Автоматик на E46 330d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: Автоматик на E46 330d
Това комплект с кутията ли върви?
Има фирма в Латвия (или Литва беше), която рециклира за 350лв хидротрансформатори, както колегата по-горе каза. Дават 2 години гаранция, тоя нов трансформатор не знам, ако е развален, от кого ще си търсят гаранцията после.
Освен това нов хидротр. не помага за повече въртящ момент, както беше основната идея на темата ми. Въпросът е има ли кутия, съвместима (или сравнително по-лесна за прехвърляне) на Е46 330 дизел?

Има фирма в Латвия (или Литва беше), която рециклира за 350лв хидротрансформатори, както колегата по-горе каза. Дават 2 години гаранция, тоя нов трансформатор не знам, ако е развален, от кого ще си търсят гаранцията после.
Освен това нов хидротр. не помага за повече въртящ момент, както беше основната идея на темата ми. Въпросът е има ли кутия, съвместима (или сравнително по-лесна за прехвърляне) на Е46 330 дизел?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Автоматик на E46 330d
///M3 написа:Това комплект с кутията ли върви?![]()
Има фирма в Латвия (или Литва беше), която рециклира за 350лв хидротрансформатори, както колегата по-горе каза. Дават 2 години гаранция, тоя нов трансформатор не знам, ако е развален, от кого ще си търсят гаранцията после.
Освен това нов хидротр. не помага за повече въртящ момент, както беше основната идея на темата ми. Въпросът е има ли кутия, съвместима (или сравнително по-лесна за прехвърляне) на Е46 330 дизел?
ами тои въртящия момент идва от чипа

- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: Автоматик на E46 330d
Имах предвид, че новият хидротрансформатор не помага за това кутията да понесе повече въртящ момент... от чипа 

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Автоматик на E46 330d
unikalen88 написа:тои може и 5000 да е,но кои ще го купи,в е60 форума има тема където се праща за рециклиране в чужбина,за една седмица е готов,като нов с една година гаранция.Има го в един саит но няма да го кажа за да не правя реклама,пуснат е нов на цена 1200 лева оригинален.
Автоматиците на E60 са ZF, а тези на E46 са GM. Рециклирането в чужбина е за ZF. Доколкото знам в България се рециклират GM за окло 1000 лв., с 1 година гаранция но колко е успешно не знам.
Може и да има тук там нови хидротрансформатори на по-ниска цена, но идеята ми беше, че в общия случай, ако човек иска да сложи нова не рециклирана част отива на варианта с 3500 лв.
Re: Автоматик на E46 330d
Колега, да ти отговоря до колкото мога
.
Аз карам е46 330D, до колкото знам, както от мои наблюдения, така и от всеки, който се е качвал да я кара- колата е с чип (просто не съм го слагал аз и не мога да съм сигурен). Върви доста повече от нормалните 330D.
Още като я взимах имаше малък проблем с тръгването (не го забелязах защото го прави само при първо тръгване на студен двигател и скорости, а беше паркирана на наклон), тоест не тръгва, докато не подам малко газ.
След първото тръгване вече няма проблем и за това отлагах отварянето на кутията близо година и половина. Всички ми казваха, че е от торк конвертера, един подхвърли идеята за мозъка и така ме наплашиха, че кутията е на смъртно легло
, а в интерес на истината, нито съм имал проблеми със замисляне, нито с чукане, ритане. Толкова приятно си влизат скоростите, че все едно карам тролей
.
Та реших за лятото да не рискувам да карам с "тръгнала" скоростна и я вкарах за преглед и рециклаж на турбината. Майстора ме увери, че скоростната е в перфектно състояние и проблема идва от турбината. Даде я за рециклаж (защото ме увери, че става, като нова) и каза, че има 6м гаранция. Забравих да споделя, че като я взех, смених масло и филтри и на скоростите с надеждата да се оправи
.
Та сега изхвърлих масло на 25-30хил. и наляхме пак ново (9л някъде) и разлика няма...
Майстора каза, че сигурно е от компютъра и ми сложи друг компютър за да тествам, но резултата е ужасен. Колата рита, все едно ме блъска камион отзад, но пак не тръгва, като е студена.
Та другата седмица пак сваляме скорости за да си върна мозъка и да върна турбината за рекламация...
Моят съвет е да си я римапнеш, много по-хубаво върви. Но стигнеш ли до рециклация- недей. Бръкни се още някой лев и си вземи направо нова турбина.

Аз карам е46 330D, до колкото знам, както от мои наблюдения, така и от всеки, който се е качвал да я кара- колата е с чип (просто не съм го слагал аз и не мога да съм сигурен). Върви доста повече от нормалните 330D.
Още като я взимах имаше малък проблем с тръгването (не го забелязах защото го прави само при първо тръгване на студен двигател и скорости, а беше паркирана на наклон), тоест не тръгва, докато не подам малко газ.
След първото тръгване вече няма проблем и за това отлагах отварянето на кутията близо година и половина. Всички ми казваха, че е от торк конвертера, един подхвърли идеята за мозъка и така ме наплашиха, че кутията е на смъртно легло


Та реших за лятото да не рискувам да карам с "тръгнала" скоростна и я вкарах за преглед и рециклаж на турбината. Майстора ме увери, че скоростната е в перфектно състояние и проблема идва от турбината. Даде я за рециклаж (защото ме увери, че става, като нова) и каза, че има 6м гаранция. Забравих да споделя, че като я взех, смених масло и филтри и на скоростите с надеждата да се оправи

Та сега изхвърлих масло на 25-30хил. и наляхме пак ново (9л някъде) и разлика няма...
Майстора каза, че сигурно е от компютъра и ми сложи друг компютър за да тествам, но резултата е ужасен. Колата рита, все едно ме блъска камион отзад, но пак не тръгва, като е студена.
Та другата седмица пак сваляме скорости за да си върна мозъка и да върна турбината за рекламация...
Моят съвет е да си я римапнеш, много по-хубаво върви. Но стигнеш ли до рециклация- недей. Бръкни се още някой лев и си вземи направо нова турбина.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани