M54B25 смяна вс. колектор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Re: M54B25 смяна вс. колектор

Мнение от zoomer » 19 Авг 2014, 10:42

може и да си прав. Но единствения начин да се разбере е с тест. + това не забравяй че еку-то си има адаптации, така че може и да компенсира частично/напълно
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 смяна вс. колектор

Мнение от sieskei » 19 Авг 2014, 11:24

zoomer написа:може и да си прав. Но единствения начин да се разбере е с тест. + това не забравяй че еку-то си има адаптации, така че може и да компенсира частично/напълно

Съгласен съм, така е! :)
Сега като се замисля ми се струва, че ако диаметъра на MAF'a е X, a след него Y (Y > X) няма как въздуха в Y да стане повече т.е. колкото е измерил MAF'a толкова ще влезне в колектора, НО пък мощността трябва да дойде от това, че заради Y през X ще мине повече въздух и ако не се стигне тавана на MAF'a би трябвало да няма нужда от MAF на B30.

Само теории развивамe, a май ще трябва да се дадат парите пък ще видим какво ще стане. :D

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook