In Pro или Depo
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: In Pro или Depo
steeN написа:Аз имам предвид вграждане на фар от друга кола с "истински" ксенон. Това с ксеноновите крушки във халогенни фарове не ме кефи.
Между другото и аз бях скептичен, ама на някой лупи се получава и работи. Едни от тях са тези на Depo-то с ангелските очи. Тия фарове ги бях взел със ксенона директно и исках неисках така ги сложих. Само ще ти кажа, че всеки, който е седнал вечер в колата, като пусна фаровете гледаше ей така

Включително един приятел с М5-ца и оригинална хела с ксенон, вика тва не може да е китайски ксенон, то повече свети от моите

И нямаше заслепявания или нещо такова, фарове като ги сменям винаги отивам да ги регулират, всичко беше точно - имаха отличен cut off, осветяваха табели перфектно и никой не ми е присветнал през цялото време, докато съм карал с тях.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: In Pro или Depo
ОК, ще го имам на предвид. То и в момента имам да правя други неща и външния вид ми е на заден план. Просто както винаги повече ми се занимава с глупости от колкото да взема нещо готово...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: In Pro или Depo

DJ auto също светят прилично за афтърмаркет. Визията им доближава повече тази на Бош. Голямо предимство е, че водачите за мигачите са меки като гума! И доста лесно се огъват, и така няма да се отчупят лесно от корпуса.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: In Pro или Depo

С ксенон 45 Вата съм, крушките са сменяни скоро в комплект, Бош-а е от англичанка, т.е. с въртяна лупа.
Предимството на нови Депо или Инпро за мен е само в новите челни стъкла, които както знаем при е36 са от стъкло и не се полират. Нов фар стои много свежо на Е36-ца.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: In Pro или Depo
Аз точно от пластмасови стъкла бягам. Информативно, колко кинти вървят ЗКВ и Бош на старо? Новите са на някакви абсурдни цени, които не са оправдани за допотопната H1 технология. Че те още Е30ките бяха с такива... (въпреки, че от фаровете на Е30 само добри спомени).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: In Pro или Depo
за мен лично бош с лупа,добре почистен вътре и правилно регулиран ,свети най-добре,на едната ми кола са бош,на другата бяха зкв,който също светят добре без да съм ги разглобявал за почистване.ИНпро-то не могат да светят така,не концентрират толкова добре светлината,а относно пластинката на различни модели съм я виждал по различен начин слоцена,на някой е в долния край,на някой в горния,на ин про е в долния и това ме заблуди за правилната светлина,но без нея нищо не става и си я монтирах пак и светят добре,та моята класация за качество нарежда бош на първо място,след това зкв,след това ин про,след това депо,поне от тези с който съм се сблъсквал,на ин про-то ми харесаха ангелските очи,по-добре са от ццфл-а и затова оставих тях,нямам хубав апарат да снимам как светят
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: In Pro или Depo
Смея да поспоря за качеството на бош спрямо зкв.
За последната година съм разглобил доста от двата модела. Някои пускаха влага, други не бяха пипани и вътре своеве прах. Само на бошове срещнах окислени метални елементи отзад при крушката. А на един дори му беше избила ръжда по скобите държащи лупата все едно е плувал под вода. А фарът не беше отварян до този момент и явно влага е влизала от доста места.
Рефлекторите им в момента в който видят вода - моментално избиват на някои места петънца и дори избеляват. Дори и при внимателно почистване или измиване това се случва. При зкв - директно под чешмата, после сапунка с пръсти, после микрофибърна кърпа и остават във вида преди миенето без промяна на покритието.
Сивата пластмасова опора зад рефлектора на боша е доста чуплива. Трябва да се внимава при повторно връщане на винтовете, да не се разцепи в леглата им. Особено тези легла, които се виждат около лупата през стъклото.
Като цяло пластмасата на бошовете се чупи по лесно спрямо зкв. Но си е факт, че след като навършат пълнолетие и двата модела се одървят и трябва да се внимава при демонтаж-монтаж.
На ЗКВто най-трошливи са страничните щипки. Но с тях и без тях си има други метални скоби за крепеж.
ЗКВто най-голям минус му е тази видна карантия при лупата - винтовете за позициониране на лупата спрямо дългия. Също за тях - трябва да се маркират позициите им при сваляне, че после става весело ако се завият едно към гьотере. Ще има сваляй, регулирай, слагай, сваляй, регулирай... и така до безкрай.
На ЗКВто шестограмите за реглаж превъртат по лесно от тези на бош. Желателно е при реглаж на място на неизмит фар - да се пръсне малко смазка преди да въртите с отвертката или шестограма. Ако е попаднала мръсотия на зъбците - няма да разберете как ще превърти и после реглажа става непотребен отгоре.
Аз лично не бих отказал пластмасова плака на мястото на стъкленицата на който и да е фар. Ясно е, че стъклото като се налющи от камъчета няма как в "домашни" условия да го възстановим. Другото е, че стъклото много трудно може да се отдели от рамката и да се подмени и залепи качествено с ново и без да пропуска влага.
Отделно стъклото е по-лош топлообменник спрямо "пластмасова" плака и спомага доста за задържането дълго време на конденза.
Неприятно е измит перфектно фар и като съзреш най-малките точици и драскотинки по стъклото ти призлява. Плаката може да се полира по лесно и лакира по добре и все ще е като нова.
За последната година съм разглобил доста от двата модела. Някои пускаха влага, други не бяха пипани и вътре своеве прах. Само на бошове срещнах окислени метални елементи отзад при крушката. А на един дори му беше избила ръжда по скобите държащи лупата все едно е плувал под вода. А фарът не беше отварян до този момент и явно влага е влизала от доста места.
Рефлекторите им в момента в който видят вода - моментално избиват на някои места петънца и дори избеляват. Дори и при внимателно почистване или измиване това се случва. При зкв - директно под чешмата, после сапунка с пръсти, после микрофибърна кърпа и остават във вида преди миенето без промяна на покритието.
Сивата пластмасова опора зад рефлектора на боша е доста чуплива. Трябва да се внимава при повторно връщане на винтовете, да не се разцепи в леглата им. Особено тези легла, които се виждат около лупата през стъклото.
Като цяло пластмасата на бошовете се чупи по лесно спрямо зкв. Но си е факт, че след като навършат пълнолетие и двата модела се одървят и трябва да се внимава при демонтаж-монтаж.
На ЗКВто най-трошливи са страничните щипки. Но с тях и без тях си има други метални скоби за крепеж.
ЗКВто най-голям минус му е тази видна карантия при лупата - винтовете за позициониране на лупата спрямо дългия. Също за тях - трябва да се маркират позициите им при сваляне, че после става весело ако се завият едно към гьотере. Ще има сваляй, регулирай, слагай, сваляй, регулирай... и така до безкрай.
На ЗКВто шестограмите за реглаж превъртат по лесно от тези на бош. Желателно е при реглаж на място на неизмит фар - да се пръсне малко смазка преди да въртите с отвертката или шестограма. Ако е попаднала мръсотия на зъбците - няма да разберете как ще превърти и после реглажа става непотребен отгоре.
Аз лично не бих отказал пластмасова плака на мястото на стъкленицата на който и да е фар. Ясно е, че стъклото като се налющи от камъчета няма как в "домашни" условия да го възстановим. Другото е, че стъклото много трудно може да се отдели от рамката и да се подмени и залепи качествено с ново и без да пропуска влага.
Отделно стъклото е по-лош топлообменник спрямо "пластмасова" плака и спомага доста за задържането дълго време на конденза.
Неприятно е измит перфектно фар и като съзреш най-малките точици и драскотинки по стъклото ти призлява. Плаката може да се полира по лесно и лакира по добре и все ще е като нова.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: In Pro или Depo
ДЕПО-то е вече при мен... качеството си отговаря на цената
Уикенда се надявам да видя как ще свети, че деня почна да намаля вече и става тегаво. Нещо да внимавам при монтажа освен отстрани захващането на мигачите?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: In Pro или Depo
steeN написа:ДЕПО-то е вече при мен... качеството си отговаря на ценатаУикенда се надявам да видя как ще свети, че деня почна да намаля вече и става тегаво. Нещо да внимавам при монтажа освен отстрани захващането на мигачите?
Това е само, където трябва да се внимава. Ушите горе са здрави, просто трябва да нагласиш добре фара преди това да няма напрежение на релсите на мигача и чак тогава го щракваш. Ако счупиш горната не е фатално, може да се сложи пак без луфт, ако ти се наложи пиши ЛС да ти кажа как става

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: In Pro или Depo
трябва да внимаваш и да го напаснеш правилно за да няма процепи после.
там където се завиват болтовете, под тях има едни кръгли пластмаси(не знам как се казват), като ги отвърташ и завърташ се регулира височината/дълбочината на фара, така че да напасне отпред на решетката.
аз късно зацепих за това
затворих капака и видях, че от дясно не се затваря(фара беше по-високо)
после разглабях да си го оправя..
най-лесно ще видиш тия за дълбочината на горните два болта и ще разбереш.
там където се завиват болтовете, под тях има едни кръгли пластмаси(не знам как се казват), като ги отвърташ и завърташ се регулира височината/дълбочината на фара, така че да напасне отпред на решетката.
аз късно зацепих за това



най-лесно ще видиш тия за дълбочината на горните два болта и ще разбереш.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: In Pro или Depo
Мерси за разясненията. Лесно беше, само имаше само един куц болт от вътрешната страна на фара/долу и нямах толкова дълго удължение та импровизирах с инструментите малко, но стана. Може би още по-добре щеше да стане ако си бях купил нови тия пластмасови истории, за които говориш. Като имам време трябва да ги регулирам или да отида някъде направо да я свършат тази работа
Преди толкова исках да си направя ангелски очи, първата ми тема във форума след като се регистрирах
но сега мисля, че сток вида повече ме кефи.
Междо другото, като гледам тези габарити в дългите може да се ползват като дневни светлини... само едни по-ярки диодни крушки... Трябва да взема и да пробвам, че моите габарити в са мигачите и сега изобщо не ги вързах.



Междо другото, като гледам тези габарити в дългите може да се ползват като дневни светлини... само едни по-ярки диодни крушки... Трябва да взема и да пробвам, че моите габарити в са мигачите и сега изобщо не ги вързах.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: In Pro или Depo
Точно както ти писах на лично и очаквах да го похвалиш тоя юнак за ухото към маската
Аз заради него взех цял комплект инструменти
При него, както и този при мигача предварително преди поставянето на фара - трябва да се навият така, че полагайки долните уши там, тялото да легне добре с премерени луфтове. После самото навиване на видията става по-лесно. Проблем идва от това, че докато се стягат видиите, пластмасовия крепеж може да тръгне да се върти. Така бяга позицията и се разваля фугата и отделно довежда до напрежение в това ухо. После ясно защо точно там често са счупени ушите на фаровете и това идва от издървената пластмаса и стреса който получава от усукване. Зор идва да се държи контра на този крепеж, а това става при свален въздуховод или решетка или цялата броня
При мен дневния модул е толкова намален за дългите, че близо пред колата денем при превключване почти не се долавя разлика в осветеността. Дългите са добре регулирани и до момента не съм притеснил никой от заслепяване. И милиционерите не са ме притеснявали до момента.
Реглажа не би трябвало да е труден и по различен от сток фаровете. Аз си го правя сам и се получава перфе. Дори в момента свети чудесно, като десния ми е ЗКВ, левия Бош и колата денем изглежда кюрава отпред с тези различни лупи


При него, както и този при мигача предварително преди поставянето на фара - трябва да се навият така, че полагайки долните уши там, тялото да легне добре с премерени луфтове. После самото навиване на видията става по-лесно. Проблем идва от това, че докато се стягат видиите, пластмасовия крепеж може да тръгне да се върти. Така бяга позицията и се разваля фугата и отделно довежда до напрежение в това ухо. После ясно защо точно там често са счупени ушите на фаровете и това идва от издървената пластмаса и стреса който получава от усукване. Зор идва да се държи контра на този крепеж, а това става при свален въздуховод или решетка или цялата броня

При мен дневния модул е толкова намален за дългите, че близо пред колата денем при превключване почти не се долавя разлика в осветеността. Дългите са добре регулирани и до момента не съм притеснил никой от заслепяване. И милиционерите не са ме притеснявали до момента.
Реглажа не би трябвало да е труден и по различен от сток фаровете. Аз си го правя сам и се получава перфе. Дори в момента свети чудесно, като десния ми е ЗКВ, левия Бош и колата денем изглежда кюрава отпред с тези различни лупи

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: In Pro или Depo
Ето ми го инструмента... шестограм+удължител
удължителя не ми стигна с 3-4 см сигурно, ако не и по-малко.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: In Pro или Depo
Контра се държи с най-обикновен отворен ключ. Не се разглабят никакви брони и въздуховоди, маха се дифузьора над радиатора, пъха се острани ключа и се стяга, от другата страна по същия начин се слага през дупката на мигача.
Re: In Pro или Depo
Ако имаш предвид пластмасата към бъбреците отвеждаща въздушната струя, то при мен това не става. Моите пластмаси са цели с процеп, през който минава гредата държаща климатичния радиатор и перката. Дори и да се освободят от горе при очиларката, пак няма на къде да се поместят да се бръкне с каквото и да било 

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани