Проблем след подържане на висока скорост.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Проблем след подържане на висока скорост.
Вчера по магистралата се подгоних с едно е60 530хд и така 10-15 мин. с 200-220 км/ч. По едно време /при едно спускане
/ гледам стрелката на 240 км/ч. Малко след това, аз слязох от магистралата и не след дълго установих, че колата няма мощност. Веднага проверих температурата на двг. /през скритите менюта/ - 90 градуса, но колата върви все едно го няма турбото /и най вероятнно го нямаше или поне променливата му геометрия/. Изгасих двигателя, изчаках малко, запалих и всичко беше ок. Има ли друг с 320д 163к, който се е сблъсквал с подобен проблем?

- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Наскоро имаше тема тук за друг колега който се оплакваше от същото нещо. Коментарите бяха свързани с турбото основно...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Пропуснал съм темата. Сега ще я търся. Как е заглавието?
- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
и при мен се случвало при много зор, електронния актуатор на турбото му става жега и не знае кво става... 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуатор
Но започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.

Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Leon написа:Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуаторНо започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.
И аз това мислех да спомена.. Не си гасете ТД-тата след яко каране! Така заминават турбини...
И аз съм за актуатора, проблемът е, че не се сменя само той и не се продава отделно от турбото - което е малоумно... Политики

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Подлежи и може да се намери отделно във всяка морга.
- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Колега дай кординати на някой който се занимава с ремонт на ел.актуатор!?
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Softelectronics във варна е фирмата,оправят всякакъв вид електроника доколкото съм чел,аз имам същия проблем с актуатора близо вече година но чак сега разбрах че е от него,в ebay има се продават аз неуспях да купя за моята Е60 530д но за тройки гледам се показват,моят започна вече да издава и звук след като я загася се чува едно тик тик за около 5мин но му помагам с ръка бутам лостчето да се върне в някаква си там за него позиция и спира звука
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
При мен като подам рязко газ до 3000 оборота и пусна педала се чува едно леко грохване маи ми се струва че при смяната на турбината не е пипан актуатора а четох че при смяна на турбината трябвало да се настрои актуатора
Има ли възможност за настройка на акутатора без да се налага разглобяване, демек софтуерно

Има ли възможност за настройка на акутатора без да се налага разглобяване, демек софтуерно

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Проблем след подържане на висока скорост.
Leon написа:Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуаторНо започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.
Да, ама след юркането хубаво охладихме турбината, с бавно каране и работа на празен ход. После загасихме, изчакахме малко и всичко е ок, за сега.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани