Загрява на висока скорост.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Загрява на висока скорост.
Ходих до Пловдив и на магистралата като реша да карам с над 140км/ч на равно, абе като дам повече газ, почва да се вдига температурата. Като си загнездя крака така, че да ми седи разходомера на 9 литра - т.е 140 по нанадолнище и 100 на баири, нямам никакви проблеми. Колата не беше натоварена - бяхме двама с по една раница. В града колкото и да я пържа и да я тормозя пак нямам проблеми. Само на дълъг път грее.
Термостатът е сменен преди 2 месеца - Thomson, с него и антифризът. Не губи антифриз, т.е. помпата не капе, ама дали работи както трябва...Радиатора ме съмнява, ама не е малко пари нов и искам да съм сигурен, че е за смяна. Дайте идеи как да го хвана в местопрестъпление и дали има други заподозряни.
Благодаря ви предварително.
Термостатът е сменен преди 2 месеца - Thomson, с него и антифризът. Не губи антифриз, т.е. помпата не капе, ама дали работи както трябва...Радиатора ме съмнява, ама не е малко пари нов и искам да съм сигурен, че е за смяна. Дайте идеи как да го хвана в местопрестъпление и дали има други заподозряни.
Благодаря ви предварително.
Дай 102% от себе си! Винаги...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
viper написа:Виско
При висока скорост не трябва ли мотора да се охлажда по-добре от самата въздушна струя? Според мен ако е от виското ще прегрява когато е в задръстване например.


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Загрява на висока скорост.
Putzmeister написа:....абе като дам повече газ, почва да се вдига температурата.....
Аз си имах същите грижи - ново виско и всичко се оправи

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Според мен виското не е проблем защото съм имал не веднъж проблеми със охлаждането и виското дава ядове при градско каране когато въздушната струя е слаба и трябва пронудително да се осигурява въздушен поток през охладителния радиатор на двигателя!
Проблем в твоя случай може да идва от запушен радиатор което е от голямо значение когато мотора се товари на високи скорости и под голям товар! Тогава е нужно добро охлаждане, а въздушната струя минаваща през радиатора е толкова силна че виското по скоро я спира
Проблема може да не е само от вътрешно запушване на радиатора... огледай го отпред да няма много боклуци който да спират въздуха да минава спокойно през ламелите, огледай да не е замазан отзад от към перката радиатор следствие от сблъсъци и опирания на перката в радиатора както и при работа на нескопосани майстори който замазват ламелите и значително се намалява полезната площ на радиатора!
Аз имах проблем със един радиаторвтора употреба (след 200 км/ч стрелката на температурата тръгваше като оборотомер) и след като си поиграх 30 мин да изправя всички смачквания и го измих с пароструйка отзад напред да излезнат всички боклуци, листа и пухове се усети значитлно подобрение!
Другия вариант е да не ти отваря добре термостата! На предпоследния мотор който качвах се появи и такъв проблем! Купих нов термостат за 12 лв и проблема остана...след като подмених всичко (вклчително и цилинровата глава) и проблема остана стигнах до термостата и купих оригинален Валер след което заспа!
Температурата ми застана на ту минътс то миднайт (12 без 2). А преди това със стария термостат ми седеше на бялата черта преди средата при нормално каране което ме навеждаше на мисълта че термостата отваря идеално, но се оказа че е отварял рано, но не до край
Успех! Пиши ако има развитие
Проблем в твоя случай може да идва от запушен радиатор което е от голямо значение когато мотора се товари на високи скорости и под голям товар! Тогава е нужно добро охлаждане, а въздушната струя минаваща през радиатора е толкова силна че виското по скоро я спира

Проблема може да не е само от вътрешно запушване на радиатора... огледай го отпред да няма много боклуци който да спират въздуха да минава спокойно през ламелите, огледай да не е замазан отзад от към перката радиатор следствие от сблъсъци и опирания на перката в радиатора както и при работа на нескопосани майстори който замазват ламелите и значително се намалява полезната площ на радиатора!
Аз имах проблем със един радиаторвтора употреба (след 200 км/ч стрелката на температурата тръгваше като оборотомер) и след като си поиграх 30 мин да изправя всички смачквания и го измих с пароструйка отзад напред да излезнат всички боклуци, листа и пухове се усети значитлно подобрение!
Другия вариант е да не ти отваря добре термостата! На предпоследния мотор който качвах се появи и такъв проблем! Купих нов термостат за 12 лв и проблема остана...след като подмених всичко (вклчително и цилинровата глава) и проблема остана стигнах до термостата и купих оригинален Валер след което заспа!
Температурата ми застана на ту минътс то миднайт (12 без 2). А преди това със стария термостат ми седеше на бялата черта преди средата при нормално каране което ме навеждаше на мисълта че термостата отваря идеално, но се оказа че е отварял рано, но не до край

Успех! Пиши ако има развитие


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Дилян Пенчев написа:Според мен виското не е проблем защото съм имал не веднъж проблеми със охлаждането и виското дава ядове при градско каране когато въздушната струя е слаба и трябва пронудително да се осигурява въздушен поток през охладителния радиатор на двигателя!...
И аз това исках да кажа.
А има ли вариант системата да се е задръстила нещо? Преди 2 зими с 18-ката имаше проблем с парното - стрелката сочи 12 без малко, а парното вкарва студенти в купето. В сервиз махнаха радиаторите и ги промиха със сода каостик и всичко заспа.

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Дилян Пенчев написа:......мотора се товари на високи скорости и под голям товар! Тогава е нужно добро охлаждане, а въздушната струя минаваща през радиатора е толкова силна че виското по скоро я спира...
А сега си представи, че виското е скапано и не се върти... дали не действа като допълнителна тапа?

viper написа:А сега си представи, че виското е скапано и не се върти... дали не действа като допълнителна тапа?
Днес като така и така ми е тръгнало да те репликирам (:mhihi:):
еми дори и това да е случката (а то обикновено не е - виското макар и скапано се върти все пак (но не и достатъчно бързо)) при 140 км/х няма почти никакво значение.
На бялата ми лястовица виското е така - върти колко да не е без хич и на извънградско дори и августовските жеги никога не е греела, докато по жълтите павета почва да вдига t.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
stenly написа:viper написа:А сега си представи, че виското е скапано и не се върти... дали не действа като допълнителна тапа?
Днес като така и така ми е тръгнало да те репликирам (:mhihi:)
Продължавай... и ще гледаш капачка през крив макарон

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Боби, аз съм карал без виско цяло лято, и знам много добре кога колата загрява и трябва да карам на парно, и кога не загрява и мога да пусна студеното
Даже като пускаш сайта на главната страница има една такава снимка как съм си отворил предия капак да дишам на Бухово

Даже като пускаш сайта на главната страница има една такава снимка как съм си отворил предия капак да дишам на Бухово

Последна промяна Дилян Пенчев на 23 Окт 2006, 13:32, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ас имах същия проблем с е28-цата оказа се радиатор признаците бяха същите
може да го привериш като загрееш колата до нармална t и опипаи радиатора навсякаде ли е загрят равномерно ако има запушване ще разбереш.
може да го привериш като загрееш колата до нармална t и опипаи радиатора навсякаде ли е загрят равномерно ако има запушване ще разбереш.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
А при мен почва да загрява при 200+ , но тогава и оборотите са 5900+
Но при мен нормалното положение на температурата е 2мм след първата бяла ( 1/4 ) ,
и след 200 км/ч отива на средата и връщам инстинктивно педала

Но при мен нормалното положение на температурата е 2мм след първата бяла ( 1/4 ) ,
и след 200 км/ч отива на средата и връщам инстинктивно педала

- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Благодаря на всички за изчерпателните и бързи отговори.
Това, което мога да добавя е: радиаторчето е чисто, на вид поне, от 2те му страни няма криви ламели. Ще взема да се дигна да го пръсна с пароструйка за да изключа тотално мръсотията, но не ми се занимава с празнене, сваляне... Дайте, моля, контакт на пичага, който да си изкарава парите по тоя начин ( е баш само по тоя да ги прави не вярвам де
) та да съм сигурен.
За термостата - на 5 месеца е и беше към 40-50 лв - Thomson. Изчетох бая за тея известни термостати, ама и предния си беше такъв и реших, че като си дойде с него от Австрия колата ще е барем надежден.
И последно - като пусна парното на полувина, мога да си карам поне с 20-30 км/ч повече - абе малко не и достига на с-мата да си заспи. Което май значи, че е тая задръстена мръсотия в радиатора виновникът? Пишете и за да и за не.
Благодаря ви предварително.
Това, което мога да добавя е: радиаторчето е чисто, на вид поне, от 2те му страни няма криви ламели. Ще взема да се дигна да го пръсна с пароструйка за да изключа тотално мръсотията, но не ми се занимава с празнене, сваляне... Дайте, моля, контакт на пичага, който да си изкарава парите по тоя начин ( е баш само по тоя да ги прави не вярвам де

За термостата - на 5 месеца е и беше към 40-50 лв - Thomson. Изчетох бая за тея известни термостати, ама и предния си беше такъв и реших, че като си дойде с него от Австрия колата ще е барем надежден.
И последно - като пусна парното на полувина, мога да си карам поне с 20-30 км/ч повече - абе малко не и достига на с-мата да си заспи. Което май значи, че е тая задръстена мръсотия в радиатора виновникът? Пишете и за да и за не.
Благодаря ви предварително.
Дай 102% от себе си! Винаги...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани