Въпроси за 525 tds Touring
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Въпроси за 525 tds Touring
Привет маниаци! Утре ще се разделям с Е36 318 и ми предстои покупка на друг автомобил. За сега съм се спрял на Е39 525 tds touring. Ще търся в ценовия диапазон от 2700 до 3000 лв. Имам няколко въпроса и вярвам, че вие ще ми помогнете и дадете информация. Прочетох някъде, че този мотор не е особено сполучлив, така ли е и къде са му слабите места. То и за моя М40 се пише, че е най калпавия бензинов мотор, но аз за 9 години съм нямал проблеми. Колко харчи градско и извънградско, не гледам официалните параметри, по добре да кажете вие от извора. Проблеми с ламарините навярно няма, като съдя по моята Е36.
Re: Въпроси за 525 tds Touring
За 2500- 3000 лв ще вземеш чуден tds колега. Напиши в Търсачката (проблем tds) и ще ти стане ясно какви са му проблемите. А и другото което се сещам е , че ще бъде на Реални има няма 160 000 км 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Колега прочети E39 Tips & Tricks преди да пускаш нови теми за покупка или пък инфо за Е39. В темата са събрани 90% от болежките не само на тдс-а ами и на Е39 като модел на BMW. А в Е34 раздела има не една-две съдържателни теми за ТДС двигателя.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Привет , относно слабите места на мотора - всичко е на кьсмет . Моето го купих преди почти осем години и не сьм пипал нищо освен консумативи / свещи , масла филтри , ремьци / . Мотора е чипосван преди 4 години и почти винаги се кара на обороти особенно извьн града . Дано да случиш на читав мотор и кола , УСПЕХ . 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Колега, трябва да внимаваш да не вземеш кола с двигател, на който "плочката" или веригата са за смяна.
За "плочката" ще разбереш, ако променя празните обороти, когато въртиш волана или когато включиш някой електрически консуматор.
Веригата издържа около 250- 300 000км и трябва да се смени, защото става проблемен топлият старт. Понеже едва ли ще намериш кола да кажем на около 150 000км, търси на около 350000км където, ако няма проблем с топлият старт веригата е сменена. По принцип за състоянието на веригата може да се разбере по положението на предната шпилка, която държи ГНП към двигателя- трябва да е поне по средата на елипсовидният отвор на помпата. Ако шпилката е в долната част на отвора, значи цялата възможност за компенсиране на разтягането на веригата е изчерпана, може да очакваш труден топъл старт и смяна на верига. За състоянието на веригата може да се разбере и по звука- мек звук от двигателя, означава, че не е проблемна, при твърдо "чукане" може да очакваш проблеми с нея.
Е, има и още тънкости, да кажем прословутото стоене на стрелката за температура на антифриза, при всички условия на шофиране, на 12 часа без 1минута, но колегата те е насочил къде да прочетеш за повече информация. Ако имаш възможност, нека някой да закачи колата за диагностика- ще може да се види състоянието на доста възли, начело с двигателя, на колата. Успех с покупката.
За "плочката" ще разбереш, ако променя празните обороти, когато въртиш волана или когато включиш някой електрически консуматор.
Веригата издържа около 250- 300 000км и трябва да се смени, защото става проблемен топлият старт. Понеже едва ли ще намериш кола да кажем на около 150 000км, търси на около 350000км където, ако няма проблем с топлият старт веригата е сменена. По принцип за състоянието на веригата може да се разбере по положението на предната шпилка, която държи ГНП към двигателя- трябва да е поне по средата на елипсовидният отвор на помпата. Ако шпилката е в долната част на отвора, значи цялата възможност за компенсиране на разтягането на веригата е изчерпана, може да очакваш труден топъл старт и смяна на верига. За състоянието на веригата може да се разбере и по звука- мек звук от двигателя, означава, че не е проблемна, при твърдо "чукане" може да очакваш проблеми с нея.
Е, има и още тънкости, да кажем прословутото стоене на стрелката за температура на антифриза, при всички условия на шофиране, на 12 часа без 1минута, но колегата те е насочил къде да прочетеш за повече информация. Ако имаш възможност, нека някой да закачи колата за диагностика- ще може да се види състоянието на доста възли, начело с двигателя, на колата. Успех с покупката.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Благодаря ви, колеги. Ясно е, че няма да намеря кола на 150 000 км. Ще е на примерно 220- 250 000. А това с чуден tds за 3000 лв него разбрах. Дали се бъзикаш или наистина за тези пари може да се намери добра Е39.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпроси за 525 tds Touring
За тези пари е възможно:
1. Да попаднеш на читава 39-ка ако човека дето я продава е на зор, ама може да е на зор заради -> т.3
2. Да попаднеш на такава за бърза печалба - закупена е изгодно от накой търговец, който изобщо незнае какво продава. В този случай с пълна сила влиза момента с късмета.
3. Да попаднеш на такава на която им има нещо или е тръгнало да се появява нещото
.
Както се казва всичко е до късмет и преценка.
1. Да попаднеш на читава 39-ка ако човека дето я продава е на зор, ама може да е на зор заради -> т.3
2. Да попаднеш на такава за бърза печалба - закупена е изгодно от накой търговец, който изобщо незнае какво продава. В този случай с пълна сила влиза момента с късмета.
3. Да попаднеш на такава на която им има нещо или е тръгнало да се появява нещото

Както се казва всичко е до късмет и преценка.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Много гледане му е майката. Аз когато купувах мойта обиколих абсолютно всички TDS Touring, които се предлагаха на пазара, включително и няколко в провинцията, че и капарирах една (в последствие се оказа, че е в период на полуразпад под лачените ламарини и салон
). 99.9% от колите са страшни гробници за парите, които си написал, но надеждата умира последна. Аз за 3500 взех кола в отлично състояние, перфектна история, малко км и за капак Individual
Задължително води някой, който разбира от TDS като ходиш да гледаш някоя кола
Успех


Задължително води някой, който разбира от TDS като ходиш да гледаш някоя кола
Успех
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Въпроси за 525 tds Touring
Сега ми е щукнала друга идея- Да взема 530D. Ще се понабутам малко, но четох, че мотора е по добър и по икономичен ( това е относително според мен). Да попитам може ли да се чипоса и колко вдига чипът. За бензиновите зная, че вдигат около 10 %.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпроси за 525 tds Touring
ivopicha написа:Сега ми е щукнала друга идея- Да взема 530D. Ще се понабутам малко, но четох, че мотора е по добър и по икономичен ( това е относително според мен). Да попитам може ли да се чипоса и колко вдига чипът. За бензиновите зная, че вдигат около 10 %.
Това означава цената поне х 2 и според мен 530D след 2000 г. за 5500-6000 лв. не си струва покупката. Мотора на 530D е по-добър, по-мощен, по-икономичен от 525TDS не вярвам, дори заради по-големия обем най-малко. Може да се чипоса, чипа вдига до 30% при дизелите.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани