Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Днес се появи много странен проблем. Попринцип съм забелязал, че след използване на климатика колата ми започва да придърпва на ниските обороти и като покарам с изключен климатик проблема изчезва. Но днес пак след използване на климатика, колата започна да прекъсва много сериозно и загуби мощност. Имам елм и като закачих колата ми изкара следните грешки P0301 (cylinder 1 misfire), P0303 (cylinder 3 misfire) и P0170 (fuel trim error). Съответно аз изгасих колата и изчистих грешките и се оправи покарах я пак и пак се появи същият проблем със същите грешки. Дайте ми някакви насоки. Възможно ли е да има нещо общо с климатика? Имам проблем и с климатика и избягвам да го пускам, появява се едно гадно щракане между 1500 - 2000 оборота, предполагам идващо от компресора. Могат ли да имат нещо общо двата проблема?
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Здравей , колега провери всички тези датчици и кабелите към тях , дали не смуче въздух от някъде , налягане на горивото . Не мисля че проблема е от климатика



- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Няма проблем , ако ти трябва нещо за датчиците казвай да ти дам параметрите им . 


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Забравих да кажа още нещо. Колата я купих преди няма и месец и кутията на въздушния фитър е срязана долу към калника сиг с цел някакъв перформънс но мен ми се струва че не е много удачно и от там можеби смучи топъл въздух, възможно ли е там да е проблема, а и забравих с филтър панелен K&N е.
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Не е от филтъра , говоря за смучене на въздух от уплътнения след в.филтър , можеш да погледнеш и вакуума на горивната рейка да не е откачен или да е спукан маркуча му.
Това по-долу е рейката с дюзите вакуум рег. седи в края и погледни в тънката тръбичка има ли маркуч и дали е здрав .

Това по-долу е рейката с дюзите вакуум рег. седи в края и погледни в тънката тръбичка има ли маркуч и дали е здрав .


- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Да не би проблема да ти идва от компресора на климатроника, и да ти тормози двигателя ? всичко нормално ли се върти там ролките електромагнитния клапан ?
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
hacker4eto1 написа:Да не би проблема да ти идва от компресора на климатроника, и да ти тормози двигателя ? всичко нормално ли се върти там ролките електромагнитния клапан ?
Имам проблем попринцип с климатика. Чува се един тракащ звук когато климатика е пуснат в промеждутъка между 1500 и 2000 оборота (само при пуснат климатик), но прекъсването се случва и при спрян климатик. Хич не съм на ясно с тия климатици

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Щом имаш проблеми и при изкл. климатик и с тези грешки , отиваш на бензинов филтър,въздушен филтър, горивна помпа, свещи ,бобини,евентуално дюзи..
Като за начало ще те посъветвам да си измериш налягането на бензиновата рейка в какви граници е и да следиш за спадане на налягането.
Като за начало ще те посъветвам да си измериш налягането на бензиновата рейка в какви граници е и да следиш за спадане на налягането.
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Колега , пропуснах да ти пиша за климатика , провери така наречения "съединител" на компресора реално то е ел. магнит който зацепва самия компресор (иначе знаеш че се върти непрекъснато но само шайбата ) обикновено той се раздрънква , лошото е че нямам спомен дали се продаваше като отделна част мисля че беше целия компресор поне от BMW не излиза като отделна позиция , има един сервиз тук в който ги правят но едва ли ти върши работа чак в София .
Изглежда горе-долу така >>>
P.S. този не е от BMW
Изглежда горе-долу така >>>

P.S. този не е от BMW

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Малко да възобновя темата.
Проблема с прекъсването беше изчезнал за известн време, но днес пак се появи
. Колата има колебание в оборотите още със запалването и тресе, реших да пробвам какво ще стане като откача дебитомера, със самото откачане колата леко се изфорсира и оборотите се стабилизират (пак не работи супер гладко, но значително по-добре откокото с дебитомера). Освен това при две запалвания ми се случи оборотите да играят надолу-нагоре в интервал около 300-400 оборота, така 5-6 пъти и се кротват. Означава ли това 100%, че дебитомера е за смяна или може да е от нещо друго. Само да кажа, че преди около месец съм го чистил със CRC спрей за дебитомери и явно това не помага.
Проблема с прекъсването беше изчезнал за известн време, но днес пак се появи

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Дебитомера го изкл. само при изкл. кола а не докато работи.
Когато колата загрее оборотите играят ли така ?
Когато колата загрее оборотите играят ли така ?
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
hacker4eto1 написа:Дебитомера го изкл. само при изкл. кола а не докато работи.
Когато колата загрее оборотите играят ли така ?
Те не играят стрелката видимо почти е закована но се усещат колебания (вибрации).
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
luizov написа:Малко да възобновя темата.
Проблема с прекъсването беше изчезнал за известн време, но днес пак се появи. Колата има колебание в оборотите още със запалването и тресе, реших да пробвам какво ще стане като откача дебитомера, със самото откачане колата леко се изфорсира и оборотите се стабилизират (пак не работи супер гладко, но значително по-добре откокото с дебитомера). Освен това при две запалвания ми се случи оборотите да играят надолу-нагоре в интервал около 300-400 оборота, така 5-6 пъти и се кротват. Означава ли това 100%, че дебитомера е за смяна или може да е от нещо друго. Само да кажа, че преди около месец съм го чистил със CRC спрей за дебитомери и явно това не помага.
Колега, трябва да се провери клапана за вентилация на картерните газове и изобщо какво става с вакума в смукателният колектор. Имаш записани пропуски в запалването в два цилиндъра- трябва да се провери какво точно се случва. Добре е да се провери и горивоподаването, в момента когато колата има проблем с оборотите- пишеш, че е доста осезателно при първоначалното запалване. По отношение на дебитомера- не можеш да установиш просто с изключването му дали е дефектирал, може да вкарваш двигателя в някаква форма на авариен режим, която да завоалира истинският проблем.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
zvetiko написа:luizov написа:Малко да възобновя темата.
Проблема с прекъсването беше изчезнал за известн време, но днес пак се появи. Колата има колебание в оборотите още със запалването и тресе, реших да пробвам какво ще стане като откача дебитомера, със самото откачане колата леко се изфорсира и оборотите се стабилизират (пак не работи супер гладко, но значително по-добре откокото с дебитомера). Освен това при две запалвания ми се случи оборотите да играят надолу-нагоре в интервал около 300-400 оборота, така 5-6 пъти и се кротват. Означава ли това 100%, че дебитомера е за смяна или може да е от нещо друго. Само да кажа, че преди около месец съм го чистил със CRC спрей за дебитомери и явно това не помага.
Колега, трябва да се провери клапана за вентилация на картерните газове и изобщо какво става с вакума в смукателният колектор. Имаш записани пропуски в запалването в два цилиндъра- трябва да се провери какво точно се случва. Добре е да се провери и горивоподаването, в момента когато колата има проблем с оборотите- пишеш, че е доста осезателно при първоначалното запалване. По отношение на дебитомера- не можеш да установиш просто с изключването му дали е дефектирал, може да вкарваш двигателя в някаква форма на авариен режим, която да завоалира истинският проблем.
Ами май следващото нещо което ще направя е да сменя клапана за картерните газове.
За него имам един въпрос. Понеже съм почти сигурен, че ще се наложи да сменя и маркучите се питам дали не може те да се заменят с обикновенни маслоустойчиви маркучи? Не че е проблем да сменя маркучите с оригинални такива, но реално дали има някаква съществена полза от това?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани