Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Здравейте колеги,
имам въпросния автомобил от 4 месеца.Обслужил съм го сменил съм всички филтри, масло 5в30 , антифриз Беру , премахнати са пеперудките, изчистен кулер всмукателен колектор и изключен АГР , сменен с заместител на филтър картерни газове.Колата си върви перфектно според мен.От една седмица близо се чува силно бръмчене под седалката на шофиора!Много е силно!Сутринта паля никви ядове, заминавам на работа гася, после паля и неще... върти няма палене... направи ми впечатление че бръмченето под седалката го няма
, след 10 минути въртя ключа и колата пали от четвърт и така 3 пъти от общо 6 паленета...
Казаха ме че е помпата ама според мен би трябвало ако е тя да умре изведнъж според мен.
Възможно ли е да е от нещо друго а не помпа.
Ако е помпа как да разбера дали тя е проблема и ако е тя каква марка да търся!
P.S.Не свети никаква лампа за мотор или друга такава за нередност
Мерси предварително!
имам въпросния автомобил от 4 месеца.Обслужил съм го сменил съм всички филтри, масло 5в30 , антифриз Беру , премахнати са пеперудките, изчистен кулер всмукателен колектор и изключен АГР , сменен с заместител на филтър картерни газове.Колата си върви перфектно според мен.От една седмица близо се чува силно бръмчене под седалката на шофиора!Много е силно!Сутринта паля никви ядове, заминавам на работа гася, после паля и неще... върти няма палене... направи ми впечатление че бръмченето под седалката го няма


Казаха ме че е помпата ама според мен би трябвало ако е тя да умре изведнъж според мен.
Възможно ли е да е от нещо друго а не помпа.
Ако е помпа как да разбера дали тя е проблема и ако е тя каква марка да търся!
P.S.Не свети никаква лампа за мотор или друга такава за нередност
Мерси предварително!

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.

Pesho_1 написа:Здравейте колеги,
имам въпросния автомобил от 4 месеца.Обслужил съм го сменил съм всички филтри, масло 5в30 , антифриз Беру , премахнати са пеперудките, изчистен кулер всмукателен колектор и изключен АГР , сменен с заместител на филтър картерни газове.Колата си върви перфектно според мен.От една седмица близо се чува силно бръмчене под седалката на шофиора!Много е силно!Сутринта паля никви ядове, заминавам на работа гася, после паля и неще... върти няма палене... направи ми впечатление че бръмченето под седалката го няма, след 10 минути въртя ключа и колата пали от четвърт и така 3 пъти от общо 6 паленета...
![]()
Казаха ме че е помпата ама според мен би трябвало ако е тя да умре изведнъж според мен.
Възможно ли е да е от нещо друго а не помпа.
Ако е помпа как да разбера дали тя е проблема и ако е тя каква марка да търся!
P.S.Не свети никаква лампа за мотор или друга такава за нередност
Мерси предварително!


- emil.ivanov.1968
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 1.03.2014
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Направи като за начало диагностика, но си мисля че е от помпата в резервоара.
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Добро утро, тази сутрин слизам въртя ключа чувам помпата и колата пали тръгвам и спирам след 800 метра за кафе гася и до там...Няма палене върти но без полза палене няма и няма ... Изчаках 5-10 минути въртя помпата пак си работи паля и си продължавам по пътя...
Явно помпата вече здава багажа...нормално ли е за тия помпи това да работят от време на време на колко км се сменя и каква марка да търся???
Явно помпата вече здава багажа...нормално ли е за тия помпи това да работят от време на време на колко км се сменя и каква марка да търся???
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Pesho_1 написа:Добро утро, тази сутрин слизам въртя ключа чувам помпата и колата пали тръгвам и спирам след 800 метра за кафе гася и до там...Няма палене върти но без полза палене няма и няма ... Изчаках 5-10 минути въртя помпата пак си работи паля и си продължавам по пътя...
Явно помпата вече здава багажа...нормално ли е за тия помпи това да работят от време на време на колко км се сменя и каква марка да търся???
Колега, задължително провери горивният филтър или ако не знаеш историята му, направо го смени- в голям процент помпите горят от повишено съпротивление на преминавана на горивото през филтъра. Пазя си един филтър на 2 месеца, тотално задръстен от слагането на добавка в резервоара- колегата дойде защото помпата виеше, казах му, че има причина това да се случи...
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Pesho_1 написа:Добро утро, тази сутрин слизам въртя ключа чувам помпата и колата пали тръгвам и спирам след 800 метра за кафе гася и до там...Няма палене върти но без полза палене няма и няма ... Изчаках 5-10 минути въртя помпата пак си работи паля и си продължавам по пътя...
Явно помпата вече здава багажа...нормално ли е за тия помпи това да работят от време на време на колко км се сменя и каква марка да търся???
Когато не успееш да запалиш, свали помпата и я удари (с почуквания) няколко пъти в земята. Обикновенно тръгват след тия почуквания. Така ще може да се прибереш, ако си закъсал някъде и ще знаеш 100%, че проблема ти идва от нея.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Колата е карана днес на майстор който очаквано от мен я гледа тая помпа като голям камък... и не можаха да кажата дали точно помпат е проблема...никой ли не я е сменявал...незнам какво да правя...няма никакви проблеми след закачване на компютър никакви грешки...кво да я правя нз вече...
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Pesho_1 написа:Колата е карана днес на майстор който очаквано от мен я гледа тая помпа като голям камък... и не можаха да кажата дали точно помпат е проблема...никой ли не я е сменявал...незнам какво да правя...няма никакви проблеми след закачване на компютър никакви грешки...кво да я правя нз вече...
Тая помпа колега не умира винаги от веднъж... понякога палиш, друг път не. Пробвахте ли тоя глупав вариант, който ти предложих ? Нафта до горивния филтър стига ли ? Имаш маркучи там може да ги разкачиш и да проверите, когато биете контакт...
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
bscsystem - благодаря колега за помоща тая сутрин не заработи помпата ударих я и тя си тръгна и колата си работи дали няма боклуци в нея и заради това да заяжда или е вече чао самата помпа...на колко км се сменя по принцип тази помпа на колко я сменяте вие???
ясно е вече че ще се сменя самата помпа дано да е само от нея
лек ден колеги
ясно е вече че ще се сменя самата помпа дано да е само от нея
лек ден колеги
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Колега и аз го имах този проблем, само че смених помпата с чисто нова оригинална и на следващия ден пак същите симптоми, та разрових се из форума и след което смених едно реле което се намира в жабката, цената му е около 20лв. и вече 3 год. нямам проблеми. Първо смени това реле и ако продължат проблемите тогава смени помпата. Успех
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Pesho_1 написа:bscsystem - благодаря колега за помоща тая сутрин не заработи помпата ударих я и тя си тръгна и колата си работи дали няма боклуци в нея и заради това да заяжда или е вече чао самата помпа...на колко км се сменя по принцип тази помпа на колко я сменяте вие???
ясно е вече че ще се сменя самата помпа дано да е само от нея
лек ден колеги
Трудна е за профилактиране цялата тая верига. Може да е имало боклуци и това да е причината за запушване на помпата. Лошото е, че проблема няма да се оправи без подмяна. Ако закъсаш на път с потропване ще я оправиш, но проблема ще се появява

Най-добре е някой специалист в сервиз да се изкаже и да те посъветва дали да закупиш нова помпа или не, защото това не е евтина част. В комбинация с това може да изчистите профилактично боклуците (ако има такива в резервоара) и да подмените горивния филтър.
Когато моята помпа се развали я смених само нея ине съм имал проблеми вече 2г.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Ясно намерих помпа ще я слагаме и ще пиша какъв е резултата а тя тука за два дена не е правила никакви проблеми не е спирала нито един път ... знае ли човек какво и става!!!
Мерси на всички който помогнаха и ще пиша
Мерси на всички който помогнаха и ще пиша
- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
Re: Горивна помпа или друг проблем 320Д 150К.с.
Здравейте от няколко дни имам същия проблем. Карам колата, спирам някъде за 5 мин. качвам се и "няма никой". след няколко опита, запалва и си тръгва, и така може да няма проблем и 20 паления и да речем след това пак прави същия номер. Реших да започна от евтиния вариант и днес си поръчах реле, оригинално на БМВ, но ще дойде чак в понеделник, понеже сага са почивни дни. цената му е около 30лв. та питането ми е към колегите, които са сменяли само релето - беше ли нагоряло, когато го свалихте или нямаше никакви признаци за повреда по-него, понеже свалих моето и видимо е здраво, няма нагар, корозия или нещо друго, говоря по крачета,вътре не съм го отварял.
If you want to fuck the sky, teach your dick to fly!!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани