Спортен режим на автоматика (SD)
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
Borymeckata написа:Kris написа:- спирачният ефект на двигателя ще се усеща повече? Следващия път на спускане ще бутна лоста наляво, да видя дали ще има разлика...
За спирачен ефект на двигателя ползвам ръчното превключване. Като цяло върши работа, но от време на време му помагам и със спирачка, че се притеснявам примерно да не прегрее кутия или нещо друго от тоя сорт. Зависи от наклона.
А при спортен режим и при мен е SD. Аз също мисля, че освен да държи мотора в по-високи обороти друго не прави.
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
S - със сигурност не е зимен режим, по скоро ръчния режим може да помага зимата. Примерно когато е много хлъзгаво да тръгнеш от място от 2-ра или 3-та скорост, за да не превърта и да създава ситуации. Както и по наклон да задържиш на някоя предавка и да не държиш като луд спирачката, която хем да не прегрява (ако достатъчно дълъг наклона) хем колата да не набира скорост повече от това което искаш (естествено пак зависи от наклона, и може да помагаш с някое чукване на спирачката).
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
Kris написа:S - със сигурност не е зимен режим, по скоро ръчния режим може да помага зимата. Примерно когато е много хлъзгаво да тръгнеш от място от 2-ра или 3-та скорост, за да не превърта и да създава ситуации. Както и по наклон да задържиш на някоя предавка и да не държиш като луд спирачката, която хем да не прегрява (ако достатъчно дълъг наклона) хем колата да не набира скорост повече от това което искаш (естествено пак зависи от наклона, и може да помагаш с някое чукване на спирачката).
на 3 с автоматик не можеш да тръгнеш
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
adovet написа:Kris написа:S - със сигурност не е зимен режим, по скоро ръчния режим може да помага зимата. Примерно когато е много хлъзгаво да тръгнеш от място от 2-ра или 3-та скорост, за да не превърта и да създава ситуации. Както и по наклон да задържиш на някоя предавка и да не държиш като луд спирачката, която хем да не прегрява (ако достатъчно дълъг наклона) хем колата да не набира скорост повече от това което искаш (естествено пак зависи от наклона, и може да помагаш с някое чукване на спирачката).
на 3 с автоматик не можеш да тръгнеш
Можеш, но зависи от колата.

До преди няколко години карах Е39 540iA, и си тръгваше на трета. Даже веднъж на една лозен-ска, павирана и стръмна улица, заснежена с около2 см сняг, добре че беше това че иначе нямаше тръгване (нагоре). Въпреки че бях с чисто нови зимни гуми (премиум марка). Просто колата като я пипнеш малко и полудяваше, а без DSC само пушеци. За това: ръчен режим, трета ми излезна като най-високата предавка (като вкараш ръчен режим и докато си на място буташ бързо лоста напред до 5-та, след около секунда колата си сваля на най-високата предавка на която можеш да тръгнеш) на която мога да тръгна и лекинко с газта и колата си тръгна без проблеми.
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
В ръководството за употреба за BMW X5 е написано ясно, че това е спортен режим, а след първото докосване към +/- става ръчен режим. То и затова пише M/S.
M/S Manual mode and
Sport Program
When you change from D to M/S, the
Sport Program is activated. This is indicated
by "D S" in the transmission
range display. The Sport Program is
designed for performance-oriented
driving.
With the first brief touch, the automatic
transmission shifts from the Sport
Program to the manual mode.
Whenever you tap the selector lever in
the "+" direction, the transmission shifts
up, and when you tap it in the "–" direction,
the transmission will shift down.
Depending on the equipment version,
1 to 5 or M1 to M5 is indicated in the
transmission range display.
M/S Manual mode and
Sport Program
When you change from D to M/S, the
Sport Program is activated. This is indicated
by "D S" in the transmission
range display. The Sport Program is
designed for performance-oriented
driving.
With the first brief touch, the automatic
transmission shifts from the Sport
Program to the manual mode.
Whenever you tap the selector lever in
the "+" direction, the transmission shifts
up, and when you tap it in the "–" direction,
the transmission will shift down.
Depending on the equipment version,
1 to 5 or M1 to M5 is indicated in the
transmission range display.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
gentata написа:Разликата е че предавките се превключват на по-високи обороти и съответно по-голяма мощност на двигателя от там каляскатастава доста по-пъргава от колкото е на D.
А вдига ли разхода на гориво? Един колега кара Е70 само на спор режима, което според мен не е нормално, разхода му не пада под 14,5-15, дори извънградско.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Спортен режим на автоматика (SD)
rafa224 написа:gentata написа:Разликата е че предавките се превключват на по-високи обороти и съответно по-голяма мощност на двигателя от там каляскатастава доста по-пъргава от колкото е на D.
А вдига ли разхода на гориво? Един колега кара Е70 само на спор режима, което според мен не е нормално, разхода му не пада под 14,5-15, дори извънградско.
Естествено че вдига разхода
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани