Части за Е46 изработени от нас
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Части за Е46 изработени от нас
Хаос написа:Уау. По-аргументирано мнение скоро не бях чел.
Покажи нещо правено от теб, аз сложих ей там горе 2 даже.


Иначе по темата: Биалетката е много хитра и вероятно достатъчно здрава, но и за мен "вероятното" не е достатъчно



- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Части за Е46 изработени от нас
За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.
Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края
Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Части за Е46 изработени от нас
bscsystem написа:За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.
Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края
Ако може и аз да се включа в дискусията

Re: Части за Е46 изработени от нас
Малко прекалявате с притесненията за биалетката, не за друго, ами защото функцията и като част от окачването е супер нищожна. Тя не е носещ елемент. Дори и да карате без биалетки, единствената промяна в колата ще е малко повече клатене на купето, нищо повече. Много от хората не биха и разбрали.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Части за Е46 изработени от нас
bscsystem написа:За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.
Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края
Една преса с индикатор за килограми би ти свършила работа, за да видиш натоварването на биалетката.

Колегите, изказали се за натоварването и изчисленията са прави. Но все пак, това е само една биелтка.


20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани