M54B25 смяна вс. колектор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: M54B25 смяна вс. колектор
може и да си прав. Но единствения начин да се разбере е с тест. + това не забравяй че еку-то си има адаптации, така че може и да компенсира частично/напълно
Re: M54B25 смяна вс. колектор
zoomer написа:може и да си прав. Но единствения начин да се разбере е с тест. + това не забравяй че еку-то си има адаптации, така че може и да компенсира частично/напълно
Съгласен съм, така е!

Сега като се замисля ми се струва, че ако диаметъра на MAF'a е X, a след него Y (Y > X) няма как въздуха в Y да стане повече т.е. колкото е измерил MAF'a толкова ще влезне в колектора, НО пък мощността трябва да дойде от това, че заради Y през X ще мине повече въздух и ако не се стигне тавана на MAF'a би трябвало да няма нужда от MAF на B30.
Само теории развивамe, a май ще трябва да се дадат парите пък ще видим какво ще стане.

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани