Е39 проблем с климатроника гори и компресор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.07.2013

Е39 проблем с климатроника гори и компресор

Мнение от sandro » 22 Авг 2014, 15:56

Здр. Колеги.
Четох из форума , но така и не ми стана ясно.
Имам следния проблем , вентилатора на парното почна да издава шум все едно е тръгнал да свършва.
За смяна си е , но не съм разглобявал таблото още. След това спря да работи въобще и се пускаше кога иска.
Разбрах , че тръгва като ударя корите под жабката където е таралежа и тръгва веднага.
Тогава реших и таралежа да сменя. Да ама същата работа пак това положение.
Забравих да спомена , че стария компресор ми заби направо запали съединителя на шайбата всичко в дим.
Смених го с нов , и днес пак усетих , че се товари и не съм го пускал повече.
Та може ли да товари компресора ако вентилатора в купето не духа както трябва. Не е спирал да духа , но духа по слабо от обикновено все едно заяжда. И защо при удар на корите под жабката когато спре да върти тръгва отново. Забелязах също , че на по рязък ляв завои вдига оборотите и почва да духа по силно.
Дайте информация защото се пощурих вече. Надявам се тоя компресор да не е свършил и той. Усетих го че започна да товари колата.
Спрях го веднага не съм го пускал пак. Иначе духаше студено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор

Мнение от omegaart » 22 Авг 2014, 19:28

sandro написа:Здр. Колеги.
Четох из форума , но така и не ми стана ясно.
Имам следния проблем , вентилатора на парното почна да издава шум все едно е тръгнал да свършва.
За смяна си е , но не съм разглобявал таблото още. След това спря да работи въобще и се пускаше кога иска.
Разбрах , че тръгва като ударя корите под жабката където е таралежа и тръгва веднага.
Тогава реших и таралежа да сменя. Да ама същата работа пак това положение.
Забравих да спомена , че стария компресор ми заби направо запали съединителя на шайбата всичко в дим.
Смених го с нов , и днес пак усетих , че се товари и не съм го пускал повече.
Та може ли да товари компресора ако вентилатора в купето не духа както трябва. Не е спирал да духа , но духа по слабо от обикновено все едно заяжда. И защо при удар на корите под жабката когато спре да върти тръгва отново. Забелязах също , че на по рязък ляв завои вдига оборотите и почва да духа по силно.
Дайте информация защото се пощурих вече. Надявам се тоя компресор да не е свършил и той. Усетих го че започна да товари колата.
Спрях го веднага не съм го пускал пак. Иначе духаше студено.


едното няма общо с другото , но е хубаво да оправиш и 2-те.

Вътре след удар работи щото явно се "намества" и прави по-добър контакт. Компресора целия ли си го сменил или само шайбата , че не разбрах ? Иначе това за оборотите нормално при положение , че има нещо което товари колата , явно повече от нормалното. Препоръчвам като се махне таблото да се видят как са радиаторите вътре щото 99 % са тръгнали и ако е така е хубаво да ги смениш или поне да ги предвидиш като финанси щото си е ебано сваляне/качване на табло и взимат пара за това , пък и самата кутия с тия всичките неща се сваля трудно.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.07.2013

Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор

Мнение от sandro » 23 Авг 2014, 0:05

По принцип наистина нямат нищо общо.
Компресора целия е сменен той стария беше блокирал.
За вентилатора в таблото видях , че е шибано свалянето.
Иначе чудно ми е защо като го удрям отгоре където е самото моторче не тръгва.
А като ударя отстрани на пасажерската седалка тогава тръгва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: 96' e39 520
Детайли за колата: m52b20

Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор

Мнение от hishnika » 23 Авг 2014, 13:42

Ако сменяш цялото прасе (парното), търси си втора употреба, защото си е набутвация да смениш само вентилатора и после да се окаже и някой радиатор да е запушен, моето прасе го взех за 50 лв от деснячка (напълно оборудван и пасва без проблеми) и го смених за 1 ден (9 часа без помощник и без спирка за ядене :mhihi: ) Преди цялата процедура отиваш да ти източат фреона, след смяната на прасето при пълненето на фреофа, майстора ще огледа и компресора.

Погледни буксата на таралежа, дали е нагоряла, ако е може и това да ти създава проблеми :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook