това, което дават в Аутодата за мотора. Като се напълни филтъра го сложете 7.1 - 7.2 литра максимум. Ако не го гори, при това положение няма как да не го изхвърли... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от bong_666 » 05 Сеп 2014, 13:31

незнам кое е нормално и кое не, обаче да нямам букса до това от снимката май със сигурност не е нормално, също не е нормално и да излиза вода от кулера при разкачен маркуч между тръбата и колекторите.

DSC_0001.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от ShibinG » 06 Сеп 2014, 10:39

малко офф от темата къде се намират тези клапан и мрежичка ,които трябва да се почистят ?
6>4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от bong_666 » 06 Сеп 2014, 13:16

Намират се от вътрешната страна на капака на клапаните (онзи на който пише BMW). Сваляш кутията на въздушния филтър, отвиваш болтовете на капака и после върху самия капак има една ламарина, след като и отвиеш и на нея болтовете ще ги видиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от bong_666 » 07 Сеп 2014, 11:29

Една питанка към колегите които са по-напред с материала, преди да тръгна да търся инсталация : от снимките които съм пуснал, на е39 това ли е комютъра и нормално ли е от инсталацията да имам толкова много изолирани кабели ? Направи ми също впечатление че в буксата за компютъра ги нямаше всичките кабелни обувки (около 20-30% липсваха) а на самия компютър всичките бяха налични ... :?:

dvigatel instalaciq - 1.jpg

dvigatel instalaciq - 3.jpg

dvigatel instalaciq - 2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: гр. Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS

Re: изхвърли маслото 525 tds

Мнение от Val-Kris » 21 Сеп 2014, 17:18

Здравейте, при мен колата ми изхвърли маслото от запушен радиатор на кулера (не доброто му охлаждане) питата се беше наблъскала с кал и боклуци и на връщане от Бургас-Пловдив със поддържана скорост около 150-170 на моменти и повечко явно е позагряло и беше хвърляла от където падне :). След сваляне и хубаво почистване на кулера и маркучите към него не съм имал повече проблеми. Колата е 525 Tds

П.С. А в сервиза искаха да правят основен ремонт, но това е друга тема
Дано съм бил полезен с нещо и моля ако колегата разбере при него от какво е хвърлило масло да сподели. Поздрави
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook