Неоправяема хидравлика!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от m@rtin » 09 Авг 2014, 23:54

kalingk написа:Пуска се и 3ти от таблото до гм модула.за да може според скоростта на колата да става по стегнат при по висока скорост.Иначе може и без него,но както се върти на място така ще бъде и при 180км

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk



Благодаря колега , а пиновете кои са и от коя букса на таблото ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от ares2 » 11 Авг 2014, 11:15

zAcK написа:
ares2 написа:може ли някои да препоръча за хидравлика от 97' - 98' каква течност да купя?
искам да долея или дори да я заменя до колкото е възможно
на капачката ми пише АТФ онли


Какво не разбра от написаното? Ако не вярваш на писанията ни, ходи в BMW.
Цените на маслото за хидравликата в BMW са идентични на тези в магазините!
Миналата седмица ги проверявах! :bchug: Пък и ти трябва литър. Няма смисъл от тънки сметки :banghead:


разбал съм всичко ,но питах конкретно за марка за течността.
наблюденяита са ми че през зимата поведението на системата е много по лошо от сега. :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от kalingk » 13 Авг 2014, 17:24

m@rtin написа:
kalingk написа:Пуска се и 3ти от таблото до гм модула.за да може според скоростта на колата да става по стегнат при по висока скорост.Иначе може и без него,но както се върти на място така ще бъде и при 180км

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk



Благодаря колега , а пиновете кои са и от коя букса на таблото ?

Пин 23 на малката черна букса на ГМ модула до пин 1 на синята букса на таблото.


m@rtin написа:
kalingk написа:Пуска се и 3ти от таблото до гм модула.за да може според скоростта на колата да става по стегнат при по висока скорост.Иначе може и без него,но както се върти на място така ще бъде и при 180км

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk



Благодаря колега , а пиновете кои са и от коя букса на таблото ?



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от kalingk » 24 Авг 2014, 10:30

Колеги,да питам някой сблъсквал се с моя проблем.Значи имам въпросното причукване във волана по път със чакъл примерно и волана трепти наляво надясно сам.Второто предполагам,че е от неравностите,обаче относно първото мислех,че е от рейката и я натягах отхлабвах,но проблема си остана.Днес случайно откопчах волана и го издърпах плътно до мен и надолу и чаткането/все едно имам съчми във волана/,почти изчезна,да не кажа,че тотално изчезна.Хванах пръта на волана преди това каре,дето е преди рейката и разклатих надолу нагоре и имам чуството,че има луфт от 1-2мм,но не повече.Въпроса ми е,това ли е въпросното каре дето прави този проблем или може да е от шлиците по които кормилният прът потъва и излиза навън?И възможно ли е с луфт от 1-2мм да се усеща така на волана?Колата съм я вдигал на подемник и крикове,но няма луфтове по носачите.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от zAcK » 24 Авг 2014, 12:24

Възможно е да е от карето! При мен на двайската беше от там.
Лошото е, че карето не се продава ново оригинално само то.
Хубавото е, че едно такова каре струва 15 лева и се сменя за 30 мин. :bchug:
От шлиците е почти невъзможно! Ако си ги виждал, знаеш защо!

P.S. Как така не ви е жал да ги натягате тия рейки :dunno: :dunno: :dunno:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от kalingk » 24 Авг 2014, 14:07

Смисък аз не съм я натягал до края.Никога няма да я натегна така,първо я разхлабих и после я върнах.Тез 15 лева за каре втора ръка ли имаш предвид?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от zAcK » 24 Авг 2014, 14:36

kalingk написа:Тез 15 лева за каре втора ръка ли имаш предвид?


Не, за ново :bchug: Взимаш размерите на карето, купуваш ново и го сменяш :bchug: Говоря само за карето :idea:
Втора употреба се взима с гнусната тръба за 30-40 лева :mhihi: Иначе ново със същата тръба е около 500 кинта :banghead:

Според мен най-добре го свали, да видиш със сигурност какво му е състоянието :bchug: Не е трудно :bchug:
Най-вероятно се е разбило, като е малко вероятно, да се е разхлабила някоя от тапите. Те са кербовани, или както там се казва :bchug:
Ако е това, ще ти е най-евтино :mhihi: Наместваш ги и кербоваш със секач/център :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ако взимаш втора употреба, гледай да е от кола с волан, който се настройва по същия начин, че има разлики :mhihi:

Говорим за това каре, нали:

Изображение
Последна промяна zAcK на 24 Авг 2014, 14:54, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от kalingk » 24 Авг 2014, 14:51

Точно за това,само немога да си обясня,толкоз ли много се чува от това каре,че аз чреди да направя тази интервенция,се чуваше толкоз отчетливо,че буквално все едно е зад самият еърбег има съчма която подскача във волана.Сега като съм го наместил така,звука е намалял с 90 процента,да не казвам 100.
Пп И още нещо,този прът въонще не изглежда лесен за сваляне честно казано.Сигурно трябва да разглобя и таблото и корите на филтъра за да го извадя...някак си.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook